Achiziţia maşinii automate de sudură electrică a şinei cap la cap prin presiune şi contact este necesară pentru eliminarea întreruperilor pe calea fără joante şi eliminarea zonelor cu joante sudabile, acest lucru avȃnd ca efect reducerea drastică a necesarului de lucrări de întreţinere şi eliminarea zonelor de şină uzată în curbe. Avantajele urmărite de entitatea contractantă prin achiziţia maşinii automate de sudură electr...
Achiziţia maşinii automate de sudură electrică a şinei cap la cap prin presiune şi contact este necesară pentru eliminarea întreruperilor pe calea fără joante şi eliminarea zonelor cu joante sudabile, acest lucru avȃnd ca efect reducerea drastică a necesarului de lucrări de întreţinere şi eliminarea zonelor de şină uzată în curbe. Avantajele urmărite de entitatea contractantă prin achiziţia maşinii automate de sudură electrică a şinei sunt: eliminarea restricţiilor şi limitărilor de viteză cauzate de starea starea necorespunzătoare a infrastructurii, asigurarea circulaţiei în condiţii de siguranţă a trenurilor de călători şi marfă la viteza proiectată a liniei, reducerea duratelor de execuţie a lucrărilor pentru reînnoirea, modernizarea şi dezvoltarea infrastructurii feroviare prin echiparea corespunzătoare a unităţilor de execuţie lucrări în regie proprie, înnoirea parcului de utilaje existent, pregătirea şi instruirea gratuită de către producătorul/furnizorul echipamentului a personalului care va deservi utilajul, economii la bugetul companiei în privinţa muncii vii prin creşterea gradului de mecanizare.
Modelul de contract sectorial de furnizare produse este ataşat prezentului anunţ.
Entitatea contractantă solicită furnizorului livrarea, în termen de maxim 14 luni de la semnarea contractului, a produsului care respectă cerinţele minimale din caietul de sarcini nr. 43/C/724/11.08.2022/CFR (ataşat). Derularea contractului începe de la data semnării lui de catre ambele părţi şi durează până la data îndeplinirii integrale a obligaţiilor contractuale în sarcina Furnizorului, dar nu mai mult de 16 luni. Durata contractului include termenul de livrare, instalare, punere în funcţiune, instruire, recepţie, plata şi restituirea garanţiei de bună execuţie (dacă este cazul). Nu include perioada de garanţie tehnică, deoarece certificatul de garanţie tehnică constituie un angajament complet distinct de clauzele contractuale.
Orice operator economic interesat are dreptul de a solicita clarificări/informaţii suplimentare în legătură cu documentaţia de atribuire pȃnă (inclusiv) în a 20-a zi înainte de termenul limită de depunere a ofertelor. Cu respectarea prevederilor art. 172 alin. (2) din Legea nr. 99/2016 şi art. 173 alin. (1), entitatea contractantă va răspunde în mod clar, complet şi fără ambiguităţi tuturor solicitărilor de clarificare/informaţiilor suplimentare în a 12-a zi înainte de termenul limită de depunere a ofertelor.