Feedback
I.D.: 75031218

Lucrari de reparatii la fatade Palat Administrativ- Vaslui

Data publicarii
10.11.22 Exista 79.931 licitatii active asemanatoare. Inregistrati-va pentru a avea acces la acestea.
Coduri CPV
45453000-7
Termenul limita pentru depunere:
14.12.22
Pretul estimativ:
1.194.649,18 RON - 1.194.649,18 RON
Documente participare:
  1. Clauze contractuale lucrari-signed.pdf
  2. 004Formulare_Lucrari Palat administrativ_VASLUI.doc
  3. FisaDate_DF1164368.pdf
Locul realizarii:
  • Descarca
  • Tipareste
  • Observatii
    Adaugati favorite, invitatii si note. Aceste functii sunt disponibile doar pentru utilizatorii logati in platforma. Logati-va sau inregistrati-va la o Testare Gratuita pentru a avea acces.
  • Trimite
Descriere:
Constructia care face subiectul lucrărilor de reabilitare este formata din 4 corpuri de clădire (c1, c2, c3, c4). Obiectul contractului se referă lucrările aferente reparaţiilor la tencuieli faţade construcţie Palat Administrativ – Vaslui, conform Caietului de sarcini. Se propune executarea unor lucrări de reparaţii tencuieli faţadă ale cladirii pentru a putea asigura stabilitatea finisajelor şi exploatarea în siguranţă a c...
Constructia care face subiectul lucrărilor de reabilitare este formata din 4 corpuri de clădire (c1, c2, c3, c4). Obiectul contractului se referă lucrările aferente reparaţiilor la tencuieli faţade construcţie Palat Administrativ – Vaslui, conform Caietului de sarcini. Se propune executarea unor lucrări de reparaţii tencuieli faţadă ale cladirii pentru a putea asigura stabilitatea finisajelor şi exploatarea în siguranţă a clădirii. Astfel, prin reparaţiile aduse faţadei cladirii se vor putea crea executa finisaje noi prin repararea şi/sau tencuirea faţadelor învechite ce nu se mai justifica in actuala configuratie urbanistică a zonei. Totodata se vor realiza o serie de lucrari imperios necesare aducerii in stare de functionalitate deplina a corpurilor de clădire, aici fiind cuprinse lucrari de inlocuire glafuri la ferestre si reabilitarea instalaţiilor de scurgere a apei pluviale. NOTĂ: Orice referire în documentele achiziţiei care indică o anumită origine, sursă, producţie, producător, un procedeu special, un standard, un normativ, o marcă de fabrică sau de comerţ, un brevet de invenţie, o licenţă de fabricaţie, sunt menţionate doar cu scopul de a identifica cu uşurinţă tipurile de produs ca şi concept şi nu au ca efect favorizarea sau eliminarea anumitor operatori economici sau a anumitor produse/servicii sau lucrări. Aceste specificaţii vor fi considerate ca având menţiunea de "sau echivalent", iar ofertantul are obligaţia de a demonstra echivalenţa produselor/serviciilor/lucrărilor ofertate cu cele solicitate, dacă este cazul. NOTA: Termenul pana la care orice operator economic interesat are dreptul de a solicita clarificari sau informatii suplimentare in legatura cu documentatia de atribuire este de 15 zile inainte de data limita de depunere a ofertelor. Autoritatea contractanta va raspunde in mod clar si complet tuturor solicitarilor de clarificari in a 7-a zi înainte de termenul stabilit pentru depunerea ofertelor. Autoritatea contractanta, va raspunde la solicitarile de clarificari adresate de operorii economici pana la termenul limita stabilit. NOTA: Solicitările de clarificări referitoare la prezenta documentaţie de atribuire se vor adresa în mod exclusiv în SEAP la secţiunea "Întrebări" din cadrul procedurii de atribuire derulate prin mijloace electronice, iar răspunsurile la acestea vor fi publicate în SEAP la sectiunea "Detalii procedura - Clarificari, decizii la documentatia de atribuire" din cadrul anuntului de participare, autoritatea contractantă urmând să nu dea curs solicitărilor adresate prin altă modalitate de comunicare decât cea stabilită.
Inregistrati-va acum pentru un test gratuit de 7 zile
si veti putea vizualiza aceasta licitatie si multe altele asemanatoare!
 

De ce licitatie-publica.ro?

  • Oportunitati de afaceri selectionate
    individual

  • Anunturi scanate si actualizate
    din peste 3200 surse publice si private

  • Manager de cont personal - chiar si
    in timpul testarii gratuite

  • Transmiterea zilnica a anunturilor noi

Contul meu

Vezi licitatii asemanatoare

Titlul Data inchiderii
Reparaţii curente la clădirea Europe Direct- Vaslui 05.10.22
Achizitie de materiale şi echipamente de specialitate pentru dotarea atelierului de practică a UIP învăţământ special din reţeaua IPT din subordinea Consiliului Judeţean Vaslui în cadrul proiectului “Dotarea unităţilor de învăţământ special din judeţul Vaslui" 17.08.23
Achizitie de materiale şi echipamente de specialitate pentru dotarea atelierului de practică a UIP învăţământ special din reţeaua IPT din subordinea Consiliului Judeţean Vaslui în cadrul proiectului “Dotarea unităţilor de învăţământ special din judeţul Vaslui" 17.08.23
Achizitie de echipamente digitale pentru dotarea laboratorului de informatică şi a atelierului de practică a UIP învăţământ special din reţeaua IPT din subordinea Consiliului Judeţean Vaslui,în cadrul proiectului “Dotarea unităţilor de învăţământ special din judeţul Vaslui 11.08.23
Execuţie lucrãri în cadrul proiectului “Ştefan cel Mare - istorie comună, patrimoniu comun, Soroca- Vaslui" 17.03.22
Execuţie lucrãri în cadrul proiectului “Ştefan cel Mare - istorie comună, patrimoniu comun, Soroca- Vaslui" 17.03.22
Execuţie lucrãri în cadrul proiectului “Ştefan cel Mare - istorie comună, patrimoniu comun, Soroca- Vaslui" 07.06.22
Dotari pentru obiectivul de investiţii "REABILITARE, MODERNIZARE ŞI DOTARE ŞCOALĂ PROFESIONALĂ SPECIALĂ "SFÂNTA ECATERINA" HUŞI" 24.07.23
Execuţie lucrări pentru obiectivul de investiţii "REABILITARE, MODERNIZARE ŞI DOTARE ŞCOALĂ PROFESIONALĂ SPECIALĂ "SFÂNTA ECATERINA" HUŞI", cod SMIS 121046 01.04.22
Asigurarea utilitatilor la obiectivul de investitii "Casa Armatei Vaslui - Centru Cultural Judetean Multifunctional" 13.05.22