Feedback
I.D.: 99120972

LUCRARI pentru realizarea investitiei "CONSTRUIRE CENTRU DE COLECTARE DESEURI PRIN APORT VOLUNTAR - COMUNA BUSTUCHIN, JUDET GORJ"

Data publicarii
26.06.24
Coduri CPV
45262600-7 45222110-3 45213221-8 45233120-6 45223210-1 45310000-3
Termenul limita pentru depunere:
12.07.24
Pretul estimativ:
2.196.336,29 RON - 2.196.336,29 RON
Documente participare:

Arata toate atasamentele...

    Publicat la 26.06.24 Publicat la 06.07.24
Locul realizarii:
  • Descarca
  • Tipareste
  • Observatii
    Adaugati favorite, invitatii si note. Aceste functii sunt disponibile doar pentru utilizatorii logati in platforma. Logati-va sau inregistrati-va la o Testare Gratuita pentru a avea acces.
  • Trimite
Descriere:
Obiectul prezentei investitii il reprezinta executia lucrarilor aferente obiectivului investitional intitulat Executie lucrari la obiectivul de investitii ,,CONSTRUIRE CENTRU DE COLECTARE DESEURI PRIN APORT VOLUNTAR IN COMUNA BUSTUCHIN, JUDET GORJ" ce se va desfasura prin Planul National de Redresare si Rezilienta Apel nr. C3I1A0122000600, defalcate astfel:Cap.1. Cheltuieli pentru obtinerea si amenajarea terenului 1.2 Am...
Obiectul prezentei investitii il reprezinta executia lucrarilor aferente obiectivului investitional intitulat Executie lucrari la obiectivul de investitii ,,CONSTRUIRE CENTRU DE COLECTARE DESEURI PRIN APORT VOLUNTAR IN COMUNA BUSTUCHIN, JUDET GORJ" ce se va desfasura prin Planul National de Redresare si Rezilienta Apel nr. C3I1A0122000600, defalcate astfel:Cap.1. Cheltuieli pentru obtinerea si amenajarea terenului 1.2 Amenajarea terenului-46.243,30 lei fara TVA 1.3 amanajari pentru protectia mediului si aducerea terenului la starea initiala: 25.581,40 lei fara TVA Cap.2.Cheltuieli pentru asigurarea utilitatilor necesare obiectivului de investitii -suma de 60.017,90 fara TVA Cap.4. Cheltuieli pentru investitia de baza: 4.1.Constructii si instalatii- suma de 1.886.870,34 lei fara TVA 4.2.Montaj utilaje, echipamente tehnologice si functionale – suma de 16.245,65 lei fara TVA 4.3.Utilaje echipamente tehnologice si functionale care necesita montaj - suma de 111.320 lei fara TVA Cap.5. Alte cheltuieli – 5.1.Organizare de santier – 5.1.1 Lucrarari de constructii si instalatii aferente organizarii de santier – 24.597,50 lei fara TVA – 5.1.2 – Cheltuieli conexe organizarii santierului – 10.822,90 lei fara TVA Cap.6. Cheltuieli pentru probe tehnologice si teste : 6.1.Pregatirea personalului de exploatare – suma de 2.951,70 lei fara TVA 6.2.Probe tehnologice si teste – suma de 3.935,60 lei fara TVA Valoarea estimata a contractului ce urmeaza a fi atribuit nu cuprinde suma aferenta cheltuielilor diverse si neprevazute, acestea putand fi accesate, dupa caz, in functie de necesitati, prin modificarea contractului in conditiile prevazute de art.221 din Legea nr. 98/2016 privind achizitiile publice . Operatorii economici pot solicita clarificari sau informatii suplimentare in legatura cu documentatia de atribuire cu 10 zile inainte de data limita de depunere a ofertelor. Autoritatea contractanta va raspunde în mod clar si complet tuturor solicitarilor de clarificare/informatiilor suplimentare cu 6 zile inainte de data limita de depunere a ofertelor.
Inregistrati-va acum pentru un test gratuit de 7 zile
si veti putea vizualiza aceasta licitatie si multe altele asemanatoare!
 

De ce licitatie-publica.ro?

