În staţia Timişoara Sud, din cauza stării necorespunzătoare a traverselor cât şi a pieselor metalice şi a prismei de piatră spartă colmatată a fost introdusă restricţia de viteză de 30 km/h pe linia III directă pe distanţa cuprinsă între km 4+650 – 6+040.
Pentru punerea în siguranţă, a căii, în capătul X al staţiei Timişoara Sud, sunt necesare lucrări de înlocuire a schimbătorului de cale S1 cu un schimbător de cale nou pe ...
În staţia Timişoara Sud, din cauza stării necorespunzătoare a traverselor cât şi a pieselor metalice şi a prismei de piatră spartă colmatată a fost introdusă restricţia de viteză de 30 km/h pe linia III directă pe distanţa cuprinsă între km 4+650 – 6+040.
Pentru punerea în siguranţă, a căii, în capătul X al staţiei Timişoara Sud, sunt necesare lucrări de înlocuire a schimbătorului de cale S1 cu un schimbător de cale nou pe traverse din beton, înlocuiri JIL-uri, realizarea stratului de repartiţie din balast şi realizarea prismei de piatră spartă pe zona aparatelor de cale şi a panourilor de cale adiacente, etc.
Lucrarea constă în:
- scoatere din cale a schimbătorului S1;
- scoaterea din cale a panourilor adiacente S1 tip 49-300-1:9-dr-Af-L: panoul X1 la vârf S1 15m, panoul X2 călcâi directă S1 30m, panoul X3 călcâi abatere S1 10m;
- demontarea liniilor tip 49 pe traverse beton – 28,00 m, reprezentând : panoul X1 la vârf S1 15m, panoul X2 călcâi directă S1 pe o lungime de 6,5m, panoul X3 călcâi abatere S1 pe o lungime de 6,5mm;
- realizarea stratului de repartiţie din balast pe toată suprafaţa pe care au fost scoase panourile şi aparatul de cale;
- introducerea aparatului de cale S1 tip 49-300-1:9-dr-Af-B (aprovizionat de beneficiar);
- introducerea în cale a panourilor adiacente cu înlocuirea traverselor de lemn cu traverse lemn noi şi înlocuirea plăcilor de polietilenă la joantele panourilor X2 şi X3 =4 buc, la JIL panou nr.X1 =4 buc;
- înlocuirea 2 buc.JIL-uri tip 49 =15,00 m şi a plăcuţelor de cauciuc la panoul nr.X1;
- înlocuirea a 23 buc.traverse speciale din beton (aprovizionate de beneficiar) pe cele trei panouri adiacente schimbătorului S1 (traverse componente a setului pentru aparatul de cale);
- descarcare pietrei sparte;
- buraje tehnologice.
Realizarea lucrărilor se va face în conformitate cu procesele tehnologice stabilite în caietul de sarcini şi trebuie să îndeplinească condiţiile de siguranţă a circulaţiei feroviare impuse prin regulamente, instrucţiuni şi norme de specialitate ale CNCF CFR SA privind circulaţia trenurilor.
Executantul lucrării asigură achiziţia materialelor necesare, conform caietului de sarcini
Orice operator economic interesat are dreptul de a solicita clarificări/informaţii suplimentare în legătură cu documentaţia de atribuire pâna în a 15-a zi inainte de termenul limita de depunere a ofertelor.
Entitatea contractantă va răspunde în mod clar şi complet tuturor solicitărilor de clarificări/informaţii suplimentare în legătură cu documentaţia de atribuire în a 9-a zi înainte de data limită de depunere a ofertelor. Entitatea contractantă nu va răspunde la solicitările de clarificări transmise după data limită stabilită. Orice solicitare de clarificări trebuie transmisă în SEAP, semnată cu semnatură electronică extinsă.