Descriere: lucrări de reparaţii curente si zugravit in spatiile aferente imobilelor administrate de Consiliul Judetean Constanta: Palat Administrativ, situat in Municipiul Constanta, b-dul Tomis nr. 51 si imobil L4, situat in municipiul Constanta, Aleea Magnoliei nr. 2, dupa cum urmeaza:
- Palat Administrativ:
1. Birou nr. 36 - Parter
2. Grup sanitar - Etaj 1
3. Birou nr. 263 - Etaj 2
4. Camera server + tablou electric - Et...
Descriere: lucrări de reparaţii curente si zugravit in spatiile aferente imobilelor administrate de Consiliul Judetean Constanta: Palat Administrativ, situat in Municipiul Constanta, b-dul Tomis nr. 51 si imobil L4, situat in municipiul Constanta, Aleea Magnoliei nr. 2, dupa cum urmeaza:
- Palat Administrativ:
1. Birou nr. 36 - Parter
2. Grup sanitar - Etaj 1
3. Birou nr. 263 - Etaj 2
4. Camera server + tablou electric - Etaj 2 (anexa 1 2 3)
- Bloc L4:
1. Camera 112
2. Camera 301
3. Camera 311
4. Camera 213
Modificarea contractului de achizitie publica, in cursul perioadei sale de valabilitate, se face in conditiile prevazute de art.221 din Legea nr. 98/2016, cu modificarile si completarile ulterioare.
Termenul limita in care autoritatea contractanta va raspunde in mod clar si complet tuturor solicitarilor de clarificare/informatiilor suplimentare: Orice operator economic interesat are dreptul de a solicita clarificari sau informaţii suplimentare, numai prin SICAP, cu cel mult 9 zile inainte de data limită de depunere stabilita pentru depunerea ofertelor, conf art. 160 alin. (1) si alin. (2) din Legea 98/2016. In masura in care solicitarile de clarificari sau informatii suplimentare au fost adresate in termenul prevazut anterior, răspunsurile Autoritatii contractante vor fi publicate in SICAP cu 4 zile inainte de data limită de depunere a ofertelor, conf. art. 161 alin.(1) din Legea 98/2016, Autoritatea contractanta urmand sa nu dea curs solicitărilor adresate prin altă modalitate de comunicare sau la un alt termen decat cel stabilit.