Pe linia 116, intre statiile Merisor-Banita fir 2, intre km 64+600-65+500, linia este montata pe suprastructura tip 49, traverse de lemn normale in curbe prevazute cu contrasina pe firul interior. Pe aceasta distanta la ultimul recensamant efectuat in toamna anului 2022 a fost constatat un procent foarte mare de traverse de lemn normale intr-o stare avansata de degradare. Datorita starii necorespunzatoare a traverselor, in ...
Pe linia 116, intre statiile Merisor-Banita fir 2, intre km 64+600-65+500, linia este montata pe suprastructura tip 49, traverse de lemn normale in curbe prevazute cu contrasina pe firul interior. Pe aceasta distanta la ultimul recensamant efectuat in toamna anului 2022 a fost constatat un procent foarte mare de traverse de lemn normale intr-o stare avansata de degradare. Datorita starii necorespunzatoare a traverselor, in exploatare nu mai sunt asigurate conditiile pentru mentinerea ecartamentului si a nivelului in limitele tolerantelor.
Pentru eliminarea problemelor cauzate de traversele de lemn normale necorespunzatoare, in vederea mentinerii ecartamentului si a nivelului in limitele tolerantelor, se impune executarea urmatorelor lucrari:inlocuirea tuturoir traverselor de lemn necorespunzatoare cu traverse de beton prevazute cu contrasina si cu traverse de lemn normale din stejar impregnate (conform caietului de sarcini), lucrari de buraj intermediary si buraj I mecanizat al traverselor.
Executia lucrarilor se va face in confomitate cu procesele tehnologice stabilite in caietul de sarcini si trebuie sa indeplineasca conditiile de siguranta a circulatiei feroviare impuse prin regulamente, instructiuni si norme de specialitate ale CNCF CFR SA privind circulatia trenurilor.
Traverse lemn normale impregnate-232 buc, placute cauciuc tip K49L-464 buc, placute polietilena-464 buc, tirfoane B2-1.856 buc, traverse de beton tip TC 31 S20-777 buc, traverse de beton tip TC 31 S0-150 buc, traverse de beton tip TC 31 (S20-0)-33 buc, placute cauciuc tip K49 B-2.880 buc. Materialele necesare efecturaii lucrarilor aprovizionate de executat sunt cuprinse in caietul de sarcini.In statia cf Crusovat situate pe linia 100, datorita problemelorexistente pe linia II directa in capatul X al statiei intre km 422+600 si km 422+700 s-a introdus restrictive de viteza de 30 km/h.
Linia II directa este montata pe traverse beton, sina tip 60, aparatele de cale de pe linia directa fiind tip 60 pe traverse speciale din lemn. Traversele lemn special pe aparatele de cale S1 si S3 sunt necorespunzatoare iar partile metalice prezinta un grad de uzura avansat.
Pentru eliminarea restrictiei de viteza se impune executarea lucrarilor de reaparatie a capatului X statia Crusovat, zona aparatelor de cale S1 si S3 care constau in lucrari de inlocuire de sina, inlocuire JIL-uri, inlocuire traverse de beton, inlocuiri aparate cale, realizarea stratului de repartitie din ballast pe zona aparatelor de cale si a panourilor adiacente, executarea sudurilor AT, evacuarea pamanturilor rezultate in urma lucrarilor.
Forta de munca insuficienta la districtele de linii pentru asigurarea necesarului de lucrari anuale instructionale, cat si starea necorespunzatoare a caii pe capatului X al statiei Crusovat, impune interventia cu firme autorizate si specializate in executia acestor lucrari.
Realizarea lucrarilor se va face in confomitate cu procesele tehnologice stabilite in caietul de sarcini si trebuie sa indeplineasca conditiile de siguranta a circulatiei feroviare impuse prin regulamente, instructiuni si norme de specialitate ale CNCF CFR SA privind circulatia trenurilor.
Traverse beton T26 placate-32 buc, piatra sparta-392 to, balast-205 mc, kit sudura tip 60-40 buc. Materialele necesare efecturaii lucrarilor aprovizionate de executat sunt cuprinse in caietul de sarcini.Pe linia 100 in Statia Iablanita, este necesar a se executa lucrari la linia II directa cap Y, in zona aparatelor de cale S2 si S4 si a zonelor adiacente de pe liniile 1 si 3 (cap Y). Lucrarile constau in inlocuiri de sina, inlocuiri de traverse de beton si de lemn, inlocuirea JIL-urilor, introducerea cupoanelor de tranzitie, inlocuirea aparatelor de cale extreme inclusiv realizarea stratului de repartitie din ballast pe zona aparatelor de cale sip e zonele adiacente acestora, sudarea aparatelor de cale si evacuarea pamanturilor rezultate in urma lucrarilor.
