1. Perioada de garanţie acordată lucrării de către executant este de minim 24 luni de la data semnării procesului verbal de receptie la terminarea lucrărilor;
2. Dacă lucrările executate, nu corespund din punct de vedere calitativ, beneficiarul are dreptul să nu admită recepţia, iar prestatorul are obligaţia să le remedieze în cel mai scurt timp, pe cheltuiala acestuia, conform H.G.R. 273/1994;
3. Dacă furnizorul, după ce a...
1. Perioada de garanţie acordată lucrării de către executant este de minim 24 luni de la data semnării procesului verbal de receptie la terminarea lucrărilor;
2. Dacă lucrările executate, nu corespund din punct de vedere calitativ, beneficiarul are dreptul să nu admită recepţia, iar prestatorul are obligaţia să le remedieze în cel mai scurt timp, pe cheltuiala acestuia, conform H.G.R. 273/1994;
3. Dacă furnizorul, după ce a fost înştiinţat, nu reuşeşte să remedieze lucrările in perioada convenită, achizitorul are dreptul de a lua măsuri de remediere pe riscul şi spezele executantului lucrării şi fără a aduce nici un prejudiciu oricăror alte drepturi pe care achizitorul le poate avea faţă de executant prin contract.
4. Executantul are obligaţia de a garanta că toate materialele puse in opera sunt noi, nefolosite, de ultimă generaţie şi încorporează toate îmbunătăţirile recente în proiectare, structura materialelor şi postutilizare.
5. In cazul în care prestatorul depăşeşte durata de execuţie a lucrărilor, achizitorul are dreptul să ceară în scris, diminuarea cu 150 lei/zi a valorii lucrarilor pentru fiecare zi de întârziere.