Lucrări reparaţii curente la coşul de fum la pavilionul A2 din cazarma 938 Coteşti, pentru lotul I.
Lucrări reparaţii curente la acoperiş tip şarpantă, lucrări de finisaj la faţadă, înlocuire tâmplărie PVC şi intalaţie de canalizare interioară la pavilionul A din cazarma 2552 Soveja, pentru lotul II.
Lucrări reparaţii curente la construcţii interioare şi exterioare, înlocuire tămplărie PVC, instalaţii electrice şi paratrăsn...
Lucrări reparaţii curente la coşul de fum la pavilionul A2 din cazarma 938 Coteşti, pentru lotul I.
Lucrări reparaţii curente la acoperiş tip şarpantă, lucrări de finisaj la faţadă, înlocuire tâmplărie PVC şi intalaţie de canalizare interioară la pavilionul A din cazarma 2552 Soveja, pentru lotul II.
Lucrări reparaţii curente la construcţii interioare şi exterioare, înlocuire tămplărie PVC, instalaţii electrice şi paratrăsnet la pavilionul B1 din cazarma 2396 Topraisar, pentru lotul III.
Lucrări reparaţii curente la învelitoare din tablă, reparaţii tencuieli exterioare şi interioare, înlocuire tămplărie PVC, placări gresie şi faianţă, montare obiecte sanitare şi instalaţii sanitare la pavilionul C din cazarma 3311 Medgidia, pentru lotul IV
NOTA 1: Modificarea contractului de achiziţie publică, în cursul perioadei sale de valabilitate, se face în condiţiile prevăzute la art. 221 din Legea nr. 98/2016 cu modificările şi completările ulterioare. Modificarea contractului în cursul perioadei sale de valabilitate, altfel decât în cazurile şi condiţiile prevăzute la art. 221 din Legea nr. 98/2016 cu modificările şi completările ulterioare, se realizează prin organizarea unei noi proceduri de atribuire, în conformitate cu dispoziţiile legii.
NOTA 2: În conformitate cu prevederile art. 160 alin. (1) din Legea nr. 98/2016, termenul limită până la care orice operator economic interesat are dreptul de a solicita clarificări sau informaţii suplimentare în legătură cu documentaţia de atribuire este de maxim 13 zile înainte de data limită de depunere a ofertelor.
NOTA 3: În conformitate cu prevederile art. 160 alin. (2) din Legea nr. 98/2016, autoritatea contractantă va răspunde în mod clar şi complet tuturor solicitărilor de clarificare/informaţilor suplimentare în a 7–a zi dinainte de termenul limită stabilit pentru depunerea ofertelor, ţinând cont şi de prevederile Notificării ANAP cu privire la modalitatea de punere în aplicare a dispoziţiilor art. 160 alin. (2) din Legea nr. 98/2016.
Orice solicitare de clarificare transmisă după data menţionată la nota 2, va pune autoritatea contractantă în imposibilitatea de a oferi un răspuns în termenul menţionat la nota 3 şi drept urmare solicitarea se va considera TARDIVĂ.