Constructia care face subiectul lucrărilor de reabilitare este formata din 4 corpuri de clădire (c1, c2, c3, c4). Obiectul contractului se referă lucrările aferente reparaţiilor la tencuieli faţade construcţie Palat Administrativ – Vaslui, conform Caietului de sarcini.
Se propune executarea unor lucrări de reparaţii tencuieli faţadă ale cladirii pentru a putea asigura stabilitatea finisajelor şi exploatarea în siguranţă a c...
Constructia care face subiectul lucrărilor de reabilitare este formata din 4 corpuri de clădire (c1, c2, c3, c4). Obiectul contractului se referă lucrările aferente reparaţiilor la tencuieli faţade construcţie Palat Administrativ – Vaslui, conform Caietului de sarcini.
Se propune executarea unor lucrări de reparaţii tencuieli faţadă ale cladirii pentru a putea asigura stabilitatea finisajelor şi exploatarea în siguranţă a clădirii. Astfel, prin reparaţiile aduse faţadei cladirii se vor putea crea executa finisaje noi prin repararea şi/sau tencuirea faţadelor învechite ce nu se mai justifica in actuala configuratie urbanistică a zonei.
Totodata se vor realiza o serie de lucrari imperios necesare aducerii in stare de functionalitate deplina a corpurilor de clădire, aici fiind cuprinse lucrari de inlocuire glafuri la ferestre si reabilitarea instalaţiilor de scurgere a apei pluviale.
NOTĂ:
Orice referire în documentele achiziţiei care indică o anumită origine, sursă, producţie, producător, un procedeu special, un standard, un normativ, o marcă de fabrică sau de comerţ, un brevet de invenţie, o licenţă de fabricaţie, sunt menţionate doar cu scopul de a identifica cu uşurinţă tipurile de produs ca şi concept şi nu au ca efect favorizarea sau eliminarea anumitor operatori economici sau a anumitor produse/servicii sau lucrări. Aceste specificaţii vor fi considerate ca având menţiunea de "sau echivalent", iar ofertantul are obligaţia de a demonstra echivalenţa produselor/serviciilor/lucrărilor ofertate cu cele solicitate, dacă este cazul.
NOTA: Termenul pana la care orice operator economic interesat are dreptul de a solicita clarificari sau informatii suplimentare in legatura cu documentatia de atribuire este de 15 zile inainte de data limita de depunere a ofertelor. Autoritatea contractanta va raspunde in mod clar si complet tuturor solicitarilor de clarificari in a 7-a zi înainte de termenul stabilit pentru depunerea ofertelor.
Autoritatea contractanta, va raspunde la solicitarile de clarificari adresate de operorii economici pana la termenul limita stabilit.
NOTA: Solicitările de clarificări referitoare la prezenta documentaţie de atribuire se vor adresa în mod exclusiv în SEAP la secţiunea "Întrebări" din cadrul procedurii de atribuire derulate prin mijloace electronice, iar răspunsurile la acestea vor fi publicate în SEAP la sectiunea "Detalii procedura - Clarificari, decizii la documentatia de atribuire" din cadrul anuntului de participare, autoritatea contractantă urmând să nu dea curs solicitărilor adresate prin altă modalitate de comunicare decât cea stabilită.