Feedback
I.D.: 2385037

materiale de curatenie, CPV:18936000-9, 19212300-8, 19640000-4, 33711900-6, 33761000-2, 33763000-6, 39224300-1, 39525100-9,39811000-0, 39831240-0,

Data publicarii
09.04.14 Exista 53.224 licitatii active asemanatoare. Inregistrati-va pentru a avea acces la acestea.
Coduri CPV
33763000-6
Termenul limita pentru depunere:
14.04.14
Pretul estimativ:
8.141,00 RON
Locul realizarii:
  • Descarca
  • Tipareste
  • Observatii
    Adaugati favorite, invitatii si note. Aceste functii sunt disponibile doar pentru utilizatorii logati in platforma. Logati-va sau inregistrati-va la o Testare Gratuita pentru a avea acces.
  • Trimite
Descriere:
MATERIALELE DE CURATENIE trebuie sa îndeplineasca cerinte minimale în conformitate cu prevederile Caietului de sarcini anexat
Inregistrati-va acum pentru un test gratuit de 7 zile
si veti putea vizualiza aceasta licitatie si multe altele asemanatoare!
 

De ce licitatie-publica.ro?

  • Oportunitati de afaceri selectionate
    individual

  • Anunturi scanate si actualizate
    din peste 3200 surse publice si private

  • Manager de cont personal - chiar si
    in timpul testarii gratuite

  • Transmiterea zilnica a anunturilor noi

Contul meu

Vezi licitatii asemanatoare

Titlul Data inchiderii
Comanda scrisa sau contract având ca obiect furnizare materiale de cura?enie. Procedura este împartia în 11 loturi.CPV: 18936000-9, 19212300-8, 19640000-4, 30237251-3,33711900-6, 33761000-2, 33763000-6, 39224300-1, 39525100-9, 39811000-0, 39831240-0 21.04.15
materiale de curatenie necesare pentru efectuarea igienizarii si mentinerea curateniei în spatiile Directiei Regionale Cluj, cod uri CPV (18141000-9, 18936000-9, 19640000-4, 30237251-3, 33711900-6, 33763000-6, 39224300-1, 39525100-9,39811000-0, 39831240-0, 39224300-1, 3981100-0). 13.12.13
Contract sau comandă cadru, având ca obiect achiziţia de servicii de curătenie la sediile ANCOM DR Cluj şi anume sediile oficiilor judeţene Covasna şi Satu Mare. Procedura este împărţită în 2 (două) loturi. 28.08.18
Contract sau comandă, având ca obiect achiziţia de servicii de întreţinere şi reparare, precum şi furnizarea şi montarea de piese de schimb şi accesorii autoutilitară Toyota Hilux din dotarea ANCOM DR Cluj (coduri CPV: 50112000-3 şi 34300000-0). 21.11.18
Contract sau comandă, având ca obiect achiziţia de servicii verificat şi încărcat stingătoare din dotarea ANCOM DR Cluj (cod CPV: 50413200-5), 29.11.18
Comanda scrisa/contract având ca obiect achizitia de furnizare acumulatori auto. 19.09.14
Servicii de întreţinere şi reparaţii pentru ATV precum şi furnizare piese de schimb, din dotarea ANCOM DR Cluj 10.08.21
Servicii de servicii de întreţinere şi reparaţii pentru ATV precum şi furnizare piese de schimb, din dotarea ANCOM DR Cluj 01.10.20
Contract sau comandă, având ca obiect achiziţia de servicii de verificări tehnice periodice centrale termice aflate la sediul DR Cluj şi la sediiile oficiilor judeţene Sălaj, Bistriţa- Năsăud, Maramureş, Satu Mare, Alba precum şi servicii verificare instalaţii gaz aflate la sediile oficiilor judeţe 15.10.19
Contract sau Comandă având ca obiect achiziţia de lucrări de reparare poartă acces la sediul ANCOM DR Cluj, 04.10.19