Feedback
I.D.: 95033935

Mastic bituminos - Acord cadru 4 ani

Data publicarii
25.03.24 Exista 223.974 licitatii active asemanatoare. Inregistrati-va pentru a avea acces la acestea.
Coduri CPV
44831100-5
Termenul limita pentru depunere:
23.04.24
Pretul estimativ:
1.780.000,00 RON - 1.780.000,00 RON
Documente participare:

Arata toate atasamentele...

    Publicat la 25.03.24 Publicat la 23.04.24
Locul realizarii:
  • Descarca
  • Tipareste
  • Observatii
    Adaugati favorite, invitatii si note. Aceste functii sunt disponibile doar pentru utilizatorii logati in platforma. Logati-va sau inregistrati-va la o Testare Gratuita pentru a avea acces.
  • Trimite
Descriere:
Achizitia de mastic bituminos este necesar pentru executia lucrarilor de intretinere in regie ( colmatari fisuri si crapaturi ) proprie de catre Sectiile de Drumuri Nationale / Sectia Autostrazi aflate in subordinea CNAIR S.A. prin D.R.D.P. Cluj. Valoarea estimata a acordului cadru: • Valoarea maxima a acordului cadru este de 1.780.000,00 lei fara TVA; • Valoarea minima a acordului cadru este de 178.000,00 lei far...
Achizitia de mastic bituminos este necesar pentru executia lucrarilor de intretinere in regie ( colmatari fisuri si crapaturi ) proprie de catre Sectiile de Drumuri Nationale / Sectia Autostrazi aflate in subordinea CNAIR S.A. prin D.R.D.P. Cluj. Valoarea estimata a acordului cadru: • Valoarea maxima a acordului cadru este de 1.780.000,00 lei fara TVA; • Valoarea minima a acordului cadru este de 178.000,00 lei fara TVA. Valoarea estimata a celui mai mare contract subsecvent: este de 356.000 lei fără TVA. Cantitatile minime si maxime ale acordului cadru si a contractelor subsecvente sunt conform Listelor de cantitati anexate la Caietul de sarcini. Se vor incheia contracte subsecvente (min 1) aferente acordului cadru in functie de echipamentele necesare pentru executia lucrarilor executate de Sectia Productie in regie proprie. Prezentul acord –cadru nu reprezinta baza legala pentru angajarea fondurilor publice. In baza acestui acord-cadru se vor atribui contracte subsecvente care constituie temei legal pentru plata. Eventualele modificari care pot interveni in perioada de derulare a contractului, materializate in clauze de revizuire, conform art. 221 alin.(1) lit.a) din Legea nr.98/2016, cu conditia ca acestea sa se incadreze in prevederile art. 221 alin.7 din Legea nr.98/2016, adica sa nu reprezinte o modificare substantiala conform clauzelor contractuale ale Acordului Cadru si ale contractului subsecvent. Clauze de revizuire cf. art. 221 alin. (1) lit. a) din Legea nr. 98/2016, care anticipează eventualele modificări ce pot interveni în derularea contractului sunt urmatoarele: A. Partile contractului - din punct de vedere al schimbarii denumirii, al statutului, ale actionariatului, al formei societatii, care nu atrag crearea unei personae juridice noi, al schimbarii sediului social; - privind posibilitatea inlocuirii contractantului initial B. Pretul contractului - Preţul contractului poate fi ajustat prin actualizare in cazul in care au loc modificari legislative sau au fost emise de catre autoritatile locale acte administrative care au ca obiect instituirea, modificarea sau renuntarea la anumite taxe/impozite locale al caror efect se reflecta in cresterea/diminuarea costurilor pe baza carora s-au fundamentat preturile ofertate si in alte situaii prevazute de lege si conform formulei de ajustare. Ajustarea preţurilor C. Modalitati de plata: in cazul unor eventuale modificari legislative; A. In conformitate cu prevederile art. 160 alin. (1) din Legea nr. 98/2016 cu modificarile si completarile ulterioare, termenul limita pana la care orice operator economic interesat de participarea la procedura de achizitie publica are dreptul de a solicita clarificari sau informatii suplimentare in legatura cu documentatia de atribuire este cu 18 zile inainte de termenul limita de depunere a ofertelor. B. In conformitate cu prevederile art. 160 alin. (2) din Legea 98/2016 cu modificarile si completarile ulterioare, Autoritatea Contractanta stabileste un singur termen limita in care va raspunde in mod clar si complet tuturor solicitarilor de clarficare/informatiilor suplimentare in a 11-a zi inainte de termenul limita stabilit pentru depunerea ofertelor. Orice solicitare de clarificari transmisa dupa data mentionata la punctul A) se va considera tardiva.
Inregistrati-va acum pentru un test gratuit de 7 zile
si veti putea vizualiza aceasta licitatie si multe altele asemanatoare!
 

De ce licitatie-publica.ro?

  • Oportunitati de afaceri selectionate
    individual

  • Anunturi scanate si actualizate
    din peste 3200 surse publice si private

  • Manager de cont personal - chiar si
    in timpul testarii gratuite

  • Transmiterea zilnica a anunturilor noi

Contul meu