Obiectul contractului îl constituie executia de lucrari de reparatii curente si lucrari de punere in functiune a sistemelor de monitorizare a apelor subterane existente pe amplasamentul depozitelor inchise in municipiile Birla, Husi si orasul Negresti, respectiv:
Lot nr. 1:
"Lucrări de reparaţii curente pentru depozitele neconforme închise Bârlad, Huşi şi Negreşti"
Se vor efectua:
- la depozit Barlad: refacerea împr...
Obiectul contractului îl constituie executia de lucrari de reparatii curente si lucrari de punere in functiune a sistemelor de monitorizare a apelor subterane existente pe amplasamentul depozitelor inchise in municipiile Birla, Husi si orasul Negresti, respectiv:
Lot nr. 1:
"Lucrări de reparaţii curente pentru depozitele neconforme închise Bârlad, Huşi şi Negreşti"
Se vor efectua:
- la depozit Barlad: refacerea împrejmuirii cu gard pe o porţiune de cca. 20 m, pe latura vestică a
depozitului;
- la depozit Negresti: refacerea intregii imprejmuiri in lungime de 500 m cu un gard de înălţime minimă de
1,80 m, cu protecţie la căţărare si realizarea unei poarti de intrare executata din grilaj de otel zincat, in doua canaturi cu latimea de 4 m si prevazuta cu sistem de inchidere cu lacat (inele din otel zincat).
Lot nr. 2
,, Achiziţia de Lucrări privind punerea în funcţiune a sistemelor de monitorizare a apelor subterane existente pe amplasamentele depozitelor închise din municipiile Bârlad, Huşi şi oraşul Negreşti’’
Se vor efectua:
- Lucrări de punere în funcţiune a sistemelor de monitorizare a apelor subterane (8 foraje) existente pe amplasamentele depozitelor închise constau, dupa necesitati, in lucrari de decolmatare, adancire, refacere tubulaturi, repozitionari, etc., necesare pentru punerea în funcţiune a sistemelor de monitorizare a apelor subterane existente pe amplasamentele depozitelor închise din municipiile Bârlad, Huşi şi oraşul NegreştiŞ
- Prelevarea probelor martor pentru fiecare foraj in parte si obtinerea buletinelor de analiza a indicatorilor solicitati prin avizele de gospodarire a apelor, realizate de catre un laborator acreditat;
Refacerea (daca este cazul) a documentatiei aferente sistemelor de montorizare (plansa + deviz de materiale, etc.) in conformitate cu prevederile legislative in vigoare.
NOTĂ:
Orice referire în documentele achiziţiei care indică o anumită origine, sursă, producţie, producător, un procedeu special, un standard, un normativ, o marcă de fabrică sau de comerţ, un brevet de invenţie, o licenţă de fabricaţie, sunt menţionate doar cu scopul de a identifica cu uşurinţă tipurile de produs ca şi concept şi nu au ca efect favorizarea sau eliminarea anumitor operatori economici sau a anumitor produse/servicii sau lucrări. Aceste specificaţii vor fi considerate ca având menţiunea de "sau echivalent", iar ofertantul are obligaţia de a demonstra echivalenţa produselor/serviciilor/lucrărilor ofertate cu cele solicitate, dacă este cazul.
NOTA: Termenul pana la care orice operator economic interesat are dreptul de a solicita clarificari sau informatii suplimentare in legatura cu documentatia de atribuire este de 15 zile inainte de data limita de depunere a ofertelor. Autoritatea contractanta va raspunde in mod clar si complet tuturor solicitarilor de clarificari in a 7-a zi înainte de termenul stabilit pentru depunerea ofertelor.
Autoritatea Contractanta va raspunde la solicitarile de clarificari adresate de operatorii economici pana la termenul limita stabilit.
NOTA: Solicitările de clarificări referitoare la prezenta documentaţie de atribuire se vor adresa în mod exclusiv în SEAP la secţiunea "Întrebări" din cadrul procedurii de atribuire derulate prin mijloace electronice, iar răspunsurile la acestea vor fi publicate în SEAP la sectiunea "Detalii procedura - Clarificari, decizii la documentatia de atribuire" din cadrul anuntului de participare, autoritatea contractantă urmând să nu dea curs solicitărilor adresate prin altă modalitate de comunicare decât cea stabilită.