DGASPC Vrancea intenţionează sa efectueze lucrări de Reabilitare,Accesizibilizare si Dotarea Centrului de servicii de recuperare neuromotorie tip ambulatoriu situate pe raza orasului Odobestii, Judetul Vrancea, str. Caporal Diea, nr. 8.
I. LUCRARI PROPRIU ZISE
Lucrari de demolare/demontare/desfacere
Lucrari de crestere a performantei energetice
Lucrari de finisaje interioare
Lucrari aferente organizarii de santier
INSTAL...
DGASPC Vrancea intenţionează sa efectueze lucrări de Reabilitare,Accesizibilizare si Dotarea Centrului de servicii de recuperare neuromotorie tip ambulatoriu situate pe raza orasului Odobestii, Judetul Vrancea, str. Caporal Diea, nr. 8.
I. LUCRARI PROPRIU ZISE
Lucrari de demolare/demontare/desfacere
Lucrari de crestere a performantei energetice
Lucrari de finisaje interioare
Lucrari aferente organizarii de santier
INSTALATII
A. TERMICE
B. SANITARE
C. DETECTIE
D. ELECTRICE
II DOTARI
Dotare centru cu aparate de aer conditionat
Instalare sistem detectie
Instalare tablou electric
Dotare centru cu hidranti
Montaj echipamente
Sursa de finanţare a lucrărilor este asigurată din fonduri nerambursabile din P.N.R.R.
Cerinţele specifice ale lucrărilor sunt prezentate în volumele proiectului tehnic, privind :
Arhitectura – detalii de executie parti scrise, parti desenate
Instalatii electrice - parti scrise, parti desenate
Instalatii de detectie - parti scrise, parti desenate
Instalatii sanitare - parti scrise, parti desenate
Instalatii termice - parti scrise, parti desenate
Fise tehnice, utilaje si echipamente – piese scrise .
Toate lucrările pe discipline realizate pe deplin în conformitate cu cerinţele Caietului de sarcini;
Cheltuielile sunt repartizate astfel:
- cheltuieli pentru Constructii si montaj= 662.478,67 lei fara TVA ;
- cheltuieli pentru Montaj utilaje, echipamente tehnologice si functionale = 9.012 lei fara TVA ;
- cheltuieli pentru montaj dotari si dotari = 64.199,73 lei fara TVA conform F4 atasat la documentatie;
- cheltuieli conexe organizarii santierului = 580,05 lei fara TVA .
- cheltuieli organizare de santier = 1.000 lei fara TVA;
Valoarea estimata a contractului de achiziţie NU CUPRINDE suma aferenta cheltuielilor diverse şi neprevazute stabilita în bugetul proiectului (deviz general, cap. 5.3.) respectiv suma de 24.088,66 lei (fără TVA) , acestea putând fi accesate, după caz, în situaţia în care sunt îndeplinite cerinţele legale privind utilizarea acestor sume, respectiv în condiţiile prevazute din clauzele contractului de achiziţie publica şi în conformitate cu prevederile art. 221 din Legea 98/2016 privind achiziţiile publice (Cheltuielile diverse şi neprevazute NU vor face obiectul ofertei financiare). Descrierea detaliată a lucrărilor de construcţie ce fac obiectul contractului de achiziţie publică se regăseşte în Caietul de sarcini şi Proiectul tehnic împreună cu Anexele sale, publicate odată cu prezentul anunţ de participare. În aplicarea dispoziţiilor art. 161 alin. (2) din Legea 98/2016, coroborat cu art. 103 alin. (2) din HG 395/2016, autoritatea contractantă stabileşte următoarele termene cu privire la solicitările de clarificări: a) termenul limita de primire a solicitărilor de clarificări: 5 zile înainte de data limita de depunere a ofertelor; b) termenul în care autoritatea contractanta va răspunde în mod clar şi concret la toate solicitările de clarificări: 5 zile înainte de data limita de depunere a ofertelor.
Perioada de executie lucrari este 4 luni de la emiterea ordinului de incepere.