Feedback
I.D.: 39363828

Materiale de reparatie sisteme retinere, spargere si imprastiere apa aferente turn racire nr.1

Data publicarii
25.10.19 Exista 99.106 licitatii active asemanatoare. Inregistrati-va pentru a avea acces la acestea.
Coduri CPV
44115500-4
Termenul limita pentru depunere:
29.10.19
Pretul estimativ:
29.705,00 RON - 29.705,00 RON
Documente participare:
  1. CAIET SARCINI MAT REP SISTEME RETINERE SPARGERE SI IMPRASTIERE APA.pdf
Locul realizarii:
  • Descarca
  • Tipareste
  • Observatii
    Adaugati favorite, invitatii si note. Aceste functii sunt disponibile doar pentru utilizatorii logati in platforma. Logati-va sau inregistrati-va la o Testare Gratuita pentru a avea acces.
  • Trimite
Descriere:
Furnizorul va livra materiale pentru reparatie sisteme retinere, spargere si imprastiere apa aferente turn racire nr.1, in conformitate cu Caietul de sarcini privind aceasta achizitie, atasat la prezentul anunt ; Cantitatea si specificaţiile tehnice minimale ale produselor sunt in conformitate cu caietul de sarcini nr. 17178 / 10.10.2019 privind aceasta achizitie. Ofertantul va intocmi propunerea tehnica astfel inca...
Furnizorul va livra materiale pentru reparatie sisteme retinere, spargere si imprastiere apa aferente turn racire nr.1, in conformitate cu Caietul de sarcini privind aceasta achizitie, atasat la prezentul anunt ; Cantitatea si specificaţiile tehnice minimale ale produselor sunt in conformitate cu caietul de sarcini nr. 17178 / 10.10.2019 privind aceasta achizitie. Ofertantul va intocmi propunerea tehnica astfel incat sa respecte in totalitate cerintele prevazute in caietul de sarcini privind aceasta achizitie si sa permita identificarea cu usurinta a corespondentei cu caracteristicile tehnice din acesta. Caietul de sarcini privind aceasta achizitie face parte integranta din comanda. Termenul de livrare a produselor : -pentru pachet cu rulouri = 60 zile de la inregistrarea comenzii la achizitor si primirea acestei comenzi de catre furnizor, -pentru plasa protective anticadere = 30 zile de la inregistrarea comenzii la achizitor si primirea acestei comenzi de catre furnizor, - pentru sfoara perimetrala = 60 zile de la inregistrarea comenzii la achizitor si primirea acestei comenzi de catre furnizor. Durata de valabilitate comanda: 90 zile de la inregistrarea comenzii. Termenul de garantie produselor : minim 24 luni de la data receptiei produselor livrate. Livrarea produselor : Produsul va fi livrat la Sucursala Electrocentrale Craiova II, cu sediul în localitatea Craiova, str. Bariera Vâlcii, nr.195, cod 200716, judeţul Dolj, România. Caietul de sarcini privind aceasta achizitie face parte integranta din comanda. Date-factura: Societatea Complexul Energetic Oltenia S.A, cu sediul in localitatea Targu Jiu, str.Alexandru Ioan Cuza, nr.5, judetul Gorj, RO30267310, J18/311/31.05.2012, cont IBAN:RO59 RZBR 0000 0600 1465 2248 deschis la Raiffeisen –Sucursala Targu-Jiu. Factura se va depune la SE CRAIOVA II.
Inregistrati-va acum pentru un test gratuit de 7 zile
si veti putea vizualiza aceasta licitatie si multe altele asemanatoare!
 

De ce licitatie-publica.ro?

  • Oportunitati de afaceri selectionate
    individual

  • Anunturi scanate si actualizate
    din peste 3200 surse publice si private

  • Manager de cont personal - chiar si
    in timpul testarii gratuite

  • Transmiterea zilnica a anunturilor noi

Contul meu