Feedback
I.D.: 52485797

MATERIALE DE PREVENIRE ŞI PROTECŢIE ÎN VEDEREA COMBATERII VIRUSULUI COVID – 19 LOT 1 – Combinezoane, halate, botosi si bonete de protectie, cod CPV 33140000-3 LOT 2 – Mănuşi şi mască de protecţie, cod CPV 33140000-3 LOT 3 – Dezinfectanţi, cod CPV 24455000-8

Data publicarii
12.12.20 Exista 278.652 licitatii active asemanatoare. Inregistrati-va pentru a avea acces la acestea.
Coduri CPV
33140000-3
Termenul limita pentru depunere:
19.01.21
Pretul estimativ:
47.150,00 RON - 1.499.500,00 RON
Documente participare:
  1. Draft acord cadru.pdf
  2. Draft contract subsecvent de furnizare.pdf
  3. Formulare acord-cadru.docx
Locul realizarii:
  • Descarca
  • Tipareste
  • Observatii
    Adaugati favorite, invitatii si note. Aceste functii sunt disponibile doar pentru utilizatorii logati in platforma. Logati-va sau inregistrati-va la o Testare Gratuita pentru a avea acces.
  • Trimite
Descriere:
Directia Generala de Asistenta Sociala si Protectia Copilului Timis intentioneaza incheierea unui acord-cadru avand ca obiect furnizare MATERIALE DE PREVENIRE ŞI PROTECŢIE ÎN VEDEREA COMBATERII VIRUSULUI COVID – 19, procedura pe loturi: LOT 1 – Combinezoane, halate, botosi si bonete de protectie, cod CPV 33140000-3; LOT 2 – Mănuşi şi mască de protecţie, cod CPV 33140000-3; LOT 3 – Dezinfectanţi, cod CPV 24455000-8. Proce...
Directia Generala de Asistenta Sociala si Protectia Copilului Timis intentioneaza incheierea unui acord-cadru avand ca obiect furnizare MATERIALE DE PREVENIRE ŞI PROTECŢIE ÎN VEDEREA COMBATERII VIRUSULUI COVID – 19, procedura pe loturi: LOT 1 – Combinezoane, halate, botosi si bonete de protectie, cod CPV 33140000-3; LOT 2 – Mănuşi şi mască de protecţie, cod CPV 33140000-3; LOT 3 – Dezinfectanţi, cod CPV 24455000-8. Procedura se va finaliza prin incheierea unui acord cadru, pentru fiecare lot in parte, pentru o perioada de 6 luni, in conformitate cu documentatia de atribuire. Acordul-cadru se va incheia cu MAXIMUM 3 (trei) operatori economici, in masura in care exista un numar suficient de operatori economici care au prezentat oferte admisibile. În situaţia în care ofertele admisibile sunt în număr mai mic decât numărul maxim de 3 (trei) operatori economici prevăzuţi în documentaţia de atribuire, acordul cadru se va încheia cu ofertantul/ofertantii a caror oferte vor fi declarate câştigătoare, in urma evaluarii. Frecventa si valoarea contractelor care urmeaza sa fie atribuite: contractele subsecvente se vor incheia lunar in functie de necesitatile si fondurile disponibile ale autoritatii contractante. Valoarea estimata fara TVA a acordului cadru: intre 47150 lei fara TVA si 1499500 lei fara TVA Valoarea estimata minima / maxima acord – cadru lot 1 – 15150 lei fara TVA / 906000 lei fara TVA Valoarea estimata minima / maxima acord – cadru lot 2 – 16000 lei fara TVA / 473500 lei fara TVA Valoarea estimata minima / maxima acord – cadru lot 3 – 16000 lei fara TVA / 120000 lei fara TVA Valoarea estimata minima / maxima contract subsecvent lot 1 – 7575 lei fara TVA / 151200 lei fara TVA Valoarea estimata minima / maxima contract subsecvent lot 2 – 8750 lei fara TVA / 78700 lei fara TVA Valoarea estimata minima / maxima contract subsecvent lot 3 – 8000 lei fara TVA / 20000 lei fara TVA Cantitatile minime si maxime aferente acordului cadru si cele care ar putea face obiectul unui singur contract subsecvent, aferente fiecarui lot, se regasesc in Anexa 1 la Caietul de sarcini. Atribuirea contractelor subsecvente se va realiza fara reluarea competitiei intre operatorii economici semnatari ai acordului-cadru, cu respectarea conditiilor tehnice si financiare prevazute in acordul-cadru. Semnarea contractelor subsecvente este conditionată de existenţa resurselor financiare alocate cu această destinaţie. In cazul in care va fi necesar, autoritatea contractanta isi rezerva dreptul de a majora bugetul acordului cadru in functie de valoarea fondurilor suplimentare ce pot fi disponibilizate la momentul respectiv. Autoritatea contractanta va raspunde in mod clar si complet tuturor solicitarilor de clarificare/informatiilor suplimentare in a 11-a zi inainte de termenul limita stabilit pentru depunerea ofertelor. Numarul de zile pana la care se pot solicita clarificari sau informatii suplimentare inainte de data limita de depunere a ofertelor: 15.
Inregistrati-va acum pentru un test gratuit de 7 zile
si veti putea vizualiza aceasta licitatie si multe altele asemanatoare!
 

De ce licitatie-publica.ro?

  • Oportunitati de afaceri selectionate
    individual

  • Anunturi scanate si actualizate
    din peste 3200 surse publice si private

  • Manager de cont personal - chiar si
    in timpul testarii gratuite

  • Transmiterea zilnica a anunturilor noi

Contul meu