Contractul are ca obiect furnizarea de bunuri materiale de natura mobilier pentru dotarea atelierului de practică, specilizarea electromecanică, materiale şi echipamente didactice pentru pregătirea profesională în specializarea electromecanică şi echipamente digitale pentru dotarea atelierului de practică în vederea înzestrării şi modernizării unităţilor de învaţământ.
Prezenta achiziţie este necesară în contextul aprob...
Contractul are ca obiect furnizarea de bunuri materiale de natura mobilier pentru dotarea atelierului de practică, specilizarea electromecanică, materiale şi echipamente didactice pentru pregătirea profesională în specializarea electromecanică şi echipamente digitale pentru dotarea atelierului de practică în vederea înzestrării şi modernizării unităţilor de învaţământ.
Prezenta achiziţie este necesară în contextul aprobării Proiectului cu titlul "DOTAREA UNITĂŢILOR DE ÎNVĂŢĂMÂNT PREUNIVERSITAR DIN MUNICIPIUL CÂMPIA TURZII", cod F-PNRR-Dotari-2023-2994 şi semnării Contractului de finanţare nr 1321DOT/2023 înregistrat la UAT Municipiul Câmpia Turzii cu nr 23569/16.08.2023 încheiat între Unitatea Executivă pentru Finanţarea Învăţământului Superior, a Cercetării, Dezvoltării şi Inovării şi Municipiul Câmpia Turzii.
În cadrul implementării acestui proiect, au fost prevăzute activităţi ce ţin de achiziţia de Materiale şi echipamente didactice pentru atelierul de practică, Investiţia I 14 ateliere de practică dotate cu materiale şi echipamente didactice, Investiţia I 14 ateliere de practică dotate cu echipamente digitale.
Contractul de furnizare vizează diverse tipuri de produse, grupate în 2 loturi:
Lot nr. 1 – Utilaje atelier;
Lot nr. 2 – Simulatoare;
Orice operator economic interesat are dreptul de a solicita clarificări sau informaţii suplimentare în legătură cu documentaţia de atribuire, semnate cu semnătură electronică extinsă, numai prin SEAP, cu respectarea termenului limită stabilit de autoritatea contractantă, respectiv numărul de zile până la care se pot solicita clarificări înainte de data limita de depunere a ofertelor/candidaturilor: 8 zile. Răspunsurile la solicitările de clarificări cu privire la documentaţia de atribuire vor fi publicate în SEAP, la Secţiunea "Lista,clarificări, notificări si decizii" din cadrul anunţului de participare. Autoritatea contractantă va răspunde la solicitările de clarificări adresate de operatorii economici până la termenul-limită stabilit conform art. 27 alin.(3) din Normele metodologice de aplicare a prevederilor referitoare la atribuirea contractului de achiziţie publică/acordului-cadru din Legea nr. 98/2016 privind achiziţiile publice, cu modificările şi completările ulterioare.
Autoritatea contractanta stabileste următoarele termene-limita în care va răspunde în mod clar şi complet tuturor solicitărilor de clarificare/informaţiilor suplimentare: - primul termen-limita: cu 10 de zile înainte de data limită de depunere a ofertelor precizată în anunţul de participare; - al doilea termen-limita: în a 6-a zi înainte de data limită de depunere a ofertelor.