Feedback
I.D.: 96537079

Lucrari în cadrul proiectului "Reducerea vulnerabilitatilor prin investitii in echipamente si materiale destinate reducerii riscului de infectii nosocomiale".

Data publicarii
29.04.24 Exista 808.857 licitatii active asemanatoare. Inregistrati-va pentru a avea acces la acestea.
Coduri CPV
45453000-7
Termenul limita pentru depunere:
20.05.24
Pretul estimativ:
18.432.678,17 RON - 18.432.678,17 RON
Documente participare:

Arata toate atasamentele...

    Publicat la 29.04.24 Publicat la 10.05.24
Locul realizarii:
Bucureşti
  • Descarca
  • Tipareste
  • Observatii
    Adaugati favorite, invitatii si note. Aceste functii sunt disponibile doar pentru utilizatorii logati in platforma. Logati-va sau inregistrati-va la o Testare Gratuita pentru a avea acces.
  • Trimite
Descriere:
Achiziţia de lucrari în cadrul proiectului "Reducerea vulnerabilitatilor prin investitii in echipamente si materiale destinate reducerii riscului de infectii nosocomiale", Pilonul V: Sănătate şi rezilienţă instituţională, Componenta 12 – Sănătate, Investiţia I2. Dezvoltarea Infrastructurii spitaliceşti publice, Investiţia specifică: I2.4. Echipamente şi materiale destinate reducerii riscului de infecţii nosocomiale prin Pl...
Achiziţia de lucrari în cadrul proiectului "Reducerea vulnerabilitatilor prin investitii in echipamente si materiale destinate reducerii riscului de infectii nosocomiale", Pilonul V: Sănătate şi rezilienţă instituţională, Componenta 12 – Sănătate, Investiţia I2. Dezvoltarea Infrastructurii spitaliceşti publice, Investiţia specifică: I2.4. Echipamente şi materiale destinate reducerii riscului de infecţii nosocomiale prin Planul Naţional de Redresare şi Rezilienţă al României. Valoarea estimata este de: 18.432.678,17 lei fara TVA şi este compusa din: - Construcţii si instalatii (poziţia 4.1 din Devizul general) - 18.250.176,41 lei fara TVA; - Construcţii şi instalaţii aferente organizării de şantier (poziţia 5.1.1 din Devizul general) - 91.250,88 lei fara TVA; - Construcţii conexe organizării de şantier (poziţia 5.1.2 din Devizul general) - 91.250,88 lei fara TVA. Cheltuielile diverse şi neprevăzute vor fi folosite în conformitate cu legislaţia în domeniul achiziţiilor publice ce face referire la modificările contractuale apărute în timpul execuţiei. Valoarea estimată a contractului nu cuprinde suma aferentă cheltuielilor diverse şi neprevăzute precizată în devizul general, acestea putând fi accesate, după caz, pe parcursul derulării contractului şi care nu reprezintă modificări substanţiale ale contractului de achiziţie publică, fără a afecta caracterul general al contractului de achizitie publică, în condiţiile prevăzute la art. 221 din Legea nr. 98/2016 privind achizitiile publice, cu modificările şi completările ulterioare. Valoarea cheltuielilor diverse si neprevăzute este de 2.017.557,00 lei fară TVA, precizată în devizul general al proiectului aprobat şi în conformitate cu Anexa 7, poziţia 5.3 la H.G. nr. 907/2016 privind etapele de elaborare şi conţinutul cadru al documentaţiilor tehnico-economice aferente obiectivelor/proiectelor de investiţii finanţate din fonduri publice, cu modificările şi completările ulterioare. Termenul limită până la care operatorii economici pot solicita clarificări sau informaţii suplimentare în legătură cu documentatia de atribuire este de 11 zile înainte de data limită de depunere a ofertelor. Autoritarea contractantă va răspunde, în mod clar şi complet, tuturor solicitărilor de clarificări/informaţiilor suplimentare cu 6 zile înainte de data limită de depunere a ofertelor.
Inregistrati-va acum pentru un test gratuit de 7 zile
si veti putea vizualiza aceasta licitatie si multe altele asemanatoare!
 

De ce licitatie-publica.ro?

  • Oportunitati de afaceri selectionate
    individual

  • Anunturi scanate si actualizate
    din peste 3200 surse publice si private

  • Manager de cont personal - chiar si
    in timpul testarii gratuite

  • Transmiterea zilnica a anunturilor noi

Contul meu

Vezi licitatii asemanatoare

Titlul Data inchiderii
Achiziţia lucrărilor de execuţie în cadrul proiectului: Reabilitarea, modernizarea şi extinderea ambulatoriului integrat al Spitalului Universitar de Urgenţă Elias, în vederea creşterii calităţii serviciilor medicale şi adresabilităţii 15.01.24
Proiectare şi execuţie pentru obiectivul de investiţii " CONSOLIDARE SEISMICĂ ŞI RENOVARE ENERGETICĂ MODERATĂ CLĂDIRE PUBLICĂ -MUZEUL GHEORGHE TATTARESCU–Str. DOMNIŢA ANASTASIA nr.7, SECTOR 5" – C5-B1-64  
Proiectare şi execuţie pentru obiectivul de investiţii " CONSOLIDARE SEISMICĂ ŞI RENOVARE ENERGETICĂ MODERATĂ CLĂDIRE PUBLICĂ -MUZEUL GHEORGHE TATTARESCU–Str. DOMNIŢA ANASTASIA nr.7, SECTOR 5" – C5-B1-64  
Achiziţia de lucrari pentru obiectivul de investitii "Realizare sistem de climatizare si aport de aer proaspat pentru Spitalul Universitar de Urgenta Elias" 09.05.24
Achiziţie execuţie lucrări de reabilitare/modernizare corp C1 aferente proiectului “Reabilitarea termica a sediului Direcţiei Publice de Evidenţă Persoane şi Stare Civilă Sector 2, Bucuresti, strada Olari nr. 19" - cod SMIS 120943 25.10.21
Achiziţie execuţie lucrări de reabilitare/modernizare corp C1 aferente proiectului “Reabilitarea termica a sediului Direcţiei Publice de Evidenţă Persoane şi Stare Civilă Sector 2, Bucuresti, strada Olari nr. 19" - cod SMIS 120943 22.02.21
Lucrări de amenajare și modernizare imobil Agenția Galați  
Lucrări de amenajare și modernizare imobil Agenția Galați  
Lucrări de amenajare și modernizare imobil Agenția Galați  
Elaborare si depunere dosare de finantare in cadrul PNRR -COD APEL: MS-0024 – Infectii nosocomiale