Feedback
I.D.: 68610799

LUCRARI DE REABILITARE/MODERNIZARE CLADIRE PROIECT PRO Freidorf-Incluziune sociala MYSMISS 152224

Data publicarii
28.04.22 Exista 207.657 licitatii active asemanatoare. Inregistrati-va pentru a avea acces la acestea.
Coduri CPV
45453100-8 45453000-7
Pretul estimativ:
179.995,00 RON - 179.995,00 RON
 
 
Locul realizarii:
  • Descarca
  • Tipareste
  • Observatii
    Adaugati favorite, invitatii si note. Aceste functii sunt disponibile doar pentru utilizatorii logati in platforma. Logati-va sau inregistrati-va la o Testare Gratuita pentru a avea acces.
  • Trimite
Descriere:
Achizitie lucrare reabilitare/modernizare cladire situata in Timisoara str. 16 Decembrie 1989 nr. 13, aflata in administrarea DAS Timisoara, in cadrul Proiectului ”PRO Freidorf-Incluziune sociala si parteneriat activ pentru combaterea marginalizarii, cod MYSMISS 152224”, al Directiei de Asistenta Sociala a Municipiului Timisoara. Lucrarile vor fi executate in conformitate cu caietul de sarcini anexat. Lucrarile presupun: ...
Achizitie lucrare reabilitare/modernizare cladire situata in Timisoara str. 16 Decembrie 1989 nr. 13, aflata in administrarea DAS Timisoara, in cadrul Proiectului ”PRO Freidorf-Incluziune sociala si parteneriat activ pentru combaterea marginalizarii, cod MYSMISS 152224”, al Directiei de Asistenta Sociala a Municipiului Timisoara. Lucrarile vor fi executate in conformitate cu caietul de sarcini anexat. Lucrarile presupun: Lucrări de reparaţii pardoseala, soclu, pereti interiori, tavane şi zugrăveli Lucrări de montaj geamuri din tamplarie PVC, usi interioare/exterioare Lucrări de montare faianţă, gresie Lucrări de remediere/executare instalaţie electrică/retea intranet Lucrări de remediere/executare instalaţii sanitare Contravaloarea lucrarilor va fi suportata dupa cum urmeaza: - 83420.00 fara TVA din fonduri POCU; - 96575 fara TVA din bugetul DAS Timisoara Termenul de executare a lucrarilor este de 90 zile de la data emiterii ordinului de incepere a lucrarii, dar nu mai tarziu de 01 septembrie 2022. Garanţia acordată lucrărilor va fi de minim 12 de luni de la data recepţionării acestora de către autoritatea contractantă. Se va depune garantie de buna executie de 0,5 % din valoarea contractului. Garanţia de bună execuţie se constituie prin virament bancar sau printr-un instrument de garantare emis în condiţiile legii de o societate bancară sau de o societate de asigurări,
Inregistrati-va acum pentru un test gratuit de 7 zile
si veti putea vizualiza aceasta licitatie si multe altele asemanatoare!
 

De ce licitatie-publica.ro?

  • Oportunitati de afaceri selectionate
    individual

  • Anunturi scanate si actualizate
    din peste 3200 surse publice si private

  • Manager de cont personal - chiar si
    in timpul testarii gratuite

  • Transmiterea zilnica a anunturilor noi

Contul meu