Linia 418 Saratel-Deda, intre statiile Sieu-Monor Gledin si Rapa de Jos-Deda, inclusiv linia III statia Sieu, este linie electrificata, refactionata in anul 1984, sina tip 60, traverse lemn + beton T17, ultima lucrare RPc a fost executata in anul 1997. Linia este alcatuita din aliniamente si curbe cu raze cuprinse intre 295-400 m, cu joante in curbele cu raza mai mica de 500 m si CFJ in aliniamente si curbe cu raza mai mare...
Linia 418 Saratel-Deda, intre statiile Sieu-Monor Gledin si Rapa de Jos-Deda, inclusiv linia III statia Sieu, este linie electrificata, refactionata in anul 1984, sina tip 60, traverse lemn + beton T17, ultima lucrare RPc a fost executata in anul 1997. Linia este alcatuita din aliniamente si curbe cu raze cuprinse intre 295-400 m, cu joante in curbele cu raza mai mica de 500 m si CFJ in aliniamente si curbe cu raza mai mare de 500 m. Exista un numar mare de traverse din lemn putrede si crapate, material marunt (tirfoane si clesti) cu uzuri pronuntate, placi metalice cu gauri ovalizate, uzura laterala in grifa, tirfoane gatuite si saltate care nu mai asigura prinderea corespunzatoare, sina uzata in curba.
Sunt necesare lucrari de inlocuire a 1609 bucati traverse T17W14 cu supralargire 0 mm si 963 bucati cu supralargire variabila 0-10 mm. Pentru mentinerea vitezei de 70 km/h si evitarea introducerii restrictiei de viteza sunt necesare lucrarile de inlocuire a traverselor de lemn cu traverse de beton T17W14, atat cu supralargire 0 mm cat si cu supralargire variabila pana la +10 mm. Se vor inlocui traversele din lemn si beton cu prinderea indirecta tip K cu traverse cu prindere elastica directa T17W14-60.
Traversele vor fi achizitionate de executantul lucrarilor: 1609 bucati T17W14 s=0 mm si 963 bucati T17W14 s=0-10 mm.