Lucrari electrice de mentenanta si modernizari din incidente, in retele de distribuţie de joasa si medie tensiune si in posturile de transformare ce apartin S.C. Delgaz Grid S.A. 16 loturi.
Obiectul achizitiei consta in executia lucrarilor, inclusiv furnizarea de catre operatorii economici a materialelor necesare executiei lucrarilor (altele decat cele puse la dispozitie de catre entitatea contractanta).
Valoarea estimata p...
Lucrari electrice de mentenanta si modernizari din incidente, in retele de distribuţie de joasa si medie tensiune si in posturile de transformare ce apartin S.C. Delgaz Grid S.A. 16 loturi.
Obiectul achizitiei consta in executia lucrarilor, inclusiv furnizarea de catre operatorii economici a materialelor necesare executiei lucrarilor (altele decat cele puse la dispozitie de catre entitatea contractanta).
Valoarea estimata pentru alegerea procedurii de atribuire, respectiv pentru verificarea incadrarii in pragurile de publicitate de nivel European cf. art. 21 din Legea Nr. 99/2016 privind achizitiile sectoriale a fost calculata prin luarea in considerare si a valorii materialelor ce vor fi puse la dispozitie de entititatea contractanta.
In conformitate cu prevederile art.21 din Legea 99/2016, valoarea estimata totala a achizitiei, pentru toate loturile, este de 307.927.341,50 lei fara TVA, compusa din:
- valoarea supusa achizitiei = 189.079.649,85 lei fara TVA, compusa din 183.319.649,85 lei fara TVA, reprezentand contravaloarea lucrarilor care fac obiectul achizitiei si 5.760.000,00 lei fara TVA, reprezentand valoarea cotei forfetare
- valoarea materialelor puse la dispozitie de entitatea contractanta = 47.787.535,92 lei fara TVA - nu se oferteaza
- optiunea de suplimentarea cu 30% care poate fi utilizata in anul III de derulare a Acordului Cadru.
Nota 1: Valoarea totala estimata supusa achizitiei este aferenta a 3 ani si include si optiunea de suplimentare cu 30% care poate fi utilizata in anul III de derulare a Acordului Cadru, in conditiile legii, conform prevederilor din INSTRUCŢIUNEA NR. 1 privind derularea şi modificarea contractului de achiziţie publică/contractului de achiziţie sectorială/acordului-cadru.
Nota 2: Oferta se va intocmi in baza cantitatilor estimate maxime a AC conform Anexelor puse la dispozitie de entitatea contractanta, respectiv Anexele 1.1, 1.2 si 2. fara a include optiunea de suplimentare de 30%.
Nota 3:
1. Cota forfetara reprezinta o suma fixă platita de Achizitor, lunar, pentru asigurarea disponibilitatii personalului, a utilajelor si a celorlalte mijloace implicate apartinand Executantului, pentru asigurarea interventiilor solicitate de catre Achizitor, disponibile 24 de ore pe zi, 7 zile pe saptamana. Suma acopera cheltuielile suplimentare ale Executantului pentru asigurarea interventiilor solicitate de catre Beneficiar in afara programului normal de lucru (respectiv in weekend sau sarbatori legale), precum si posibilele costuri ale Executantului, survenite in urma modificarilor activitatilor programate pentru executarea unor activitati cu caracter urgent.
Cota forfetara a fost calculata numai la valoarea maxima a acordului cadru. Valoarea acesteia este stabilita la suma de 360.000,00 lei/lot pentru intreaga valabilitate a Acordului cadru.
2. Materialele puse la dispozitie de entitatea contractanta nu vor fi ofertate de operatorii economici participanti la procedura.
3. Evaluarea propunerilor financiare se va face prin raportare la valoarea estimata fara materialele puse la dispozitie de entitatea contractanta, valoare mentionata la sectiunea II.1.5.
Clarificarile sau informatiile suplimentare în legatura cu documentatia de atribuire vor fi transmise cu cel putin 18 zile inainte de data limita de depunere a ofertelor. Entitatea contractanta va raspunde in mod clar si complet tuturor solicitarilor de clarificari in a 11-a zi inainte de data limita stabilita pentru depunerea ofertelor, in conformitate cu art 173 din Legea 99/2016 cu modificarile ulterioare.