Feedback
I.D.: 4514716

MATERIALE DE CURATENIE SI INTRETINERE 2014

Data publicarii
26.11.14 Exista 126.473 licitatii active asemanatoare. Inregistrati-va pentru a avea acces la acestea.
Coduri CPV
39831200-8
Pretul estimativ:
548.430,00 RON
 
 
Locul realizarii:
Maramureş
  • Descarca
  • Tipareste
  • Observatii
    Adaugati favorite, invitatii si note. Aceste functii sunt disponibile doar pentru utilizatorii logati in platforma. Logati-va sau inregistrati-va la o Testare Gratuita pentru a avea acces.
  • Trimite
Descriere:
Autoritatea contractanta doreste sa achizitioneze materiale de curatenie si detergent, pentru buna desfasurare a activitatii din centrele de tip familial pentru copii si centrele de recuperare si reabilitare pentru persoane cu handicap din subordinea DGASPC Maramures, pe o perioada de 12 luni de la atribuirea acordului-cadru , in conformitate cu Caietul de sarcini. Autoritatea contractanta va incheia un acord cadru pe o per...
Autoritatea contractanta doreste sa achizitioneze materiale de curatenie si detergent, pentru buna desfasurare a activitatii din centrele de tip familial pentru copii si centrele de recuperare si reabilitare pentru persoane cu handicap din subordinea DGASPC Maramures, pe o perioada de 12 luni de la atribuirea acordului-cadru , in conformitate cu Caietul de sarcini. Autoritatea contractanta va incheia un acord cadru pe o perioada de 12 luni, in urma aplicarii procedurii cerere de oferta, cu un singur operator economic . Al doilea contract subsecvent se va incheia functie de necesitati si avand in vedere preturile unitare ofertate pentru incheierea acordului cadru pe o perioada de 9 luni. Cantitatile de produse care vor fi achizitionate in cadrul primului contract subsecvent sant prevazute in anexa 1 (cantitate minima) a caietului de sarcini, functie de nevoile reale si de bugetul alocat pe perioada respectiva. Calendarul estimativ al incheierii contractelor subsecvente: septembrie 2014-septembrie 2015 cu urmatoarele precizari : primul contract subescvent va fi incheiat in teremen de maxim 5 zile de la semnarea acordului cadru pe o perioada de 3 luni. Urmatorul contract subsecvent se va incheia dupa criteriul pretul cel mai scazut solicitand in scris operatorului completarea ofertei in functie de necesitati si avand in vedere preturile unitare ofertate pentru incheierea acordului cadru pe o perioada de 9 luni. Ofertantii vor depune oferte pentru toate produsele din Caietul de sarcini. Caracteristicile tehnice ale produselor, cerintele minime impuse, conditiile de livrare si receptie, garantiile acordate produselor, modul de ambalare, marcare, etichetare si modalitatile de plata, sunt cuprinse in Caietul de sarcini si anexele la Caietul de sarcini.
Inregistrati-va acum pentru un test gratuit de 7 zile
si veti putea vizualiza aceasta licitatie si multe altele asemanatoare!
 

De ce licitatie-publica.ro?

  • Oportunitati de afaceri selectionate
    individual

  • Anunturi scanate si actualizate
    din peste 3200 surse publice si private

  • Manager de cont personal - chiar si
    in timpul testarii gratuite

  • Transmiterea zilnica a anunturilor noi

Contul meu