Din cauza problemelor existente pe linia II directa din statia Iablanita s-a introdus restrictive de viteza de 30 km/h intre km 416+350 si km 416+450, zona care cuprinde capul Y al statiei.
Linia II directa este alcatuita din sina tip 65 pe traverse de beton si traverse lemn la joante. Aparatele de cale de pe linia directa, sunt tip 65 pe traverse speciale din lemn.
Toate traversele din lemn prezinta defecte, un procent ridicat din traversele din beton prezinta fisuri pe zona central la partea superioara. Prisma de piatra Sparta este puternic colmatata pe linia II directa in capatul Y al statiei Iablanita, pe lungimea aparatelor de cale (S2 si S4) si a panourilor adiacente celor doua aparate de cale.
Pentru eliminarea restrictiei de viteza se impune executarea lucrarilor de reparatie a captului Y al statiei Iablanita in zona aparatelor de cale S2 si S4 inclusiv a panourilor adiacente.
Forta de munca insuficienta la districtele de linii pentru asigurarea necesarului de lucrari anuale instructionale, cat si starea necorespunzatoare a caii pe capatului Y al statiei Iablanita, impune interventia cu firme autorizate si specializate in executia acestor lucrari.
Realizarea lucrarilor se va face in confomitate cu procesele tehnologice stabilite in caietul de sarcini si trebuie sa indeplineasca conditiile de siguranta a circulatiei feroviare impuse prin regulamente, instructiuni si norme de specialitate ale CNCF CFR SA privind circulatia trenurilor.
Traverse beton TW60 s=0-196 buc, traverse beton TW49 s=0-196 buc, traverse lemn-24 buc, tirfoane B2-192 buc, placute cauciuc K60L-48 buc, placute polietilena 60 L-48 buc, piatra sparta 390 to, balast-220mc, kit sudura tip 60-30 buc. Materialele necesare efecturaii lucrarilor aprovizionate de executat sunt cuprinse in caietul de sarcini;Lucrarile necesare reparatiei pe linia 100 in statia Mehadia a liniilor III directa cap X si cap Y si linia 2 primiri expedieri constau in inlocuiri de sina, inlocuiri de traverse de beton si de lemn, inlocuirea JIL-urilor, introducerea cupoanelor de tranzitie, inlocuirea aparatelor de cale extreme inlcusiv realizarea stratului de repartitie din ballast pe zona aparatelor de cale sip e zonele adiacente acestora, sudarea aparatelor de cale si evacuarea pamanturilor rezultate in urma lucrarilor. Din cauza problemelor aparute pe linia III directa st. MEhadia s-a introdus RV=30 km/h intre km 409+150-km 409+750 (zona care cuprinde ambele capete ale statiei), iar linia 2 primiri-expedieri a fost inchisa circulatiei feroviare.
Linia III directa este echipata cu sina tip 65 pe traverse special din lemn, iar Linia 2 primiri-expedieri este alcatuita din sina tip 45 pe traverse lemn cu prindere mixta.
In statia Mehadia, la aceasta ora este in circulatie doar linia III directa.
Pentru eliminarea restrictiei de viteza se impune executatea lucrarilor de reparatie a captelor statiei Mehadia, iar pentru deschiderea liniei 2 PE sunt necesare lucrari de reparatie a acesteia, descris in caietul de sarcini.
Forta de munca insuficienta la districtele de linii pentru asigurarea necesarului de lucrari anuale instructionale, cat si starea necorespunzatoare a caii pe capetele X si Y ale statiei Mehadia si pe linia 2 primiri-expedieri din statie, impune interventia cu firme autorizate si specializate in executia acestor lucrari.
Realizarea lucrarii se va face in conformitate cu procesele tehnologice stabilite in caietul de sarcini si trebuie sa indeplineasca conditiile de siguranta a circulatiei feroviare impuse prin regulamente, instructiuni si norme de specialitate ale CNCF CFR SA privind circulatia trenurilor.
Executantul lucrarii asigura achizitia materialelor necesare prevazute in caietul de sarcini.
Traverse beton TW60 s=0-994 buc, traverse lemn-44 buc, tirfoane B2-352 buc, placute cauciuc K60L-88 buc, placute polietilena 49-1.200 buc, placute polietilena 60L-88 buc, piatra sparta-1.440 to, balast-338 mc, kit sudura tip 60-16 buc. Materialele necesare efectuarii lucrarilor aprovizionate de executat sunt cuprinse in Caietul de Sarcini.