Spotul (clipul) video este parte a marketingului institutional, adica stiinta si arta de a comunica cu oamenii. El cuprinde elemente targetate unei ocazii (nationale, internationale, regionale, locale, religioase etc.), iar durata variaza de la cateva secunde pana la maximum 2 minute. La cerere se poate realiza si mai complex. Spoturile video au o frecventa inalta de vizualizare, sunt productive, fiind esentiale pentru inst...
Spotul (clipul) video este parte a marketingului institutional, adica stiinta si arta de a comunica cu oamenii. El cuprinde elemente targetate unei ocazii (nationale, internationale, regionale, locale, religioase etc.), iar durata variaza de la cateva secunde pana la maximum 2 minute. La cerere se poate realiza si mai complex. Spoturile video au o frecventa inalta de vizualizare, sunt productive, fiind esentiale pentru institutiile locale in procesul de informare a cetatenilor, dinamizand relatia intre acestia. Pretul este total si cuprinde viziunea, storyline-ul, animatiile, editarea, efectele, curatoria audio, tranzitiile, design-ul video, conceptul text. Pretul este fix si are aplicata o reducere de 30% fata de cel de lista. Ofertantul nu este platitor de T.V.A..