Lucrari suplimentare necesare finalizarii obiectivului de investitii: „"Reabilitare corp A, Complex Panduri" (consolidare,
modernizare, inclusiv amenajarea mansardei în volumul podului existent), șoseaua Panduri nr. 90, sectorul 5, București” -
1805Valoarea estimată maximă este de 65.829.570,32 lei fără TVA, compusă din valoarea estimată minimă de 62.694.828,88 lei
fără TVA + valoarea aferentă lucrărilor s...
Lucrari suplimentare necesare finalizarii obiectivului de investitii: „"Reabilitare corp A, Complex Panduri" (consolidare,
modernizare, inclusiv amenajarea mansardei în volumul podului existent), șoseaua Panduri nr. 90, sectorul 5, București” -
1805Valoarea estimată maximă este de 65.829.570,32 lei fără TVA, compusă din valoarea estimată minimă de 62.694.828,88 lei
fără TVA + valoarea aferentă lucrărilor suplimentare, conform art. 104 alin. (8) din Legea 98/2016, de 3.134.741,44 lei fără
TVA.Valoarea estimată este de 62.694.828,88 lei, fără TVA, compusă din: Capitolul 1 – Cheltuieli pentru obtinerea si amenajarea
terenului – amenajari exterioare: 5.669.372,87 lei; Capitolul 2 – Cheltuieli pentru asigurareautilitatilor necesare obiectivului
– retele exterioare: 5.554.632,33 lei; Capitolul 4 – Cheltuieli pentru investitia de baza: 50.117.510,04 lei; Capitolul
5 – Organizare de santier: 1.353.313,64 lei, din care: Subcapitolul 5.1.1 – Lucrari aferente constructii instalatii: 147.085
Subcapitolul 5.1.2 – Cheltuieli conexe: 1.206.228,25 lei.LegendaAC - Autoritate contractantăCciv - Codul civilCDS - Contract
de servicii de dirigenție de șantierCE - Contract de execuțieCF - Contract de furnizareCNI - Compania Națională de Investiții
„C.N.I.” – S.A.CP - Contract de proiectareCPE - Contract de proiectare și execuțieCPEAT - Contract de proiectare, execuție
lucrări și asistență tehnică din partea proiectantuluiCS - Caiet de sarciniDA- Documentația de atribuireDALI - Documentația
de avizare a lucrărilor de intervențiiDTAC - Documentație tehnică pentru autorizarea executării lucrărilor de construireDTAD
- Documentație tehnică pentru autorizarea executării lucrărilor de desființareGBE -Garanție de bună execuțieGP -Garanție de
participareHG - Hotărârea GuvernuluiHG 395/2016 - Normele metodologice aprobate prin H.G. nr. 395/2016IFN - Instituție financiară
nebancarăIMM - Întreprindere mică și mijlocieLegea 98/2016 - Legea nr. 98/2016 privind achizițiile publiceMDLPA - Ministerului
Dezvoltării, Lucrărilor Publice și AdministrațieiOA - Ofertant asociatOE - Operator economicOI - Ofertant individualONRC
- Oficiul Național al Registrului ComerțuluiPF - Persoană fizicăPFA - Persoană fizică autorizatăPFIN - Propunere financiarăPJ
- Persoană juridicăPNCIPS Programului național de construcții de interes public sau socialPNRR - Planul Național de Redresare
și ReziliențăPT - Proiect tehnic de execuțiePTH - Propunere tehnicăPV - Proces-verbalRegulamentul (UE) 2022/576 Regulamentul
(UE) 2022/576 al Consiliului din 8 aprilie 2022 de modificare a Regulamentului (UE) nr. 833/2014 privind măsuri restrictive
având în vedere acțiunile Rusiei de destabilizare a situației în UcrainaS - SubcontractantSA - Serviciul AchizițiiSEO -Serviciul
Evaluare OferteSF - Studiu de fezabilitateSPF - Studiu de prefezabilitateTS - Terț susținătorModificarea contractului de achizitie
publica, in cursul perioadei sale de valabilitate, se face in conditiile prevazute la art. 221 din Legea nr. 98/2016. Modificarea
contractului in cursul perioadei sale de valabilitate, altfel decat in cazurile si conditiile prevazute la art. 221 din Legea
nr. 98/2016, se realizeaza prin organizarea unei noi proceduri de atribuire, in conformitate cu dispozitiile legii.In conformitate
cu prevederile art. 160 alin. (1) din Legea 98/2016, cu modificarile si completarile ulterioare, termenul limita pana la care
orice operator economic interesat de participarea la procedura de achizitie publica are dreptul de a solicita clarificari
sau informatii suplimentare in legatura cu documentatia de atribuire este de 28 zile, respectiv 20 zile inainte de termenul
limita de depunere a ofertelor.Autoritatea contractanta stabileste ca termenul limita in care va raspunde tuturor solicitarilor
de clarificari sau informatii suplimentare, este in a 22 a zi, respectiv in a 12 a zi inainte de termenul limita de depunere
a ofertelor.