Feedback
I.D.: 92952947

LUCRARI PENTRU REALIZARE BRANSAMENTE LA NIVELUL JUDETULUI COVASNA

Data publicarii
07.02.24 Exista 59.074 licitatii active asemanatoare. Inregistrati-va pentru a avea acces la acestea.
Coduri CPV
45310000-3
Termenul limita pentru depunere:
01.03.24
Pretul estimativ:
16.092.925,97 RON - 16.092.925,97 RON
Documente participare:
  1. CS.zip
  2. Formulare.zip
  3. FisaDate_DF1203320.pdf
Locul realizarii:
  • Descarca
  • Tipareste
  • Observatii
    Adaugati favorite, invitatii si note. Aceste functii sunt disponibile doar pentru utilizatorii logati in platforma. Logati-va sau inregistrati-va la o Testare Gratuita pentru a avea acces.
  • Trimite
Descriere:
Demararea achiziţiei la nivelul judeţului Dambovita în vederea încheierii Acordului Cadru, are ca scop achiziţionarea de lucrari achizitionarii de lucrari montare blocuri de măsură şi protecţie si de realizare bransamente electrice cu materialele conexe incluse, pentru o perioadă de 2 ani. In baza Acordului Cadru se vor încheia Contracte Subsecvente, in cadrul cărora se vor transmite comenzi punctuale. In aceste comenzi se...
Demararea achiziţiei la nivelul judeţului Dambovita în vederea încheierii Acordului Cadru, are ca scop achiziţionarea de lucrari achizitionarii de lucrari montare blocuri de măsură şi protecţie si de realizare bransamente electrice cu materialele conexe incluse, pentru o perioadă de 2 ani. In baza Acordului Cadru se vor încheia Contracte Subsecvente, in cadrul cărora se vor transmite comenzi punctuale. In aceste comenzi se va specifica clar numărul, tipul si perioada maxima necesara realizării lucrarilor de montare blocuri de măsură şi protecţie si de realizare branşamente electrice cu materialele conexe incluse, astfel: Termenul pentru realizarea, recepţia şi punerea în funcţiune a branşamentului electric este de maximum 18 de zile calendaristice de la data obţinerii acordului/autorizaţiei pentru branşament, dar nu mai târziu de 90 de zile de la emiterea comenzii. Termenul de montare si recepţie a unui Bloc de Măsura si Protecţie este de maxim 5 zile lucrătoare de la data emiterii comenzii. Acest termen se refera la comenzile care vor fi doar pentru montare BMP. Acordul-cadru va fi incheiat cu un singur ofertant declarat castigator, in ordinea punctajului acordat/clasamentului întocmit. - Valoarea maxima totala a Acordului cadru este de16.092.925,97 lei fără TVA; - Valoarea minima a Acordului cadru este de 1.582.222,61 lei fără TVA; - Valoarea maxima a celui mai mare Contract subsecvent este de 1.500.000,00 lei fără TVA; - Se va încheia: minim 6 contracte subsecvente, maxim 12 contracte subsecvente; - Frecventa contractelor subsecvente: minim 3/an; maxim 6/an. Pe langa lucrarile de montare Blocuri de Masura si Protectie si realizare bransamente cu materialele conexe incluse cu titlu de accesoriu ofertantul va realiza urmatoarele: - Obtine acordurile, avizele si autorizatia de constructie necesara, dupa caz conform legii 50/1991 cu modificarile si completarile ulterioare, privind autorizarea bransamentelor electrice. Plata taxelor pt obtinerea avizelor si autorizatiei, acolo unde este cazul, vor fi suportate decatre entitatea contractanta. Contractantul va ridica si transmite factura emisa de avizator, la entitatea contractanta, pentru plata acesteia; - Intocmeste si avizeaza Proiectul Tehnic de Executie pentru realizarea anumitor bransamente mai complexe pentru care se necesita intocmirea documentatiei tehnice. Necesitatea de a intocmi PTE, va fi precizata in cadrul Avizului Tehnice de Racordare. - Odata cu finalizarea fiecarei lucrari si receptia acesteia, contractantul va prezenta documente necesare Cartii Tehnice a Constructiei intocmita conform cu legislatia in vigoare in format PDF cu semnaturi (documentatie validata de catre beneficiar)
Inregistrati-va acum pentru un test gratuit de 7 zile
si veti putea vizualiza aceasta licitatie si multe altele asemanatoare!
 

De ce licitatie-publica.ro?

  • Oportunitati de afaceri selectionate
    individual

  • Anunturi scanate si actualizate
    din peste 3200 surse publice si private

  • Manager de cont personal - chiar si
    in timpul testarii gratuite

  • Transmiterea zilnica a anunturilor noi

Contul meu

Vezi licitatii asemanatoare

Titlul Data inchiderii
Acord cadru de servicii de ridicare topografica a drumurilor forestiere si servicii de ridicare topografica si intabulare constructii si terenuri aferente pe o perioada de 3 ani - D.S. Covasna  
Furnizare carburanţi pe bază de carduri de credit pentru parcul auto al Gospodărie Comunală S.A. Sf.Gheorghe  
Lucrări de întreţinere, reparaţii şi modernizare a arterelor de circulaţie şi a altor terenuri aparţinând domeniului public în Municipiul Sfântu Gheorghe 15.02.24
Achizitionare lucrări de întreţinere artere de circulaţie din Mun. Sfantu Gheorghe 02.06.21
Lucrari de reparatii şi ȋntreţinere clǎdiri din staţiile exterioare de transformare 110 kV/MT, clǎdiri ale posturilor de transformare şi clǎdiri sediu administrativ ce aparţin DEER S.A. zona TS – sucursalele regionale Alba, Braşov, Covasna, Harghita, Mureş, Sibiu 23.02.24
"Uleiuri utilizate ca izolanti electrici" Cod CPV 09211640-9 11.06.24
REPARAŢII, ÎNTREŢINERE, INTERVENŢII ACCIDENTALE LA CONSTRUCŢII ŞI INSTALAŢIILE AFERENTE DE PE RAZA SUCURSALEI REGIONALA C.F. BRAŞOV: LOT 1 -ZONA BRAŞOV-COVASNA, LOT 2- ZONA HARGHITA-MUREŞ, LOT 3 - ZONA SIBIU-ALBA – ACORDURI –CADRU - 3 ANI 15.01.24
Achizitionare lucrări de întreţinere artere de circulaţie din Mun. Sfantu Gheorghe 06.04.20
Furnizare pachete cu produse alimentare, inclusiv transport derulat prin Programul Incluziune şi Demnitate Socială 2021-2027, pentru anumite categorii de persoane defavorizate Procedura curenta este o reluare a unei procedurii de achizitie anulata, publicata cu anuntul de participare CN1070622/03.07.2024. 02.09.24
Servicii de reparare, întreţinerea autosanitarelor si inlocuirea pieselor de schimb uzate