Feedback
I.D.: 70693692

Materiale de mentenanta si obiecte de inventar

Data publicarii
01.07.22 Exista 863.634 licitatii active asemanatoare. Inregistrati-va pentru a avea acces la acestea.
Coduri CPV
31520000-7 39715210-2
Termenul limita pentru depunere:
05.08.22
Pretul estimativ:
3.200.000,00 RON - 3.200.000,00 RON
Documente participare:
  1. FisaDate_DF1151907.pdf
  2. Formulare materiale de mentenanta si obiecte de inventar_signed.pdf
  3. Caiet de sarcini materiale de mentenanta si obiecte de inventar_signed.pdf
Locul realizarii:
Bucureşti
  • Descarca
  • Tipareste
  • Observatii
    Adaugati favorite, invitatii si note. Aceste functii sunt disponibile doar pentru utilizatorii logati in platforma. Logati-va sau inregistrati-va la o Testare Gratuita pentru a avea acces.
  • Trimite
Descriere:
CN Poşta Română SA îşi propune achiziţia de materiale de mentenanta si obiecte de inventar, astfel: Lotul 1 - Materiale de mentenanta - valaore totala minima 1.000.0000 lei fara TVA, valoare totala maxima 2.000.000 lei fara TVA; Lotul 2 - Obiecte de inventar - valaore totala minima 600.0000 lei fara TVA, valoare totala maxima 1.200.000 lei fara TVA. Materialele de mentenanta si obiectele de inventar care fac parte din acor...
CN Poşta Română SA îşi propune achiziţia de materiale de mentenanta si obiecte de inventar, astfel: Lotul 1 - Materiale de mentenanta - valaore totala minima 1.000.0000 lei fara TVA, valoare totala maxima 2.000.000 lei fara TVA; Lotul 2 - Obiecte de inventar - valaore totala minima 600.0000 lei fara TVA, valoare totala maxima 1.200.000 lei fara TVA. Materialele de mentenanta si obiectele de inventar care fac parte din acordul cadru sunt enumerate in Anexa 1 la caietul de sarcini cu mentiune ca achizitie nu se rezuma la acestea, achizitia efectuandu-se in limitele acordului cadru. Achizitia se va efectua pe 2 loturi prin încheierea a 2 acorduri-cadru cu durata de 2 ani, fiecare. In cadrul fiecarui acord-cadru se vor incheia doua contracte subsecvente anuale. Acordul-cadru se va semna cu primii 2 (doi) ofertanţii declaraţi câştigători, iar atribuirea contractelor subsecvente se va face în cascadă (în ordinea clasamentului rezultat în urma evaluării ofertelor). Contractele subsecvente se vor atribui fara reluarea competitiei. In caietul de sarcini se regasesc, pentru fiecare lot, valorile minime si maxime , corespunzator acordului-cadru si fiecarui contract subsecvent anual. Un agent economic poate depune oferta pentru unul sau mai multe loturi. Orice solicitare de clarificări trebuie transmisă în SEAP (http://sicap-prod.elicitatie.ro/pub). Numarul de zile pana la care se pot solicita clarificari inainte de data limita de depunere a ofertelor este de 18 zile. Entitatea contractanta va raspunde in mod clar si complet tuturor solicitarilor de clarificari sau informatiilor suplimentare in a 11-a zi inainte de data limita de depunere a ofertelor. Entitatea contractantă va răspunde doar la solicitările de clarificări adresate de operatorii economici până la termenul-limită stabilit. (cu respectarea art.173, alin.1 din Legea nr.99/2016).
Inregistrati-va acum pentru un test gratuit de 7 zile
si veti putea vizualiza aceasta licitatie si multe altele asemanatoare!
 

De ce licitatie-publica.ro?

  • Oportunitati de afaceri selectionate
    individual

  • Anunturi scanate si actualizate
    din peste 3200 surse publice si private

  • Manager de cont personal - chiar si
    in timpul testarii gratuite

  • Transmiterea zilnica a anunturilor noi

Contul meu

Vezi licitatii asemanatoare

Titlul Data inchiderii
Acord - Cadru: "Echipament Individual de Protecţie pentru personalul C.N.T.E.E. “Transelectrica" - S.A.“ - 5 Loturi 30.01.20
Prestari servicii de masura si activitati de backoffice conexe EDB/EDD/EDM (11 loturi - Bucuresti, Ilfov, Giurgiu, Constanta, Tulcea, Calarasi, Ialomita, Arad, Hunedoara, Caras-Severin, Timis) 18.05.23
”Echipament Individual de Protecţie pentru personalul C.N.T.E.E. “Transelectrica” - S.A. (Acord Cadru)“ 14.11.19
Prestari servicii de masura si activitati de backoffice conexe EDB/EDD/EDM (11 loturi - Bucuresti, Ilfov, Giurgiu, Constanta, Tulcea, Calarasi, Ialomita, Arad,Hunedoara, Caras-Severin, Timis)  
Prestari servicii de masura si activitati de backoffice conexe EDB/EDD/EDM (11 loturi - Bucuresti, Ilfov, Giurgiu, Constanta, Tulcea, Calarasi, Ialomita, Arad,Hunedoara, Caras-Severin, Timis)  
Prestari servicii de masura si activitati de backoffice conexe EDB/EDD/EDM (11 loturi - Bucuresti, Ilfov, Giurgiu, Constanta, Tulcea, Calarasi, Ialomita, Arad,Hunedoara, Caras-Severin, Timis)  
Prestari servicii de masura si activitati de backoffice conexe EDB/EDD/EDM (11 loturi - Bucuresti, Ilfov, Giurgiu, Constanta, Tulcea, Calarasi, Ialomita, Arad,Hunedoara, Caras-Severin, Timis)  
Prestari servicii de masura si activitati de backoffice conexe EDB/EDD/EDM (11 loturi - Bucuresti, Ilfov, Giurgiu, Constanta, Tulcea, Calarasi, Ialomita, Arad,Hunedoara, Caras-Severin, Timis)  
Acord cadru furnizare arbori si produse de pepiniera 21.09.21
" Servicii de pază la unitatile de învăţământ si imobilele administrate de către Directia Generală pentru Administrarea Patrimoniului Imobiliar - Sectorul 2. Loturile 1 si 2" 12.03.20