Executarea de lucrari pentru
Lotul 1 – Realizare statie de filtrare si conditionare a apei utilizate in procesul tehnologic de reproducere
Lotul 2 –Inlocuire instalatii hidraulice la statia de reproducere si incubatie nr. 4, inlocuire conducta de alimentare cu apa hale de reproducere si incubatiesi lucrari reparatii
Valoarea estimată insumata a celor doua loturi este de 1.466.424,10 lei, fără TVA valoare compusă din:
Va...
Executarea de lucrari pentru
Lotul 1 – Realizare statie de filtrare si conditionare a apei utilizate in procesul tehnologic de reproducere
Lotul 2 –Inlocuire instalatii hidraulice la statia de reproducere si incubatie nr. 4, inlocuire conducta de alimentare cu apa hale de reproducere si incubatiesi lucrari reparatii
Valoarea estimată insumata a celor doua loturi este de 1.466.424,10 lei, fără TVA valoare compusă din:
Valoarea estimata pentru LOTUL 1 este de 724.177,14 lei fara TVA compusa din:
Capitolul 4 – Cheltuieli pentru investiţia de bază: 701.621,81 lei fără TVA
Capitolul 5 - Alte cheltuieli: 22.555,33 lei, fara TVA:
Subcapitolul 5.1 Organizare de santier: 22.555,33lei, fara TVA;
Valoarea estimata pentru LOTUL2 este de 742.246,96 lei fara TVA compusa din:
Capitolul 4 – Cheltuieli pentru investiţia de bază: 742.246,96 lei fără TVA
- Inlocuire instalatii hidraulice la statia de reproducere si incubatie nr. 4 – 263.693,24
- Inlocuire conducta de alimentare cu apa hale de reproducere si incubatie -336.143,72
- Lucrari de reparatii – 142.410,00
Modificarea contractului de achizitie publica, in cursul perioadei sale de valabilitate, se face in conditiile prevazute la art. 221 din
Legea nr. 98/2016.
Modificarea contractului in cursul perioadei sale de valabilitate, altfel decat in cazurile si conditiile prevazute la art. 221 din Legea nr.
98/2016, se realizeaza prin organizarea unei noi proceduri de atribuire, in conformitate cu dispozitiile legii.
NOTA:
In conformitate cu prevederile art. 160 alin. (1) din Legea 98/2016, cu modificarile si completarile ulterioare, termenul limita pana la
care orice operator economic interesat de participarea la procedura de achizitie publica are dreptul de a solicita clarificari sau
informatii suplimentare in legatura cu documentatia de atribuire este de 12 zile inainte de termenul limita de depunere a ofertelor.
In conformitate cu prevederile art. 160 alin. (2) din Legea 98/2016 cu modificarile si completarile ulterioare, Autoritatea Contractanta
stabileste ca termenul limita in care va raspunde tuturor solicitarilor de clarificare/ informatiilor suplimentare este in a 6 a zi inainte
de termenul limita de depunere a ofertelor.