Feedback
I.D.: 30288283

Materiale de curatenie (6 loturi) - acord cadru 24 luni

Data publicarii
19.08.18 Exista 250.942 licitatii active asemanatoare. Inregistrati-va pentru a avea acces la acestea.
Coduri CPV
39831240-0 33631600-8
Pretul estimativ:
450.962,00 RON - 459.127,00 RON
282.380,00 RON - 288.650,00 RON
89.200,00 RON - 104.790,00 RON
272.290,00 RON - 320.927,80 RON
90.909,00 RON - 100.103,00 RON
19.752,50 RON - 23.198,20 RON
 
 
Locul realizarii:
Constanţa
  • Descarca
  • Tipareste
  • Observatii
    Adaugati favorite, invitatii si note. Aceste functii sunt disponibile doar pentru utilizatorii logati in platforma. Logati-va sau inregistrati-va la o Testare Gratuita pentru a avea acces.
  • Trimite
Descriere:
Materiale de curatenie (6 loturi) - acord cadru 24 luni Valoarea acordului cadru pentru fiecare LOT in parte : - lot 1 - detergenti - 23198.2 Lei, - lot 2 - materiale menaj - 320927.8 Lei - lot 3 - solutii si produse pentru curatat - 100103 Lei - lot 4 - produse igienica din hartie - 459127 Lei - lot 5 - saci, pungi menajeri - 288650 Lei - lot 6 - produse igienice pentru maini - 104790 Lei Valoarea maxima estimata (f...
Materiale de curatenie (6 loturi) - acord cadru 24 luni Valoarea acordului cadru pentru fiecare LOT in parte : - lot 1 - detergenti - 23198.2 Lei, - lot 2 - materiale menaj - 320927.8 Lei - lot 3 - solutii si produse pentru curatat - 100103 Lei - lot 4 - produse igienica din hartie - 459127 Lei - lot 5 - saci, pungi menajeri - 288650 Lei - lot 6 - produse igienice pentru maini - 104790 Lei Valoarea maxima estimata (fara TVA) a celui mai mare contract subsecvent ce se anticipeaza a fi atribuit pe durata acordului-cadru : - lot 1 - detergenti - 8697.95 Lei, - lot 2 - materiale menaj - 119047.95 Lei - lot 3 - solutii si produse pentru curatat - 37527.25 Lei - lot 4 - produse igienica din hartie - 172125.99 Lei - lot 5 - saci, pungi menajeri - 108240.85 Lei - lot 6 - produse igienice pentru maini - 39294 Lei Frecventa si valoarea contractelor ce urmeaza sa fie atribuite : Contractele subsecvente acordului cadru se vor incheia lunar, trimestrial sau pe orice perioada acoperita de disponibilul bugetar. • produsele vor fi livrate de catre ofertant pe cheltuiala sa, cu mijloace de transport amenajate si autorizate conform legislatiei in vigoare si destinate special in acest scop, la sediul beneficiarului, Spitalul Clinic Judetean de Urgenta "Sf. Apostol Andrei" Constanta, unde se va face receptia calitativa si cantitativa, cu participarea furnizorului; • produsele vor fi livrate esalonat pe parcursul anului in baza comenzilor lunare, ferme emise de spital, in termen de maxim de 5 (cinci) zile calendaristice de la transmiterea comenzilor; • plata produselor se va face cu ordin de plata, in termen de 60 (saizeci) zile de la confirmarea de primire a documentelor (facturi) emise de furnizor si a procesului verbal de receptie a produselor. Garantia de participare reprezinta 1% din valoarea celui mai mare contract subsecvent, astfel : - lot 1 - detergenti - 87 Lei, - lot 2 - materiale menaj - 1191 Lei - lot 3 - solutii si produse pentru curatat - 376 Lei - lot 4 - produse igienica din hartie - 1722 Lei - lot 5 - saci, pungi menajeri - 1083 Lei - lot 6 - produse igienice pentru maini - 393 Lei Termenul limita pana la care se pot solicita clarificari la documentatia de atribuire: cu 13 zile inainte de data limita de depunere a ofertelor . In conformitate cu prevederile art.161 din legea 98/2016, autoritatea contractanta va raspunde in mod clar si complet solicitarilor de clarificare/informtiilor suplimentare in legatura cu documentatia de atribuire in a 10 a zi inainte de termenul limita stabilit pentru depunerea ofertelor in anuntul de participare simplificat.
Inregistrati-va acum pentru un test gratuit de 7 zile
si veti putea vizualiza aceasta licitatie si multe altele asemanatoare!
 

De ce licitatie-publica.ro?

  • Oportunitati de afaceri selectionate
    individual

  • Anunturi scanate si actualizate
    din peste 3200 surse publice si private

  • Manager de cont personal - chiar si
    in timpul testarii gratuite

  • Transmiterea zilnica a anunturilor noi

Contul meu

Vezi licitatii asemanatoare

Titlul Data inchiderii
Materiale de curatenie (6 loturi) - acord cadru 24 luni 16.07.18
ACORD-CADRU 24 luni Furnizare "MATERIALE DE CURATENIE: - 5 loturi Lot nr. 1 – Detergenti –valoare minim 61600 Lei / valoare maxima 66200 Lei Lot nr. 2 Materiale menaj –valoare minima 324590 Lei / valoare maxima 369190 Lei Lot nr. 3. Solutii si produse pentru curatat – valoare minima 344200 Lei / valoare maxima 364730 Lei Lot nr. 4 Saci, pungi menajeri – valoare minima 494000 Lei / valoarea maxima 531800 Lei Lot nr. 5 Produse igienica pentru maini – valoare minima 233400 Lei / 242900 Lei VALOAREA CELUI MAI MARE CONTRACT SUBSECVENT : Lot nr. 1 – Detergenti – valoare 24810 Lei Lot nr. 2 Materiale menaj – valoare 136608.2 Lei Lot nr. 3. Solutii si produse pentru curatat – valoare 136460 Lei Lot nr. 4 Saci, pungi menajeri – valoare 198401 Lei Lot nr. 5 Produse igienica pentru maini – valoare 90000 Lei Reperele si cantitatile ce compun fiecare LOT in parte se regasesc in CAIETUL DE SARCINI. 13.07.20
Materiale de igienă, întreţinere şi curăţenie  
Materiale si produse pentru curatenie si igiena 22.05.18
Prestari servicii de curatenie pentru spatii interioare si exterioare. 08.03.24
Materiale de igienă, întreținere și curățenie  
Materiale de igienă, întreținere și curățenie  
Materiale de igienă, întreținere și curățenie  
Materiale de igienă, întreținere și curățenie 04.05.21
Acord-cadru pentru furnizarea materialelor igienico-sanitare 07.06.21