Feedback
I.D.: 70780749

Materiale de laborator si consumabile - 6 loturi - Proiect ECDC/HERA

Data publicarii
04.07.22 Exista 752.897 licitatii active asemanatoare. Inregistrati-va pentru a avea acces la acestea.
Coduri CPV
33790000-4
Termenul limita pentru depunere:
14.07.22
Pretul estimativ:
599.998,00 RON - 599.998,00 RON
Documente participare:
  1. FisaDate_DF1152431.pdf
  2. Clauze contractuale - materiale de laborator - Hera.pdf
  3. Caiet de sarcini - Materiale de laborator- proiect Hera.docx
Locul realizarii:
Bucureşti
  • Descarca
  • Tipareste
  • Observatii
    Adaugati favorite, invitatii si note. Aceste functii sunt disponibile doar pentru utilizatorii logati in platforma. Logati-va sau inregistrati-va la o Testare Gratuita pentru a avea acces.
  • Trimite
Descriere:
Achiziţia materialelor de laborator este necesara pentru extinderea capacităţii INSP de a face faţă provocărilor pandemiei Covid 19. Contractul are la bază "clauză suspensivă “Procedura de atribuire a contractului de achiziţie publică este iniţiată sub incidenţa prezentei clauze suspensive, în sensul că încheierea contractului de achiziţie publică este condiţionată de alocarea creditelor bugetare cu această destinaţie, semn...
Achiziţia materialelor de laborator este necesara pentru extinderea capacităţii INSP de a face faţă provocărilor pandemiei Covid 19. Contractul are la bază "clauză suspensivă “Procedura de atribuire a contractului de achiziţie publică este iniţiată sub incidenţa prezentei clauze suspensive, în sensul că încheierea contractului de achiziţie publică este condiţionată de alocarea creditelor bugetare cu această destinaţie, semnarea contractului făcându-se cu respectarea dispoziţiilor referitoare la angajarea cheltuielilor din bugetele care intră sub incidenţa legislaţiei privind finanţele publice. Având în vedere dispoziţiile Legii 98/2016 privind achiziţiile publice şi H.G. nr. 395/2016, cu modificările şi completările ulterioare, Autoritatea Contractantă precizează că va încheia contractul cu ofertantul declarat câştigător numai în măsura în care fondurile necesare achiziţiei vor fi asigurate prin alocarea creditelor bugetare cu această destinaţie. În cazul în care, indiferent de motive, creditele bugetare nu vor fi alocate, pe o perioada de 6 luni de la data aprobarii raportului procedurii, procedura de atribuire se va anula de drept, în condiţiile în care nu există o altă sursă de finanţare, în conformitate cu prevederile art. 212 alin.(1) lit.c) teza 2 din Legea 98/2016 cu modificările şi completările ulterioare, fiind imposibilă încheierea contractului de achiziţie publică. Ofertanţii din cadrul acestei proceduri înţeleg că Autoritatea Contractantă nu poate fi considerată răspunzătoare pentru vreun prejudiciu în cazul anulării procedurii de atribuire, indiferent de natura acestuia şi indiferent dacă Autoritatea Contractantă a fost notificată asupra existenţei unui asemenea prejudiciu. Ofertanţii din cadrul acestei proceduri acceptă utilizarea condiţiilor speciale de mai sus/clauzei suspensive, asumându-şi întreaga răspundere în raport cu eventualele prejudicii pe care le-ar putea suferi în situaţia descrisă. Perioada maxima pentru care operează clauza suspensiva este de 6 luni, astfel încât, in cazul in care condiţia semnării contractului de finanţare nu este îndeplinita, procedura de atribuire este anulata. Termenul pentru solicitarea de clarificări: până în a 6-a zi înainte de termenul limită de depunere a ofertelor. Autoritatea contractanta va raspunde in mod clar si complet solicitarilor de clarificare/informatiilor suplimentare in a 3-a zi inainte de data limita stabilita pentru depunerea ofertelor, în conformitate cu prevederile art. 161 din Legea nr. 98/2016 privind achiziţiile publice, cu modificările şi completările ulterioare.
Inregistrati-va acum pentru un test gratuit de 7 zile
si veti putea vizualiza aceasta licitatie si multe altele asemanatoare!
 

De ce licitatie-publica.ro?

  • Oportunitati de afaceri selectionate
    individual

  • Anunturi scanate si actualizate
    din peste 3200 surse publice si private

  • Manager de cont personal - chiar si
    in timpul testarii gratuite

  • Transmiterea zilnica a anunturilor noi

Contul meu

Vezi licitatii asemanatoare

Titlul Data inchiderii
Achiziţie de gard împrejmuitor mobil şi mobilier pentru autorităţi în vederea operaţionalizării a două centre integrate de primire migranţi  
Reactivi - 5 loturi - Proiect ECDC/HERA 18.07.22
Echipamente de laborator - 3 loturi - Proiect Enhancing Whole Genome Sequencing (WGS) and/or Reverse Transcription Polymerase Chain Reaction (RT-PCR) national infrastructures and capacities to respond to the Covid-19 pandemic in Romania / Îmbunătăţirea infrastructurii naţionale de secvenţiere a întregului genom (WGS) şi / sau a RT-PCR şi a capacităţii de răspuns la pandemia Covid-19 d 16.02.22
Complete de reactie rapida tip I si II in cadrul poiectului RO-SAT 14.07.21
SERVICII DE CERCETARE – IMPLEMENTARE EHES 02.02.22
Linie completa pentru secventierea de noua generatie (NGS) a genomului viral SARS COV-2 22.11.21
Achiziţie autoturisme hybride 16.01.20
“Echipamente şi produse pentru dotarea modului naţional-echipă medicală de urgenţă, în cadrul proiectului "Adaptation Grant for Romanian RO.EMT.MS level 1 fixed and mobile field hospital"- Pachet Corturi 26.02.24
“Echipamente și produse pentru dotarea modului național-echipă medicală de urgență, în cadrul proiectului „Adaptation Grant for Romanian RO.EMT.MS level 1 fixed and mobile field hospital”- Pachet Corturi 26.02.24
“Echipamente și produse pentru dotarea modului național-echipă medicală de urgență, în cadrul proiectului „Adaptation Grant for Romanian RO.EMT.MS level 1 fixed and mobile field hospital”- Pachet Corturi