Lucrari de reabilitare si modernizare corp cladire C6, conform cerintelor caietului de sarcini.
Valoarea estimata a contractului este de 11.537.815,13 lei, fara TVA, si este compusa din:
- lucrari de constructii si intalatii (C+M): 9.546.218,49 lei;
- utilaje si echipamente tehnologice: 1.344.537,82 lei;
- montaj utilaje si echipamente tehnologice: 588.235,29 lei;
- organizare de santier: 58.823,53 lei.
Sumele reprezentân...
Lucrari de reabilitare si modernizare corp cladire C6, conform cerintelor caietului de sarcini.
Valoarea estimata a contractului este de 11.537.815,13 lei, fara TVA, si este compusa din:
- lucrari de constructii si intalatii (C+M): 9.546.218,49 lei;
- utilaje si echipamente tehnologice: 1.344.537,82 lei;
- montaj utilaje si echipamente tehnologice: 588.235,29 lei;
- organizare de santier: 58.823,53 lei.
Sumele reprezentând "cheltuieli diverse si neprevazute" nu se includ în calculul valorii estimate si, implicit, nu se vor cuprinde la nivelul ofertei depuse, deoarece acestea sunt cheltuieli incidente proiectului si nu valorii estimate unui contract de lucrari atribuit printr-o procedura de atribuire prevazuta de legislatia în domeniul achizitiilor. Prin urmare, scopul acestor sume îl reprezinta asigurarea resurselor financiare necesare în vederea implementarii modificarilor nesubstantiale efectuate cu respectarea prevederilor art. 221 din Legea nr. 98/2016, actualizată.
Modificarea contractului de achizitie publica, in cursul perioadei sale de valabilitate, se realizeaza in conditiile prevazute la art. 221 din Legea nr. 98/2016.
Modificarea contractului in cursul perioadei sale de valabilitate, altfel decat in cazurile si conditiile prevazute la art. 221 din Legea nr. 98/2016, se realizeaza prin organizarea unei noi proceduri de atribuire, in conformitate cu dispozitiile legii.
In conformitate cu prevederile art. 160 alin. (1) din Legea 98/2016, cu modificarile si completarile ulterioare, termenul limita pana la care orice operator economic interesat de participarea la procedura de achizitie publica are dreptul de a solicita clarificari sau informatii suplimentare in legatura cu documentatia de atribuire este de 10 zile inainte de termenul limita de depunere a ofertelor.
Autoritatea contractanta stabileste ca termenul limita in care va raspunde tuturor solicitarilor de clarificari sau informatii suplimentare este in a 5 a zi inainte de termenul limita de depunere a ofertelor.