reactivi pentru profesor liceu - chimie anorganica - este format din 34 piese : acid azotic cc. - 25ml, acid clorhidric cc. - 100ml, metilorange - 5g, acid sulfuric dil. - 100ml, alcool etilic - 50ml, amoniac - 50ml, apă oxigenată - 50ml, azotat de amoniu - 25g, azotat de argint - 25g, azotat de plumb - 25g, bicarbonat de sodiu - 25g, magneziu - 10g, bicromat de potasiu - 25g, clorat de potasiu - 25g, clorura de amoniu - 25...
reactivi pentru profesor liceu - chimie anorganica - este format din 34 piese : acid azotic cc. - 25ml, acid clorhidric cc. - 100ml, metilorange - 5g, acid sulfuric dil. - 100ml, alcool etilic - 50ml, amoniac - 50ml, apă oxigenată - 50ml, azotat de amoniu - 25g, azotat de argint - 25g, azotat de plumb - 25g, bicarbonat de sodiu - 25g, magneziu - 10g, bicromat de potasiu - 25g, clorat de potasiu - 25g, clorura de amoniu - 25g, clorură de cupru - 25g, clorură de sodiu - 50g, clorură ferică - 25g, cui de fier - 5 buc., cupru - 2 plăcuţe, etc. Avantaje: Experimentele ce se desfasoara cu ajutorul modului de sticlarie, dau oportunitate elevului sa traga singur concluzii, sa dobandeasca diverse concepte prin observare si asociere, sa inainteze cu usurinta, singur, de la o notiune la alta. Dobandirea unor capacitati de gandire critica si divergenta in masura sa-I faca pe elev sa utilizeze cunostintele si competentele in diferite situatii. Stimuleaza comunicarea cu ceilalti participanti la experimente. Stimuleaza gandirea practica si analitica prin inregistrarea rezultatelor si participarea la activitatea de grup