Feedback
I.D.: 51386187

Materiale de Protecţie din cadrul proiectului ‟Creşterea capacităţii Institutului Regional de Gastroenterologie-Hepatologie “Prof. Dr. Octavian Fodor" de gestionare a crizei sanitare COVID-19", Cod proiect 138302, Apel: POIM/819/9/1/Consolidarea capacităţii de gestionare a crizei sanitare COVID-19

Data publicarii
09.11.20 Exista 267.133 licitatii active asemanatoare. Inregistrati-va pentru a avea acces la acestea.
Coduri CPV
33140000-3
Termenul limita pentru depunere:
09.12.20
Pretul estimativ:
7.416.030,00 RON - 7.416.030,00 RON
Documente participare:
  1. Anexa materiale de protectie.xlsx
  2. CAIET DE SARCINI MAT PROT COV 1 .doc
  3. Contract materiale de protectie - consumabile me.doc
Locul realizarii:
  • Descarca
  • Tipareste
  • Observatii
    Adaugati favorite, invitatii si note. Aceste functii sunt disponibile doar pentru utilizatorii logati in platforma. Logati-va sau inregistrati-va la o Testare Gratuita pentru a avea acces.
  • Trimite
Descriere:
Furnizare Materiale de Protecţie din cadrul proiectului ‟Creşterea capacităţii Institutului Regional de Gastroenterologie-Hepatologie “Prof. Dr. Octavian Fodor" de gestionare a crizei sanitare COVID-19", Cod proiect 138302, Apel: POIM/819/9/1/Consolidarea capacităţii de gestionare a crizei sanitare COVID-19 conform caietului de sarcini atasat. Solicitarile de clarificari se depun cu 18 zile inainte de termenul limita de dep...
Furnizare Materiale de Protecţie din cadrul proiectului ‟Creşterea capacităţii Institutului Regional de Gastroenterologie-Hepatologie “Prof. Dr. Octavian Fodor" de gestionare a crizei sanitare COVID-19", Cod proiect 138302, Apel: POIM/819/9/1/Consolidarea capacităţii de gestionare a crizei sanitare COVID-19 conform caietului de sarcini atasat. Solicitarile de clarificari se depun cu 18 zile inainte de termenul limita de depunere a ofertelor. Autoritatea contractanta va raspunde la solicitarile de clarificari cu maxim 11 zile inainte de data limita de depunere a ofertelor, ca ofertantii sa aiba 10 zile inainte de termenul limita pentru pregatirea documentatiei. Clauza suspensiva Procedura de atribuire a contractului de achiziţie publică este iniţiată sub incidenţa prezentei clauze suspensive, în sensul că încheierea contractului de achiziţie publică este condiţionată de obţinerea/aprobarea finanţării materialelor de protecţie din fonduri europene nerambursabile, semnarea contractului de achiziţie publică fiind posibilă doar în situaţia în care se respectă dispoziţiilor referitoare la angajarea cheltuielilor din bugetele care intră sub incidenţa legislaţiei privind finanţele publice. Având în vedere dispoziţiile Legii 98/2016 privind achiziţiile publice şi H.G. nr. 395/2016, cu modificările şi completările ulterioare, Autoritatea Contractantă precizează că va încheia contractul cu ofertantul declarat câştigător numai în măsura în care fondurile necesare achiziţiei vor fi asigurate prin alocarea creditelor bugetare cu această destinaţie. În cazul în care, indiferent de motive, creditele bugetare nu vor fi alocate, Autoritatea Contractantă, după primirea notificării cu privire la neacordarea finanţării, îşi rezervă dreptul de a anula procedura de atribuire, în condiţiile în care nu există o altă sursă de finanţare, în conformitate cu prevederile art.212 alin.(1) lit.c) teza a-II-a din Legea 98/2016 cu modificările şi completările ulterioare, fiind imposibilă încheierea contractului de achiziţie publică. Ofertanţii din cadrul acestei proceduri înţeleg că Autoritatea Contractantă nu poate fi considerată răspunzătoare pentru vreun prejudiciu în cazul anulării procedurii de atribuire, indiferent de natura acestuia şi indiferent dacă Autoritatea Contractantă a fost notificată asupra existenţei unui asemenea prejudiciu. Ofertanţii din cadrul acestei proceduri acceptă utilizarea condiţiilor speciale de mai sus/clauzei suspensive, asumându-şi întreaga răspundere în raport cu eventualele prejudicii pe care le-ar putea suferi în situaţia descrisă, in cazul anularii procedurii sau în cazul în care nu încheie contractul de achiziţie publică datorita lipsei finantării.
Inregistrati-va acum pentru un test gratuit de 7 zile
si veti putea vizualiza aceasta licitatie si multe altele asemanatoare!
 

