Feedback
I.D.: 82637859

Lucrari de reparatii bazin de inot didactic ‘’STEAUA DUNARII” si intretinere àmenajare curte teren

Data publicarii
26.05.23 Exista 39.244 licitatii active asemanatoare. Inregistrati-va pentru a avea acces la acestea.
Coduri CPV
45453000-7
Pretul estimativ:
51.186,58 RON - 51.186,58 RON
 
 
Locul realizarii:
  • Descarca
  • Tipareste
  • Observatii
    Adaugati favorite, invitatii si note. Aceste functii sunt disponibile doar pentru utilizatorii logati in platforma. Logati-va sau inregistrati-va la o Testare Gratuita pentru a avea acces.
  • Trimite
Descriere:
Lucrari de reparatii bazin de inot didactic ‘’STEAUA DUNARII” si intretinere àmenajare curte teren, conform Caietului de sarcini. Ofertantul va prezenta următoarele documente: -Scrisoare de inaintare; Certificat constatator/CUI emis de ONRC din care să rezulte obiectul de activitate (principal şi secundar); Declaraţie potrivit art 164 din legea nr. 98/2016, cu modificările si completările ulterioare. Declaraţie potrivit a...
Lucrari de reparatii bazin de inot didactic ‘’STEAUA DUNARII” si intretinere àmenajare curte teren, conform Caietului de sarcini. Ofertantul va prezenta următoarele documente: -Scrisoare de inaintare; Certificat constatator/CUI emis de ONRC din care să rezulte obiectul de activitate (principal şi secundar); Declaraţie potrivit art 164 din legea nr. 98/2016, cu modificările si completările ulterioare. Declaraţie potrivit art 165 din legea nr. 98/2016, cu modificările si completările ulterioare Declaraţie potrivit art 167 din legea nr. 98/2016, cu modificările si completările ulterioare Declaraţie art. 59 si art. 60 din Legea nr. 98/2016 cu modificările şi completările ulterioare; Proiect de contract insusit; Declaraţie privind respectarea obligaţiilor relevante din domeniile mediului, social si al relaţiilor de munca. Propunerea tehnică - Ofertantul va elabora propunerea tehnica astfel încât aceasta să respecte în totalitate cerinţele prevăzute în Caietul de sarcini. Propunerea financiară - Ofertantul va elabora propunerea financiara astfel încât aceasta sa furnizeze toate informaţiile cu privire la preţ, precum şi la alte condiţii financiare legate de obiectul contractului de achiziţie publică. Valabilitate oferta 90 de zile. Criteriul de atribuire - pretul cel mai scazut Oferta ce se va transmite prin e-mail: achizitiipublicecjg@gmail.com, cu cel putin 2 zile inainte de expirarea termenului din SEAP Pers. contact Frincu Medruta tel.0372/462642
Inregistrati-va acum pentru un test gratuit de 7 zile
si veti putea vizualiza aceasta licitatie si multe altele asemanatoare!
 

De ce licitatie-publica.ro?

  • Oportunitati de afaceri selectionate
    individual

  • Anunturi scanate si actualizate
    din peste 3200 surse publice si private

  • Manager de cont personal - chiar si
    in timpul testarii gratuite

  • Transmiterea zilnica a anunturilor noi

Contul meu