Feedback
I.D.: 87096808

lucrari de reparaţii şi modernizare la sediul Serviciului Fiscal Orasenesc Sacele (Lot 1) şi lucrări de reparaţii la hidroizolatia acoperisului de la sediul Administratiei Judetene a Finanţelor Publice Mures (Lot 2)

Data publicarii
20.09.23 Exista 138.280 licitatii active asemanatoare. Inregistrati-va pentru a avea acces la acestea.
Coduri CPV
45453000-7 45261310-0
Termenul limita pentru depunere:
05.10.23
Pretul estimativ:
174.537,81 RON - 174.537,81 RON
Documente participare:
  1. caiet de sarcini AJFP Mures.pdf
  2. caiet de sarcini SFO Sacele.pdf
  3. clauze contractuale.pdf
Locul realizarii:
  • Descarca
  • Tipareste
  • Observatii
    Adaugati favorite, invitatii si note. Aceste functii sunt disponibile doar pentru utilizatorii logati in platforma. Logati-va sau inregistrati-va la o Testare Gratuita pentru a avea acces.
  • Trimite
Descriere:
Autoritatea contractanta intentioneza sa încheie contract/contracte care are/au ca obiect: a) lucrari de reparaţii şi modernizare la sediul Serviciului Fiscal Orasenesc Sacele (Lot 1) si respectiv b) lucrări de reparaţii la hidroizolatia acoperisului de la sediul Administratiei Judetene a Finanţelor Publice Mures (Lot 2). Aceste lucrari de reparaţii şi modernizare la sediul Serviciului Fiscal Orasenesc Sacele şi respec...
Autoritatea contractanta intentioneza sa încheie contract/contracte care are/au ca obiect: a) lucrari de reparaţii şi modernizare la sediul Serviciului Fiscal Orasenesc Sacele (Lot 1) si respectiv b) lucrări de reparaţii la hidroizolatia acoperisului de la sediul Administratiei Judetene a Finanţelor Publice Mures (Lot 2). Aceste lucrari de reparaţii şi modernizare la sediul Serviciului Fiscal Orasenesc Sacele şi respectiv lucrări de reparaţii la hidroizolatia acoperisului de la sediul Administratiei Judetene a Finanţelor Publice Mures sunt imperios necesare a fi achizitionate de autoritatea contractanta având ca scop desfasurarea în condiţii optime şi de siguranţa a activitatii personalului propriu în conformitate cu prevederile Legii nr. 319/2006 privind securitatea şi sanatatea în muncă, cu modificările şi completările ulterioare. Autoritatea contractantă va răspunde în mod clar şi complet tuturor solicitărilor de clarificare sau informaţiilor suplimentare în a 3-a zi înainte de termenul limita de depunere a ofertelor. Numărul de zile până la care se pot solicita clarificări înainte de termenul limita de depunere a ofertelor: 6 zile.
Inregistrati-va acum pentru un test gratuit de 7 zile
si veti putea vizualiza aceasta licitatie si multe altele asemanatoare!
 

De ce licitatie-publica.ro?

  • Oportunitati de afaceri selectionate
    individual

  • Anunturi scanate si actualizate
    din peste 3200 surse publice si private

  • Manager de cont personal - chiar si
    in timpul testarii gratuite

  • Transmiterea zilnica a anunturilor noi

Contul meu

Vezi licitatii asemanatoare

Titlul Data inchiderii
lucrari de reparaţii şi modernizare la sediul Serviciului Fiscal Orasenesc Sacele (Lot 1) şi lucrări de reparaţii la hidroizolatia acoperisului de la sediul Administratiei Judetene a Finanţelor Publice Mures (Lot 2) 05.10.23
Servicii de întreţinere şi revizii lunare, intervenţii în regim de urgenţă, reparaţii şi revizii generale la ascensoarele amplasate la sediile DGRFP Braşov şi unitatile subordonate (lot 1, lot 2, lot 3, lot 4, lot 5, lot 6)  
lucrari de reparaţii şi modernizare la sediul Serviciului Fiscal Orasenesc Sacele (Lot 1) şi lucrări de reparaţii la hidroizolatia acoperisului de la sediul Administratiei Judetene a Finanţelor Publice Mures (Lot 2)  
servicii de verificări periodice, servicii de intervenţii în regim de urgenţă şi servicii de reparatii la echipamentele/sistemele de securitate (antiefracţie, control acces, supraveghere video, interfonie/videointerfonie) si la echipamentele/sistemele de semnalizare, alarmare,alertare şi stingere a incendiilor de la DGRFP Braşov şi unitati subordonate (Lot 1,Lot 2,Lot 3,Lot 4,Lot 5,Lot 6, Lot 7)  
Servicii de întreţinere şi revizii lunare, intervenţii în regim de urgenţă, reparaţii şi revizii generale la ascensoarele amplasate la sediile unităţilor din teritoriu subordonate Direcţiei Generale Regionale a Finanţelor Publice Braşov (lot 1, lot 2, lot 3)  
Servicii de întreţinere şi revizii lunare, intervenţii în regim de urgenţă, reparaţii şi revizii generale la ascensoarele amplasate la sediile unităţilor din teritoriu subordonate Direcţiei Generale Regionale a Finanţelor Publice Braşov (lot 1, lot 2, lot 3)  
servicii de revizie, verificare, intretinere si reparatii la aparate alimentate cu combustibil solid, lichid sau gazos, cazane de apa calda, sisteme de automatizare si sisteme de ardere aferente,intretinere şi reparare calorifere şi conducte de alimentare cu agent termic si servicii de verificare/reglare supape de siguranta de la D.G.R.F.P. Braşov şi de la unitati subordonate (loturi 1,2,3,4,5,6)  
furnizare, instalare si punere in functiune ascensor de persoane (1 bucata) la sediul Administratiei Judetene a Finanţelor Publice Harghita şi furnizare, instalare si punere in functiune ascensor de persoane (1 bucata) la sediul Administratiei Judetene a Finanţelor Publice Mures 24.06.20
furnizare, montare/instalare si punere în funcţiune 1 (una) bucata platforma pentru transportul persoanelor cu dizabilitati la sediul Administratiei Judetene a Finanţelor Publice Harghita (Lot 1) şi furnizare, montare/instalare si punere în funcţiune 1 (una) bucata sistem de ridicare pentru persoane cu dizabilitati la sediul Administratiei Judetene a Finanţelor Publice Harghita (Lot 2) 30.08.22
servicii de revizie, verificare, intretinere si reparatii la aparate alimentate cu combustibil solid, lichid sau gazos, cazane de apa calda, sisteme de automatizare si sisteme de ardere aferente,intretinere şi reparare calorifere şi conducte de alimentare cu agent termic si servicii de verificare/reglare supape de siguranta de la D.G.R.F.P. Braşov şi de la unitati subordonate (loturi 1,2,3)