De ce licitatie-publica.ro?

  • Oportunitati de afaceri selectionate
    individual

  • Anunturi scanate si actualizate
    din peste 3200 surse publice si private

  • Manager de cont personal - chiar si
    in timpul testarii gratuite

  • Transmiterea zilnica a anunturilor noi

Contul meu

Vezi licitatii asemanatoare

Titlul Data inchiderii
“Consumabile medicale: Echipamente de Protecţie şi Îngrijire pacienţi"din cadrul proiectului Dezvoltarea capacitatii de gestionare a crizei sanitare COVID -19 a Institutului Regional de Gastroenterologie- Hepatologie Prof. Dr. Octavian Fodor Cluj-Napoca,Cod proiect: 140478 Componenta 1 – Apel: POIM/819/9/1/ Consolidarea capacitatii de gestionare a crizei sanitare COVID-19/1/ Consolidarea capacitatii de gestionare a crizei sanitare COVID-19 04.01.21
Echipamente Medicale din cadrul proiectului ‟ Dezvoltarea capacitatii de gestionare a crizei sanitare COVID -19 a Institutului Regional de Gastroenterologie- Hepatologie Prof. Dr. Octavian Fodor Cluj-Napoca",Cod proiect: 140478 Componenta 1 – Apel: POIM/819/9/1/ Consolidarea capacitatii de gestionare a crizei sanitare COVID-19/1/ Consolidarea capacitatii de gestionare a crizei sanitare COVID-19 22.12.20
Echipamente Medicale din cadrul proiectului ‟Creşterea capacităţii Institutului Regional de Gastroenterologie-Hepatologie “Prof. Dr. Octavian Fodor" de gestionare a crizei sanitare COVID-19", Cod proiect 138302, Apel: POIM/819/9/1/Consolidarea capacităţii de gestionare a crizei sanitare COVID-19 21.12.20
Echipament Medical - Sistem automat de biologie moleculara care include pregatirea si analiza probelor pentru testare cantitativa si calitativa a acidului nucleic folosind tehnologia PCR in timp real- detectie ARN 2019-nCoV din cadrul proiectului ‟Creşterea capacităţii Institutului Regional de Gastroenterologie-Hepatologie “Prof. Dr. Octavian Fodor" de gestionare a crizei sanitare COVID-19" 11.12.20
“Achizitia de echipamente medicale si echipamente de protectie in cadrul proiectului “Cresterea capacitatii Spitalului C.F. Cluj Napoca de gestionare a crizei sanitare COVID 19" Lot 1-24, cod SMIS 140175" 10.05.21
Echipamente Medicale din cadrul proiectului ‟Dotare cu echipamente medicale şi aparatură medicală de specialitate a ambulatorului din cadrul Institutului Regional de Gastroenterologie Hepatologie Prof. Dr. Octavian Fodor Cluj Napoca", PNRR - Pilonul V: Sănătate şi Rezilienţă instituţională, COMPONENTA: 12 – Sănătate 11.04.23
Echipamente de laborator – 3 loturi – Proiect PANDOMIC 21.12.23
Lucrari de instalare de sisteme de iluminare si semnalizare pe drumurile aflate in administrarea D.R.D.P. CLUJ 31.03.21
SERVICIU ÎNTOCMIRE STUDIU DE FEZABILITATE PRIVIND REALIZARE COMPLEX MUZEAL PENTRU MUZEUL NATIONAL DE ISTORIE AL TRANSILVANIEI 25.02.22
Executie lucrari "REST EXECUTIE - MODERNIZARE DRUMURI IN COMUNA FELEACU, SATELE GHEORGHIENI SI VALCELE, JUDETUL CLUJ" – LOT 1-Gheorghieni 1 si LOT 2-Valcele 1 03.10.22