Feedback
I.D.: 44456806

MANAGEMENTUL CONTRACTULUI DE LUCRARI REGLEMENTAT DE HG NR. 1/2018

Data publicarii
03.12.19 Exista 107.635 licitatii active asemanatoare. Inregistrati-va pentru a avea acces la acestea.
Coduri CPV
80530000-8
Pretul estimativ:
13.000,00 RON - 13.000,00 RON
 
 
Locul realizarii:
Bucureşti
  • Descarca
  • Tipareste
  • Observatii
    Adaugati favorite, invitatii si note. Aceste functii sunt disponibile doar pentru utilizatorii logati in platforma. Logati-va sau inregistrati-va la o Testare Gratuita pentru a avea acces.
  • Trimite
Descriere:
1. Contractul de antrepriză: - reglementare generală / relevanţă; - reglementare H.G. Nr.1/2018. 2. Managementul Contractului vs. Administrarea Contractului: - Noţiuni; - Responsabilităţile participanţilor. 3. Managementul Riscului: - Riscul contractual; - Riscul în contractele standard naţionale; - Planul de management al riscului. 4. Consultant / Supervizor: - Definiţie, numire; - Rolul Consultantului / Supervizorului;...
1. Contractul de antrepriză: - reglementare generală / relevanţă; - reglementare H.G. Nr.1/2018. 2. Managementul Contractului vs. Administrarea Contractului: - Noţiuni; - Responsabilităţile participanţilor. 3. Managementul Riscului: - Riscul contractual; - Riscul în contractele standard naţionale; - Planul de management al riscului. 4. Consultant / Supervizor: - Definiţie, numire; - Rolul Consultantului / Supervizorului; - Responsabilităţi; - Ordinele Administrative / Instrucţiunile Supervizorului. 5. Activităţi înainte de semnarea Contractului de lucrări. 6. Activităţi la începutul Contractului de lucrări. 7. Controlul financiar: - Garanţii; - Preţul Contractului şi Valoarea Contractului; - Ajustarea preţurilor; - Măsurări / Graficul de Eşalonare a Plăţilor; - Procedura plăţilor: o plăţi intermediare / Plata Finală; o plăţi către Subcontractanţi; o plăţi către terţi. - Costuri suplimentare. 8. Activităţi în timpul derulării Contractului de lucrări: - Întâlniri de progres; - Control cantitativ şi calitativ al Lucrărilor: o Controlul executării Lucrărilor; o Verificarea personalului, Materialelor şi Echipamentului Antreprenorului; o Testarea şi respingerea lucrărilor; o Suspendarea Lucrărilor. - Controlul timpului: o Durata de Execuţie; o Programul de Execuţie / Programul de Referinţă; o Ritm de execuţie a Lucrărilor, Accelerarea ritmului; o Prelungirea Duratei de Execuţie. 9. Modificări ale Lucrărilor: - Modificări contractuale; - Modificări ale
Inregistrati-va acum pentru un test gratuit de 7 zile
si veti putea vizualiza aceasta licitatie si multe altele asemanatoare!
 

De ce licitatie-publica.ro?

  • Oportunitati de afaceri selectionate
    individual

  • Anunturi scanate si actualizate
    din peste 3200 surse publice si private

  • Manager de cont personal - chiar si
    in timpul testarii gratuite

  • Transmiterea zilnica a anunturilor noi

Contul meu

Vezi licitatii asemanatoare

Titlul Data inchiderii
Servicii de supervizor al lucrărilor de execuţie ce fac obiectul contractului încheiat în conformitate cu prevederile HG nr. 1/2018 precum şi dirigenţie de şantier pentru obiectivele de investiţii "Executarea lucrărilor de reabilitare termică pentru un număr de 40 blocuri de locuinţe – Lot 1– 25 blocuri, Lot 2 – 15 blocuri din Sectorul 2 al Municipiului Bucureşti" 06.11.23
Servicii de supervizor al lucrărilor de execuţie ce fac obiectul contractului încheiat în conformitate cu prevederile HG nr. 1/2018 precum şi dirigenţie de şantier pentru obiectivele de investiţii "Executarea lucrărilor de reabilitare termică pentru un număr de 40 blocuri de locuinţe – Lot 1– 25 blocuri, Lot 2 – 15 blocuri din Sectorul 2 al Municipiului Bucureşti" 06.11.23
Servicii de supervizor al lucrărilor de execuţie ce fac obiectul contractului încheiat în conformitate cu prevederile HG nr. 1/2018 precum şi dirigenţie de şantier pentru obiectivele de investiţii "Executarea lucrărilor de reabilitare termică pentru un număr de 40 blocuri de locuinţe – Lot 1– 25 blocuri, Lot 2 – 15 blocuri din Sectorul 2 al Municipiului Bucureşti"  
Servicii de supervizor al lucrărilor de execuţie ce fac obiectul contractului încheiat în conformitate cu prevederile HG nr. 1/2018 precum şi dirigenţie de şantier pentru obiectivul de investiţii ,,Renovare Energetică Moderată a clădirilor rezidenţiale multifamiliale din Sectorul 2 al Municipiului Bucureşti" - 14 obiective, finanţat în cadrul PNRR 09.10.23
Servicii de supervizor al lucrărilor de execuţie ce fac obiectul contractului încheiat în conformitate cu prevederile HG nr. 1/2018 precum şi dirigenţie de şantier pentru obiectivul de investiţii ,,Renovare Energetică Moderată a clădirilor rezidenţiale multifamiliale din Sectorul 2 al Municipiului Bucureşti" - 14 obiective, finanţat în cadrul PNRR  
Servicii de supervizor al lucrărilor de execuţie ce fac obiectul contractului încheiat în conformitate cu prevederile HG nr.1/2018, precum şi dirigenţie de şantier pe toată perioada de execuţie a lucrărilor şi până la recepţia finală pentru un număr 54 blocuri de locuinţe din Sectorul 2 al Municipiului Bucureşti (Lot 1 + Lot 2 + Lot 3 + Lot 4)  
Servicii de supervizor al lucrărilor de execuţie ce fac obiectul contractului încheiat în conformitate cu prevederile HG nr.1/2018, precum şi dirigenţie de şantier pe toată perioada de execuţie a lucrărilor şi până la recepţia finală a obiectivelor de investiţii “Executarea lucrărilor de reabilitare termica pentru un număr 15 blocuri de locuinţe din Sectorul 2 al Municipiului Bucureşti" 15.01.24
Servicii de Supervizare EXECUŢIE LUCRĂRI AUTOSTRADA BACĂU – PAŞCANI: LOT 1 BACĂU (SAUCESTI) – TRIFESTI KM 0+000 - KM 30+300 LOT 2 TRIFESTI – GHERAESTI, km 30+300 – km 49+299.0 LOT 3 MIRCESTI – PAŞCANI, km 49+299 - km 77+393.70  
Contract de prestari servicii de Asistenţă Tehnică pentru Supervizarea Lucrărilor Proiectului "Finalizarea Staţiei de Epurare Glina, reabilitarea principalelor colectoare de canalizare şi a canalului colector Dâmboviţa (Caseta) în Municipiul Bucureşti - Etapa II" 29.03.21
Servicii de supervizor al lucrărilor de execuţie ce fac obiectul contractului încheiat în conformitate cu prevederile HG nr.1/2018, precum şi dirigenţie de şantier pe toată perioada de execuţie a lucrărilor şi până la recepţia finală pentru un număr 54 blocuri de locuinţe din Sectorul 2 al Municipiului Bucureşti (Lot 1 + Lot 2 + Lot 3 + Lot 4) 22.04.24