Feedback
I.D.: 58716131

Materiale de informare preventivă pentru campania desfăşurată de ISU MM

Data publicarii
09.07.21 Exista 125.140 licitatii active asemanatoare. Inregistrati-va pentru a avea acces la acestea.
Coduri CPV
79800000-2 79823000-9
Pretul estimativ:
7.595,00 RON - 7.595,00 RON
 
 
Locul realizarii:
Maramureş
  • Descarca
  • Tipareste
  • Observatii
    Adaugati favorite, invitatii si note. Aceste functii sunt disponibile doar pentru utilizatorii logati in platforma. Logati-va sau inregistrati-va la o Testare Gratuita pentru a avea acces.
  • Trimite
Descriere:
Consiliul Judeţean Maramureş doreşte să achiziţioneze Materiale de informare preventivă pentru desfăşurarea campaniei ”Măsuri de prevenire şi reducere a riscurilor generatoare de situaţii de urgenţă” organizată de către Inspectoratul pentru Situaţii de Urgenţă “Gheorghe Pop de Băseşti”. 1. Flyere format 1/3 din A4, (faţă/verso): 2 modele x 5.000 buc. Total: 10.000 buc 2. Flyere format A5,(faţă/verso): 9 modele x 2.500 buc...
Consiliul Judeţean Maramureş doreşte să achiziţioneze Materiale de informare preventivă pentru desfăşurarea campaniei ”Măsuri de prevenire şi reducere a riscurilor generatoare de situaţii de urgenţă” organizată de către Inspectoratul pentru Situaţii de Urgenţă “Gheorghe Pop de Băseşti”. 1. Flyere format 1/3 din A4, (faţă/verso): 2 modele x 5.000 buc. Total: 10.000 buc 2. Flyere format A5,(faţă/verso): 9 modele x 2.500 buc. Total: 22.500 buc. 3. Flyere format A6:,(faţă/verso): 9 modele x 3.000 buc. Total: 27.000 buc. 4. Pliante format A4, final 1/3 din A4, (faţă/verso): 2 modele x 5.000 buc. 5. Pliante format A4, final 1/3 din A4, (faţă/verso): 3 modele x 2.500 buc. Total: 17.500 buc 6. Afiş format A2, (faţă) : 2 modele x 500 buc. Total: 1.000 buc Achizitorul poate să comande eşalonat produsele, în funcţie de necesităţi. Prestatorul are obligaţia să personalizeze produsele în baza informaţiilor primite din partea achizitorului; Prestatorul va prezenta achizitorului machetele pentru produsele personalizate, în vederea acceptului ”Bun de tipar”; Eventualele greşeli de tipărire sau alte neconformităţi constatate,vor fi suportate pe cheltuiala furnizorului şi vor fi remediate în termen de maxim 24 ore din momentul sesizării făcute de către achizitor; Prin acceptarea achiziţiei în SEAP vă asumaţi clauzele contractuale din modelul de contract ataşat şi faptul că nu vă aflaţi în conflict de interese cu persoanele ce deţin funcţii de decizie în cadrul autorităţii contractante.
Inregistrati-va acum pentru un test gratuit de 7 zile
si veti putea vizualiza aceasta licitatie si multe altele asemanatoare!
 

De ce licitatie-publica.ro?

  • Oportunitati de afaceri selectionate
    individual

  • Anunturi scanate si actualizate
    din peste 3200 surse publice si private

  • Manager de cont personal - chiar si
    in timpul testarii gratuite

  • Transmiterea zilnica a anunturilor noi

Contul meu