Contract de furnizare "Masina pentru control dimensional si vizual a glontului, tubului si cartusului finit calibru 12.7x99
mm, 12.7x114 mm si 14.5x114 mm". Numar zile pana la care se pot solicita clarificari inainte de data limita de depune a ofertelor/
candidaturilor: 15 zile. Termenul limita pana la care autoritatea contractanta va raspunde in mod clar si complet tuturor
solicitarilor va fi: in a 11-a z...
Contract de furnizare "Masina pentru control dimensional si vizual a glontului, tubului si cartusului finit calibru 12.7x99
mm, 12.7x114 mm si 14.5x114 mm". Numar zile pana la care se pot solicita clarificari inainte de data limita de depune a ofertelor/
candidaturilor: 15 zile. Termenul limita pana la care autoritatea contractanta va raspunde in mod clar si complet tuturor
solicitarilor va fi: in a 11-a zi inainte de data limita de depunere a ofertelor. Plata se face după cum urmează:- se va deschide
un acreditiv pentru 80% din valoarea contractului dupa data semnarii contractului, platibil dupa finalizarea cu succes a testelor
de receptie la sediul Furnizorului si prezentarea documentelor de livrare a masinii, avizul de expeditie al masinii.- diferenta
de pret de 20% din valoarea contractului, se va plati de catre beneficiar, in cel mult 75 zile de la semnarea procesului verbal
de receptie finala la sediul beneficiarului si scolarizarea personalului, pe baza facturii emise de catre furnizor.Furnizorul
are obligatia de a constitui garantia de buna executie în cuantum de 1% din valoarea contractului, în cel mult 5 zile lucrătoare
de la data semnării contractului. Garanţia de buna executie se va constitui si elibera/restitui conform art. 154 din legea
nr. 98 din 2016 privind achiztiile publice. Nedepunerea garantiei în cel mult 5 zile lucrătoare de la data semnării contractului
duce la rezilierea contractului. Valoarea totala estimata fara TVA: 5.000.000,00 RON; Valoarea garantiei de participare:
50000 RON (1%) RON;Valoarea garantiei de buna executie: 50000 RON (1%) RON.Daca oferta financiara este prezentata in valuta,
valoarea contractului va fi calculata la cursul BNR din data deschiderii ofertei.- Persoane cu functii de decizie in procedura
de achizitie, din partea S. U.M. Cugir S.A.: Trifan Mircea-Augustin - Director General, Ciulea Nicusor - Director Economic,
Sava Gheorghe - Director General Adjunct, Simu Cristian - Director Comercial, Cerciu Nicolae - Director Productie, Simu Mircea
- Director Calitate, Baciu Mugurel - Ing. Sef Armament, Berian Adrian - Ing. Sef Munitie, Neag Ioan - Sef Atelier Munitie,
Lesnican Radu - Sef Serviciu Tehnic, Simoiu Cornel - Ing. Serviciu Tehnic, Cocos Elena-Daniela - Ing. Birou Investitii, Marcu
Marius-Nicolau - Sef Birou Investitii, Rata Nasipali Sorin Puiu - Ing. Birou Investitii, Meriuta Carmen - Ec. Secviciu B.P.P.-C.F.P.,
Galdau Mihaela - Sef Birou C.F.P., Sarmasan Calin - Sef Birou Achizitii, Jurj Andrei-Mhai - Cons. jr. Biou Achizitii, Sarmasan
Bianca-Roxana - Specialist plan sinteza Biou Achizitii, Groza Crinela - Sef Oficiu Juridic, Carjean Dumitru - Cons. jr. Oficiu
Juridic, Raditoiu Flaviu-Lucian - Cons. jr. Oficiu Juridic.