Autoritatea contractanta doreste sa achizitioneze Lucrari de reabilitare si extindere pentru proiectul Program Operaţional Regional 2014 – 2020 “REABILITARE, MODERNIZARE SI EXTINDERE SCOALA NR. 1 CU CLASELE V-VIII COMUNA ROATA DE JOS, SATUL ROATA DE JOS", contract de finantare nr.4239/15.05.2019, cod SMIS 120324.
Lucrarile sunt descrise in documentatia tehnico-economica (Proiect tehnic), intocmită pentru obiectivul: “R...
Autoritatea contractanta doreste sa achizitioneze Lucrari de reabilitare si extindere pentru proiectul Program Operaţional Regional 2014 – 2020 “REABILITARE, MODERNIZARE SI EXTINDERE SCOALA NR. 1 CU CLASELE V-VIII COMUNA ROATA DE JOS, SATUL ROATA DE JOS", contract de finantare nr.4239/15.05.2019, cod SMIS 120324.
Lucrarile sunt descrise in documentatia tehnico-economica (Proiect tehnic), intocmită pentru obiectivul: “REABILITARE, MODERNIZARE SI EXTINDERE SCOALA NR. 1 CU CLASELE V-VIII COMUNA ROATA DE JOS, SATUL ROATA DE JOS".
Investia cuprinde urmatoarele obiecte in incinta:
- Obiectul 01 – MODERNIZARE SI REABILITARE SCOALA EXISTENTA
- Obiectul 02 – Sala multifunctionala
- Obiectul 03 – Amenajari exterioare – platforma gunoi, alei pietonale si carosabile, imprejmuire
- Obiectul 04 – Retele utilitati
- Obiectul 05 – Spatii verzi
- Obiectul 06 - Organizare de şantier
- Obiectul 07 -Amenajarea terenului
Valoarea totală estimată a contractului este de 4.078.951,68 lei.
Valoarea estimată este calculată astfel:
- 1.2 Amenajarea terenului – 136.262,46 lei
- 1.3 Amenajari pentru protectia mediului si aducere la starea iniţiala – 51.253,23 lei
- 2 Reţele utilitati - 186.521,98 lei
- 4.1 Constructii si instalatii – 3.555.461,01 lei
- 4.2 Montaj utilaje, echipamente tehnologice si funcţionale – 12.966,57 lei
- 4.3 Utilaje, echipamente tehnologice si funcţionale care necesita montaj – 62.290,00 lei
- 5.1 Organizare de şantier – 74.196,43 lei
Modificarea contractului de achizitie publica, in cursul perioadei sale de valabilitate, se face in conditiile prevazute la art. 221 din Legea nr.98/2016.
Modificarea contractului in cursul perioadei sale de valabilitate, altfel decat in cazurile si conditiile prevazute la art. 221 din Legea nr.98/2016, se realizeaza prin organizarea unei noi proceduri de atribuire, in conformitate cu dispozitiile legii.
Termenul limita de raspuns din partea Autoritatii contractante la solicitarea de clarificari – 6 zile inainte de data limita de depunere a ofertelor.
Termenul limita pana la care se pot solicita clarificari: 11 zile (inainte de data limita de depunere a ofertelor/candidaturilor)