Achizitia consta in materiale consumabile de papetarie si birotica respectiv: capsator coli 2 buc., hartie A4 5 topuri, cerneala imprimanta rezerve 1 set, capse24/6 2 seturi, agrafe 2 seturi, bibliorafturi 5 buc., dosare plastic 50 buc., separatore carton 2 seturi, aferente Proiectului „ Dotare cu echipamente şi facilităţi PSI şi urgenţe medicale” – cod 2014+ 120744, proiect cofinanţat din Fondul European pentru Dezvoltare ...
Achizitia consta in materiale consumabile de papetarie si birotica respectiv: capsator coli 2 buc., hartie A4 5 topuri, cerneala imprimanta rezerve 1 set, capse24/6 2 seturi, agrafe 2 seturi, bibliorafturi 5 buc., dosare plastic 50 buc., separatore carton 2 seturi, aferente Proiectului „ Dotare cu echipamente şi facilităţi PSI şi urgenţe medicale” – cod 2014+ 120744, proiect cofinanţat din Fondul European pentru Dezvoltare Regională prin Programul Operaţional Infrastructură Mare 2014 – 2020. Produsele considerate neconforme vor fi returnate furnizorului, care are obligaţia de a le înlocui în maxim 24 ore de la momentul semnalării acestor aspecte de către achizitor - furnizorului. Furnizorul are obligaţia de a prezenta dovada existenţei certificatului de calitate şi garanţie respectiv a certificatului de conformitate, atestate de organismele competente în domeniu. Se vor respecta legislaţia şi reglementările în vigoare, iar produsele livrate trebuie să corespundă calitativ şi vor fi în conformitate cu prescripţiile tehnice, standardele de calitate şi cerinţele internaţionale din domeniu. Perioada de garantie a fiecarui produs sa fie minim 12 luni. Specificatiile tehnice ale materialelor consumabile de papetarie si birotica se regasesc in documentul atasat.