Lot 1:Lucr necesare rep pe linia 100 in st Mehadia a liniilor III dir cap X si cap Y si linia 2 primiri expedieri constau in inloc de sina, inloc de traverse de beton si de lemn, inloc JIL-urilor, introducerea cupoanelor de tranzitie, inlocuirea aparatelor de cale extreme inlcusiv realizarea stratului de repartitie din balast pe zona ap de cale si pe zonele adiacente acestora, sudarea ap de cale si evac pamanturilor rezulta...
Lot 1:Lucr necesare rep pe linia 100 in st Mehadia a liniilor III dir cap X si cap Y si linia 2 primiri expedieri constau in inloc de sina, inloc de traverse de beton si de lemn, inloc JIL-urilor, introducerea cupoanelor de tranzitie, inlocuirea aparatelor de cale extreme inlcusiv realizarea stratului de repartitie din balast pe zona ap de cale si pe zonele adiacente acestora, sudarea ap de cale si evac pamanturilor rezultate in urma lucr. Din cauza probl aparute pe linia III dir st. Mehadia s-a introdus RV=30 km/h intre km 409+150-km 409+750 (zona care cuprinde ambele capete ale statiei), iar linia 2 primiri-expedieri a fost inchisa circulatiei feroviare.
Pentru elim restr de viteza se imp exec lucr de rep a captelor st Mehadia, iar pt deschiderea liniei 2 PE sunt necesare lucr de rep a acesteia, descris in CS.
Lot 2:Pe linia 100 in St Iablanita, este necesar a se ex lucr la linia II dir cap Y, in zona ap de cale S2 si S4 si a zonelor adiacente de pe liniile 1 si 3 (cap Y). Lucr constau in inloc de sina, inloc de traverse de beton si de lemn, inloc JIL-urilor, introducerea cupoanelor de tranzitie, inloc ap de cale extreme inclusiv realizarea stratului de repartitie din balast pe zona ap de cale si pe zonele adiacente acestora, sudarea ap de cale si evac pamanturilor rez in urma lucr.
Pentru elim restrictiei de vit se imp ex lucr de rep a captului Y al st Iablanita in zona ap de cale S2 si S4 inclusiv a panourilor adiacente.
Lot 3:In st cf Crusovat sit pe linia 100, dat probl existente pe linia II dir in capatul X al st intre km 422+600 si km 422+700 s-a introdus restrictie de vit de 30 km/h.
Linia II dir este montata pe traverse beton, sina tip 60, ap de cale de pe linia dir fiind tip 60 pe traverse speciale din lemn. Traversele lemn speciale pe ap de cale S1 si S3 sunt necoresp iar partile metalice prez un grad de uzura avansat.
Pentru elim restr de vit se imp ex lucr de rep a capatului X st Crusovat, zona ap de cale S1 si S3 care constau in lucr de inloc de sina, inloc JIL-uri, inloc traverse de beton, inloc ap cale, realizarea stratului de repartitie din balast pe zona ap de cale si a panourilor adiacente, ex sudurilor AT, evac pamanturilor rez in urma lucr.
Lot 4:Pe linia 116, intre st Merisor-Banita fir 2, intre km 64+600-65+500, linia este montata pe suprastructura tip 49, traverse de lemn normale in curbe prev cu contrasina pe firul int. Dat starii necoresp a traverselor, in exploatare nu mai sunt asig conditiile pentru mentinerea ecartamentului si a nivelului in limitele tolerantelor.
Pentru elim problemelor cauzate de traversele de lemn normale necoresp, in vederea mentinerii ecartamentului si a nivelului in limitele tolerantelor, se imp ex urm lucr:inloc tuturoir traverselor de lemn necoresp cu traverse de beton prev cu contrasina si cu traverse de lemn normale din stejar impregnate (conform CS), lucr de buraj intermediar si buraj I mecanizat al traverselor.
Orice op ec interesat are dreptul de a sol clarificări/informaţii suplimentare în legătură cu documentaţia de atribuire pâna în a 9-a zi inainte de termenul limita de depunere a ofertelor.
Entitatea contractantă va răspunde în mod clar şi complet tuturor solicitărilor de clarificări/informaţii suplimentare în legătură cu documentaţia de atribuire în a 6-a zi înainte de data limită de depunere a ofertelor. Entitatea contractantă nu va răspunde la solicitările de clarificări transmise după data limită stabilită. Orice solicitare de clarificări trebuie transmisă în SEAP, semnată cu semnatură electronică extinsă.