Feedback
I.D.: 521228

Lucrari de reparatii la ferestrele de la sediul DR Timis (cod CPV: 45453100-8)

Data publicarii
18.10.13 Exista 268.809 licitatii active asemanatoare. Inregistrati-va pentru a avea acces la acestea.
Coduri CPV
45453100-8
Termenul limita pentru depunere:
25.10.13
Pretul estimativ:
887.500,00 RON
Locul realizarii:
  • Descarca
  • Tipareste
  • Observatii
    Adaugati favorite, invitatii si note. Aceste functii sunt disponibile doar pentru utilizatorii logati in platforma. Logati-va sau inregistrati-va la o Testare Gratuita pentru a avea acces.
  • Trimite
Descriere:
Lucrari de reparatii la ferestrele de la sediul DR Timis din Timisoara str. Horia nr. 24 Lucrarile si cantitatile ce trebuie executate sunt prevazute în anexa. Ofertantul are obligatia de a vizita amplasamentul si daca este cazul, pot face observatii si poate cere lamuriri, prin solicitare de clarificari legate de lucrarile care urmeaza a fi executate sau de materialele care vor fi folosite. Totodata, cu ocazia vizitarii am...
Lucrari de reparatii la ferestrele de la sediul DR Timis din Timisoara str. Horia nr. 24 Lucrarile si cantitatile ce trebuie executate sunt prevazute în anexa. Ofertantul are obligatia de a vizita amplasamentul si daca este cazul, pot face observatii si poate cere lamuriri, prin solicitare de clarificari legate de lucrarile care urmeaza a fi executate sau de materialele care vor fi folosite. Totodata, cu ocazia vizitarii amplasamentului ofertantul va semna impreuna cu beneficiarul Procesul Verbal de vizitare a amplasamentului. Un exemplar a acestui Proces Verbal va fi predat ofertantului si va fi introdus in plicul de prezentare a ofertei. Lipsa acestuia în momentul deschiderii ofertelor duce la descalificarea ofertantului. Vizita amplasamentul se va efectua in perioada 18.10.2013 - 24.10.2013 in intervalul orar L-J ora 8:30-17:00 , V 8:30 - 14:30. Nu se vor deconta lucrari ulterioare rezultate ca urmare a neconcordantelor dintre masuratorile transmise de catre autoritatea contractanta si masuratorile efectuate de catre ofertant (ofertanti) sau orice alt tip de neconcordante, riscul apartinând în totalitate ofertantului (ofertantilor). În urma finalizarii lucrarilor, amplasamentul se va preda beneficiarului liber, fara alte daune sau stricaciuni. Ofertantul este raspunzator de eventualele acidente de munca ce pot interveni la proprii lucratori in timpul executarii lucrarilor si îsi asuma obligativitatea de a înstiinta ITM din raza de desfasurare a lucrarilor in termenul prevazut de legislatia în vigoare în domeniul SSM. La executia lucrarilor se vor avea în vedere prevederile normativelor generale de sanatate si securitate în munca. Transportul materialelor intra in obligatia ofertantului ,, Lucrari reparatii la ferestre la sediu DR Timis " Nr. crt. Denumire lucrare 1. Usa secretariat defecta 2. Fereastra si usa consilier defecte 3. Fereastra birou administrative defecta 4. Fereastra birou contabilitate defecta 5. Usa serviciul economic-administrativ defacta 6. Fereastra consilier juridic defecta 7. Monitorizare - 2 usi si 3 ferestre defecte 8. Monitorizare mobila - o usa si o fereastra defecte 9. Terasa - usa defecta 10. Director - fereastra defecta plus montaj sistem oscilobatant pentru aceasta
Inregistrati-va acum pentru un test gratuit de 7 zile
si veti putea vizualiza aceasta licitatie si multe altele asemanatoare!
 

De ce licitatie-publica.ro?

  • Oportunitati de afaceri selectionate
    individual

  • Anunturi scanate si actualizate
    din peste 3200 surse publice si private

  • Manager de cont personal - chiar si
    in timpul testarii gratuite

  • Transmiterea zilnica a anunturilor noi

Contul meu

Vezi licitatii asemanatoare

Titlul Data inchiderii
Comanda scrisa având ca obiect achizitia de servicii de amenajare si intretinere spatii verzi la sediul ANCOM – DR Timis. 06.10.15
Comanda scrisa având ca obiect executia lucrarilor de reparatii si reconditionare a gardului din curtea exterioara a sediului DR Timis din Timisoara, Str. Horia, Nr. 24. 03.10.14
Comanda scrisa având ca obiect executia lucrarilor de reparatii la terasa din curtea interioara, placare cu gresie la exterior, la sediul OJ Dolj, situat în Craiova, Str. Buzias, nr. 53. 07.10.14
Comanda scrisa va avea ca obiect din executarea lucrarilor reparatii acoperis ?i vopsirea fa?adelor la anexa sediului Oficiului Judetean Dolj, situat în mun. Craiova, str. Buzia?, nr. 53. 13.10.17
Comanda scrisa va avea ca obiect din executarea lucrarilor reparatii acoperis si vopsirea fatadelor la anexa sediului Oficiului Judetean Dolj, situat în mun. Craiova, str. Buzias, nr. 53. 06.10.17
Contract de proiectare şi execuţie lucrări având ca obiect prestarea serviciilor de elaborare Proiect Tehnic, detalii execuţie, asistenţă tehnică din partea proiectantului şi execuţie lucrări pentru obiectivul de investitii ,,DEZVOLTAREA INFRASTRUCTURII PENTRU TURISMUL BALNEAR ÎN STAŢIUNEA BUZIAŞ" finanţat în cadrul PROGRAMULUI OPERAŢIONAL REGIONAL 2014-2020, Axa prioritară 7 (Diversificarea economiilor locale prin dezvoltarea durabilă a turismului, Prioritatea de investiţii 7.1 - Sprijinirea unei creşteri favorabile ocupării forţei de muncă, prin dezvoltarea potenţialului endogen ca parte a unei strategii teritoriale pentru anumite zone, care să includă reconversia regiunilor industriale aflate în declin, precum şi sporirea accesibilităţii şi dezvoltarea resurselor naturale şi culturale specifice (Investiţii în infrastructura de turism)  
Comandă scrisă având ca obiect prestarea de lucrări de zugrăveli şi reparaţii interioare la sediul Oficiului Judetean Caras Severin din Reşiţa str. 24 Ianuarie nr. 16, judeţ Caraş-Severin . 16.05.18
Extindere reţea canalizare menajeră în Opatiţa, oraş Deta 20.05.24
Comanda scrisa va avea ca obiect executarea de catre prestator a lucrarilor de reparare a instalatiei de alimentare cu apa si canalizare la sediul Oficiului Judetean Mehedinti situat în Municipiul Drobeta Turnu- Severin, str. Soveja nr.59A. 18.11.16
Comanda scrisa va avea ca obiect lucrari de reparatii magazie - camera centralei la sediul ANCOM DR Timis Oficiul Judetean Mehedinti. 11.10.17