Feedback
I.D.: 60743111

Lucrari de reparatii la biroul admis public, birou arh sef si urbanism si inlocuire placi marmura

Data publicarii
08.09.21 Exista 58.689 licitatii active asemanatoare. Inregistrati-va pentru a avea acces la acestea.
Coduri CPV
45453000-7
Pretul estimativ:
46.417,84 RON - 46.417,84 RON
 
 
Locul realizarii:
  • Descarca
  • Tipareste
  • Observatii
    Adaugati favorite, invitatii si note. Aceste functii sunt disponibile doar pentru utilizatorii logati in platforma. Logati-va sau inregistrati-va la o Testare Gratuita pentru a avea acces.
  • Trimite
Descriere:
Lucrari de reparatii la biroul administratorului public, birou architect sef si urbanism si inlocuirea unor placi de marmura de pe fatada institutiei Consiliului Judetean Giurgiu. - Certificat constatator/CUI emis de ONRC din care trebuie sa rezulte obiectul de activitate; Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul constatator/CUI. - Declaraţie potrivit art 164 din legea nr. 98/...
Lucrari de reparatii la biroul administratorului public, birou architect sef si urbanism si inlocuirea unor placi de marmura de pe fatada institutiei Consiliului Judetean Giurgiu. - Certificat constatator/CUI emis de ONRC din care trebuie sa rezulte obiectul de activitate; Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul constatator/CUI. - Declaraţie potrivit art 164 din legea nr. 98/2016, cu modificarile si completarile ulterioare. - Declaraţie potrivit art 165 din legea nr. 98/2016, cu modificarile si completarile ulterioare - Declaraţie potrivit art 167 din legea nr. 98/2016, cu modificarile si completarile ulterioare Declaraţie art. 59 si art. 60 din Legea nr. 98/2016 cu modificările şi completările ulterioare; - Declaraţie privind respectarea obligatiilor relevante din domeniile mediului, social si al relatiilor de munca. - Proiectul de contract insusit de ofertant Propunerea tehnica - Ofertantul va elabora propunerea tehnica astfel încât aceasta să respecte în totalitate cerinţele prevăzute în Caietul de sarcini. Propunerea financiara – Ofertantul va elabora propunerea financiara astfel încât aceasta sa furnizeze toate informaţiile cu privire la preţ, precum şi la alte condiţii financiare legate de obiectul contractului de achiziţie publică. Oferta financiara va fi insotita de anexa – lista de cantitati cu valori - În cazul în care sunteti interesati transmiteti oferta la adresa de email: achizitiipublicecjg@gmail.com
Inregistrati-va acum pentru un test gratuit de 7 zile
si veti putea vizualiza aceasta licitatie si multe altele asemanatoare!
 

De ce licitatie-publica.ro?

  • Oportunitati de afaceri selectionate
    individual

  • Anunturi scanate si actualizate
    din peste 3200 surse publice si private

  • Manager de cont personal - chiar si
    in timpul testarii gratuite

  • Transmiterea zilnica a anunturilor noi

Contul meu