În vederea stopării fenomenelor de pierdere a stabilităţii drumului, ce pot determina întreruperea circulaţiei şi distrugerea proprietăţilor învecinate, este necesară intervenţia, prin efectuarea unor lucrări de susţinere.Pentru menţinerea stabilităţii platformei, se va realiza un zid de sprijin cu lungimea fundaţiei L= 60.00 m, conform "planului de situaţie". Fundatia zidului este în secţiune dreptunghiulară, 1,90 m x 2,...
În vederea stopării fenomenelor de pierdere a stabilităţii drumului, ce pot determina întreruperea circulaţiei şi distrugerea proprietăţilor învecinate, este necesară intervenţia, prin efectuarea unor lucrări de susţinere.Pentru menţinerea stabilităţii platformei, se va realiza un zid de sprijin cu lungimea fundaţiei L= 60.00 m, conform "planului de situaţie". Fundatia zidului este în secţiune dreptunghiulară, 1,90 m x 2,00 m, din beton armat clasa C16/20 (B250).
Pe radierul din beton clasa C16/20 (B250), cu lăţimea de 1,70 m şi înălţimea de 1,00 m, se vor monta casete prefabricate TIP R3, dispuse pe 3 rânduri.
În scopul stopării cât mai rapide a fenomenului de alunecare, casetele TIP vor fi legate între ele cu OB Ø 6 mm. Primul rând se va umple cu beton clasa C 6/7,5 (B100), iar următoarele 2 rânduri cu bolovani de râu.Pentru protejarea împotriva apelor din precipitaţii, deasupra casetelor se va turna un capac cu grosimea de 0,15 m, din beton clasa C 16/20 (B250). Între corpul drumului şi zidul de sprijin, la distanţa de 1,50 m, se va realiza umplutură din balast pe toată lungimea zidului.