Feedback
I.D.: 30362914

Materiale și produse pentru curățenie și igienă

Data publicarii
25.08.18 Exista 192.380 licitatii active asemanatoare. Inregistrati-va pentru a avea acces la acestea.
Coduri CPV
39800000
Pretul estimativ:
407.925,00 RON
 
 
Locul realizarii:
Constanţa
  • Descarca
  • Tipareste
  • Observatii
    Adaugati favorite, invitatii si note. Aceste functii sunt disponibile doar pentru utilizatorii logati in platforma. Logati-va sau inregistrati-va la o Testare Gratuita pentru a avea acces.
  • Trimite
Descriere:
Incheierea unui acord-cadru de furniz. materiale si produse pt. curatenie/igiena pt. asigurarea curateniei beneficiarilor, in baza unor contr. subsecv. pt. fiecare lot in parte. AC va raspunde in mod clar si complet tuturor solicitarilor de clarificari/info. suplimentare, in a 10-a zi inainte de data limita de depunere a ofertelor. Numarul de zile pana la care se pot solicita clarificari inainte de data limita de depunere a...
Incheierea unui acord-cadru de furniz. materiale si produse pt. curatenie/igiena pt. asigurarea curateniei beneficiarilor, in baza unor contr. subsecv. pt. fiecare lot in parte. AC va raspunde in mod clar si complet tuturor solicitarilor de clarificari/info. suplimentare, in a 10-a zi inainte de data limita de depunere a ofertelor. Numarul de zile pana la care se pot solicita clarificari inainte de data limita de depunere a ofertelor: 15 zile., Lot 1: Absorbante igienice si tampoane:, — Valoare maxima estimata acord-cadru: 815 888,40 RON, fara TVA,, — Valoare minima estimata acord-cadru: 682 762,80 RON, fara TVA,, — Valoare estimata a celui mai mare contract subsecvent care urmeaza sa fie atribuit pe durata acordului-cadru: 203 972,10 RON, fara TVA., Lot 2: Detergenti:, — Valoare maxima estimata acord-cadru: 422 890,40 RON, fara TVA,, — Valoare minima estimata acord-cadru: 276 775,60 RON, fara TVA,, — Valoare estimata a celui mai mare contract subsecvent care urmeaza sa fie atribuit pe durata acordului-cadru: 105 722,60 RON, fara TVA., Lot 3: Hartie Igienica:, — Valoare maxima estimata acord-cadru: 144 006,80 RON, fara TVA,, — Valoare minima estimata acord-cadru: 73 850,80 RON, fara TVA,, — Valoare estimata a celui mai mare contract subsecvent care urmeaza sa fie atribuit pe durata acordului-cadru: 36 001,70 RON, fara TVA., Lot 4: Maturi, perii si alte articole de menaj:, — Valoare maxima estimata acord-cadru: 548 490,56 RON, fara TVA,, — Valoare minima estimata acord-cadru: 209 782,24 RON, fara TVA,, — Valoare estimata a celui mai mare contract subsecvent care urmeaza sa fie atribuit pe durata acordului-cadru: 137 122,64 RON, fara TVA., Lot 5: Parfumuri si produse de toaleta:, — Valoare maxima estimata acord-cadru: 788 728,68 RON, fara TVA,, — Valoare minima estimata acord-cadru: 305 484,52 RON, fara TVA,, — Valoare estimata a celui mai mare contract subsecvent care urmeaza sa fie atribuit pe durata acordului-cadru: 197 182,17 RON, fara TVA., Lot 6: Paste si prafuri abrazive de curatat:, — Valoare maxima estimata acord-cadru: 1 072 406,04 RON, fara TVA,, — Valoare minima estimata acord-cadru: 408 230,12 RON, fara TVA,, — Valoare estimata a celui mai mare contract subsecvent care urmeaza sa fie atribuit pe durata acordului-cadru: 268 101,51 RON, fara TVA., Nota: Autoritatea contractanta nu este obligata sa achizitioneze intreaga cantitate maxima estimata a acordului-cadru. Autoritatea contractanta va încheia acordul-cadru cu maximum 3 operatori economici. Contractele subsecvente se vor incheia cu operatorii economici semnatari ai acordului-cadru care au pretul cel mai scazut pentru fiecare dintre loturile câștigate. Informatii legate de reluarea competitiei: Primul contract subsecvent se va încheia fara reluarea competitiei, avand in vedere art. 118 alin. (1) lit. c) din Legea 98/2016 privind achizitiile publice, cu ofertantul câștigător dintre cei 3 semnatari ai acordului-cadru care a ofertat cel mai mic pret. Atribuirea contractelor subsecvente ulterioare se va face prin reluarea competitiei.
Inregistrati-va acum pentru un test gratuit de 7 zile
si veti putea vizualiza aceasta licitatie si multe altele asemanatoare!
 

De ce licitatie-publica.ro?

  • Oportunitati de afaceri selectionate
    individual

  • Anunturi scanate si actualizate
    din peste 3200 surse publice si private

  • Manager de cont personal - chiar si
    in timpul testarii gratuite

  • Transmiterea zilnica a anunturilor noi

Contul meu

Vezi licitatii asemanatoare

Titlul Data inchiderii
Materiale si produse pentru curatenie si igiena 22.05.18
ACCESORII DE BIROU (CARTUSE-TONERE; RECHIZITE) 12.06.18
Furnizare legume, fructe si fructe cu coaja. Se are in vedere incheierea unor acorduri-cadru de furnizare alimente pentru hranirea persoanelor aflate in centrele din subordinea D.G.A.S.P.C. Constanta, in baza unor contracte subsecvente pentru fiecare lot in parte. Autoritatea contractanta nu este obligata sa achizitioneze intreaga cantitate maxima estimata a acordului cadru. AC va raspunde in mod clar si complet tuturor solicitarilor de clarificari/info suplimentare, in a 10-a zi inainte de data limita de depunere a ofertelor. Numarul de zile p 15.10.18
FURNIZARE PRODUSE - ALIMENTE 42 LOTURI  
Acorduri-cadru Achizitie de combustibili auto pe baza de carduri pentru autovehicule, pe 3 (trei) loturi, pe 2 ani 22.11.21
Acord-cadru echipamente de siguranta in vederea asigurării măsurilor de prevenire a răspândirii virusului sars-cov-2 (Covid 19)  
Materiale de constructii si articole conexe  
Furnizare legume, fructe si fructe cu coaja. Se are in vedere incheierea unor acorduri-cadru de furnizare alimente pentru hranirea persoanelor aflate in centrele din subordinea D.G.A.S.P.C. Constanta, in baza unor contracte subsecvente pentru fiecare lot in parte. Autoritatea contractanta nu este obligata sa achizitioneze intreaga cantitate maxima estimata a acordului cadru. AC va raspunde in mod clar si complet tuturor solicitarilor de clarificari/info suplimentare, in a 10-a zi inainte de data limita de depunere a ofertelor. Numarul de zile p  
Obiectul acordului-cadru constă în prestarea serviciilor de tipărire a unor tipărituri necesare autorităţii contractante pentru diverse campanii, adresate cetăţenilor în calitate de contribuabili privind plata impozitelor şi taxelor locale ce se fac venituri la bugetul local al Municipiului Constanţa, precum şi a altor tipărituri pentru diverse alte utilizări ale autorităţii contractante care vor interveni pe parcursul anilor bugetari 2021-2022 (formulare, tipizate, etc.).  
“Achiziţia de produse alimentare de origine animală : Carne si Conserve si produse/preparate din carne, defalcate pe loturi" 09.03.20