  • Oportunitati de afaceri selectionate
    individual

  • Anunturi scanate si actualizate
    din peste 3200 surse publice si private

  • Manager de cont personal - chiar si
    in timpul testarii gratuite

  • Transmiterea zilnica a anunturilor noi

Contul meu

Vezi licitatii asemanatoare

Titlul Data inchiderii
Proiectare si executie lucrari "MODERNIZARE SISTEM DE ALIMENTARE CU APA SI EXTINDERE RETEA DE CANALIZARE IN COMUNA PADES, JUDETUL GORJ"  
Executie lucrari pentru obiectivul de investitii ,, Reconstruire Scoala Gimnaziala Arcani, Comuna Arcani, judetul Gorj"  
Pachet 3: LOT 1 şi LOT 2 după cum urmează: LOT 1 –P+E "Construire si dotare dispensare uman in satul Lunca Jaristei, comuna Siriu, judetul Buzau" LOT 2 – P+E "Construire şi dotare dispensar uman, comuna Licurici, sat Frumusei, judetul Gorj" 07.08.23
Pachet 21: LOT 1 – P+E si asist. tehnică pt obiectivul de invest.: "Construire baza sportiva TIP 2, oras Turceni, str. Culturii nr. 1, judetul Gorj" LOT 2 – P+E si asist. tehnică pt obiectivul de invest.: "Construire baza sportiva TIP 1, str. Orsovei, localitatea Moldova Veche, oras Moldova Noua, judetul Caras Severin" 10.10.23
Proiectare, asistenta tehnica din partea proiectantului si executie lucrari pentru obiectivul de investitii: Lucrari de prima urgenta Ansamblu Manastiresc Tismana, orasul Tismana, judetul Gorj 08.02.23
Pachet 4: LOT 1 şi LOT 2 după cum urmează: LOT 1 – P+E si asistenţă tehnică pentru obiectivul de investiţii: "Proiect pilot – Construire sala de sport scolara, din sat Mihaileni, comuna Mihaileni, judetul Botosani" LOT 2 – P+E si asistenţă tehnică pentru obiectivul de investiţii: " Proiect tip -Construire Sala de sport, cu tribuna 180 locuri din oras Tismana, localitatea Pocruia, judetul Gorj" 08.08.23
Pachet 8: P+E lucrari şi asistenta tehnica din partea proiectantului aferente obiectivelor de invest: Lot 1 Infiintare centru de permanenta prin reabilitarea, modernizarea şi schimbarea destinatiei cladirii scolii existente in satul Glodeni, comuna Balanesti, judetul Gorj Lot 2 Construire şi dotare Dispensar medical uman, str. Romanati nr. nr. 85, satul Scarisoara, comuna Scarisoara, judetul Olt 05.10.23
Pachet 4: LOT 1 şi LOT 2 după cum urmează: LOT 1 –P+E "Construire dispensar uman şi împrejmuire, sat Ciocadia, str. Principală, nr. 320A, comuna Bengeşti - Ciocadia, Judet Gorj" LOT 2 – P+E "Construire dispensar uman, sat Rădeşti, nr. 260, comuna Rădeşti, judetul Alba" 14.08.23
Pachet 2: LOT 1 şi LOT 2 după cum urmează: LOT 1 – P+E: "Construire sediu primarie si consiliul local Lelesti, judetul Gorj" LOT 2 – P+E: “Construire si dotare scoala cu clasele I-IV, sat Capu Campului, nr. 430A, comuna Capu Campului, judet Suceava" 11.09.23
Realizarea proiectului tehnic, detalii de executie, caiet de sarcini, liste de cantitati, documentatiile tehnice necesare in vederea obtinerii avizelor/ acordurilor/ autorizatiilor si asistenta tehnica din partea proiectantului pe toata durata contractului de executie lucrari si Executia lucrarilor pentru obiectivul de investitii "ÎMBUNĂTĂŢIREA IZOLAŢIEI TERMICE A ANVELOPEI SEDIULUI POLIŢIEI MUNICIPIULUI TÂRGU JIU DIN CADRUL INSPECTORATULUI DE POLIŢIE AL JUDEŢULUI GORJ", COD SMIS 127095 28.12.20