În conformitate cu solutiile propuse de proiectant Stabilizarea alunecari de teren se realizeaza în doua etape: prima etapa — „Masuri minime necesare pentru limitarea efectelor alunecarilor de teren” a fost realizata de S.C. Hidroconstructia Ardeal S.A. in cadrul careia au fost executate lucrari de taluzare a versantul, s-au executat santuri drenante si rigole pentru a capta apa si a o conduce la debusee sigure., Cea de-a d...
În conformitate cu solutiile propuse de proiectant Stabilizarea alunecari de teren se realizeaza în doua etape: prima etapa — „Masuri minime necesare pentru limitarea efectelor alunecarilor de teren” a fost realizata de S.C. Hidroconstructia Ardeal S.A. in cadrul careia au fost executate lucrari de taluzare a versantul, s-au executat santuri drenante si rigole pentru a capta apa si a o conduce la debusee sigure., Cea de-a doua etapa este proiectul tehnic de stabilizare, adica proiect care urmeaza a fi executat si consta în:, — Structura de sprijin SSB 1 a fost proiectata si amplasata în zona din amonte de constructiile existente în incinta Parcului Tetarom. Aceasta contine 192 de piloti tip 1, avand diametrul de 1 200 si lungimea de 26,40 m si 18 piloti de tip 2, avand diametrul de 1 200 si lungimea de 11,40 m. Piloti tip 1 vor fi legati la partea superioara prin intermediul unui radier general avand grosimea de 1,55 m, respectiv pilotii tip 2 prin intemediul unei grinzi de coronament avand grosimea de 1,55 m. Pilotii se vor încastra în Strat 7 — Marna cenusiu deschisa, vârtoasa-tare, respectiv în Strat 6 — Gresie cenusiu albicioasa, stâncoasa,, — Structura de sprijin SSB2 a fost proiectata si amplasata la mijlocul versantului, respectiv pe berma B2. Aceasta contine 181 de piloti tip 3, având diametrul de F 1 200 si lungimea de 26,40 m si 17 piloti de tip 4, având diametrul de F 1 200 si lungimea de 11,40 m. Piloti tip 3 vor legati la partea superioara prin intermediul unui radier general având grosimea de 1,55 m, respectiv pilotii tip 4 prin intermediul unei grinzi de coronament având grosimea de 1,55 m. Pilotii se vor încastra în Strat 7 — Marna cenusiu deschisa, vârtoasa-tare, respectiv în Strat 6 — Gresie cenusiu albicioasa, stâncoasa,, — Structura de sprijin SSB3 a fost proiectata si amplasata aval fata de padure, respectiv sub drumul situat aval fata de padure. Aceasta contine 191 de piloti tip 5, avand diametrul de F 1200 si lungimea de 27,40 m si 38 piloti de tip 6, avand diametrul de F 1 200 si lungimea de 20,05 m. Piloti tip 5 vor fi legati la partea superioara prin intermediul unui radier general avand grosimea de 1,55 m, respectiv pilotii tip 6 prin intermediul unei grinzi de coronament avand grosimea de 1,55 m. Pilotii se vor încastra în Strat 7 — Marna cenusiu deschisa, vârtoasa-tare, respectiv în Strat 6 — Gresie cenusiu albicioasa, stâncoasa.