Achizitie solicitata si argumentata cf. Referatului de necesitate primit si înregistrat cu nr. 11125/29.08.2024, precum si a Caietului de sarcini anexat acestuia si cf anuntului publicitar din SEAP,documente parte a dosarului. LUCRARI DE REPARARE ACOPERIS CLADIRE LA SEDIUL SUBSTATIEI RADUCANENI conform deviz pentru categorii de lucrari de reparatii exterioare la coperisul cladirii, achizitia de materiale, executia lucrarii,...
Achizitie solicitata si argumentata cf. Referatului de necesitate primit si înregistrat cu nr. 11125/29.08.2024, precum si a Caietului de sarcini anexat acestuia si cf anuntului publicitar din SEAP,documente parte a dosarului. LUCRARI DE REPARARE ACOPERIS CLADIRE LA SEDIUL SUBSTATIEI RADUCANENI conform deviz pentru categorii de lucrari de reparatii exterioare la coperisul cladirii, achizitia de materiale, executia lucrarii, confectionarea si montajul acestora, precum si alte categorii de operatiuni ce pot interveni pana la definitivarea lucrarii. În situaţia în care ni se vor accepta condiţiile cerute, dpdv al revizuirii/negocierii preţului ofertat de dvs., deoarece ca instituţie publică ne interesează să achiziţionăm în condiţii de eficienţă economică, se va incheia un contract de achiziţie publică, în care se vor stabili clauze ce vizează perioda de valabilitate a contractului, termenul de execuţie, valoarea si modalitatea de plată, categoriile de lucrari efectuate, in corelare cu termenii si conditiile din caietul de sarcini, G.B.E. de 5% precum şi alte conditii obligatorii pentru părţile implicate în contract.