Obiectul prezentei investitii il reprezinta executia lucrarilor aferente obiectivului investitional intitulat Executie lucrari la obiectivul de investitii ,,CONSTRUIRE CENTRU DE COLECTARE DESEURI PRIN APORT VOLUNTAR IN COMUNA BUSTUCHIN, JUDET GORJ" ce se va desfasura prin Planul National de Redresare si Rezilienta Apel nr. C3I1A0122000600, defalcate astfel:
Cap.1. Cheltuieli pentru obtinerea si amenajarea terenului
1.2 Am...
Obiectul prezentei investitii il reprezinta executia lucrarilor aferente obiectivului investitional intitulat Executie lucrari la obiectivul de investitii ,,CONSTRUIRE CENTRU DE COLECTARE DESEURI PRIN APORT VOLUNTAR IN COMUNA BUSTUCHIN, JUDET GORJ" ce se va desfasura prin Planul National de Redresare si Rezilienta Apel nr. C3I1A0122000600, defalcate astfel:
Cap.1. Cheltuieli pentru obtinerea si amenajarea terenului
1.2 Amenajarea terenului-46.243,30 lei fara TVA
1.3 amanajari pentru protectia mediului si aducerea terenului la starea initiala: 25.581,40 lei fara TVA
Cap.2.Cheltuieli pentru asigurarea utilitatilor necesare obiectivului de investitii -suma de 60.017,90 fara TVA
Cap.4. Cheltuieli pentru investitia de baza:
4.1.Constructii si instalatii- suma de 1.886.870,34 lei fara TVA
4.2.Montaj utilaje, echipamente tehnologice si functionale – suma de 16.245,65 lei fara TVA
4.3.Utilaje echipamente tehnologice si functionale care necesita montaj - suma de 111.320 lei fara TVA
Cap.5. Alte cheltuieli – 5.1.Organizare de santier – 5.1.1 Lucrarari de constructii si instalatii aferente organizarii de santier – 24.597,50 lei fara TVA – 5.1.2 – Cheltuieli conexe organizarii santierului – 10.822,90 lei fara TVA
Cap.6. Cheltuieli pentru probe tehnologice si teste :
6.1.Pregatirea personalului de exploatare – suma de 2.951,70 lei fara TVA
6.2.Probe tehnologice si teste – suma de 3.935,60 lei fara TVA
Valoarea estimata a contractului ce urmeaza a fi atribuit nu cuprinde suma aferenta cheltuielilor diverse si neprevazute, acestea putand fi accesate, dupa caz, in functie de necesitati, prin modificarea contractului in conditiile prevazute de art.221 din Legea nr. 98/2016 privind achizitiile publice
Operatorii economici pot solicita clarificari sau informatii suplimentare in legatura cu documentatia de atribuire cu 10 zile inainte de data limita de depunere a ofertelor. Autoritatea contractanta va raspunde în mod clar si complet tuturor solicitarilor de clarificare/informatiilor suplimentare cu 6 zile inainte de data limita de depunere a ofertelor..