Manualul de branding trebuie să includă logo (iniţial, in cateva variante), paleta de culori pentru redarea grafica a brandului, codurile acestora in diferite moduri cromatice, indicatiile de tipografie (familie de fonturi cu dimensiuni, variante de formatare, variante de folosit in comunicarea din mediul online si offline, in titluri si corp de text), elemente de identitate vizuala (modele antet, carti de vizita,plicuri, m...
Manualul de branding trebuie să includă logo (iniţial, in cateva variante), paleta de culori pentru redarea grafica a brandului, codurile acestora in diferite moduri cromatice, indicatiile de tipografie (familie de fonturi cu dimensiuni, variante de formatare, variante de folosit in comunicarea din mediul online si offline, in titluri si corp de text), elemente de identitate vizuala (modele antet, carti de vizita,plicuri, mape, etc), exemple de utilizare ale logo-ului pe diverse suporturi in scop publicitar (fly-ere, postere, afise, panouri, roll-up-uri, bannere, articole papetarie etc )