Prezenta procedura de achizitie publica este organizata pe 4 (patru) loturi. Proiectele se încadreaza în Programul Operational Sectorial - Transporturi, Axa prioritara 2 – Modernizarea si dezvoltarea infrastructurii nationale de transport în afara axelor prioritare TEN –T în scopul dezvoltarii unui sistem national durabil de transport, Domeniul major de interventie 2 – Modernizarea si dezvoltarea infrastructurii feroviare n...
Prezenta procedura de achizitie publica este organizata pe 4 (patru) loturi. Proiectele se încadreaza în Programul Operational Sectorial - Transporturi, Axa prioritara 2 – Modernizarea si dezvoltarea infrastructurii nationale de transport în afara axelor prioritare TEN –T în scopul dezvoltarii unui sistem national durabil de transport, Domeniul major de interventie 2 – Modernizarea si dezvoltarea infrastructurii feroviare nationale si a serviciilor pentru calatori.
Podurile de cale ferata care fac obiectul prezentei proceduri de achizitie publica sunt afectate de diverse degradari care apar în viata unei structuri: oboseala sau coroziunea elementelor metalice, degradari ale elementelor masive din beton sau zidarie, afectarea structurilor din cauza conditiilor de scurgere a apelor sau a calamitatilor.
În baza analizelor multicriteriale care au luat în calcul starea tehnica, traficul feroviar, analiza cost-beneficiu, pozitia geografica a obiectivelor, au fost selectate 17 poduri si 4 podete de cale ferata de pe raza de activitate a SRCF Galati pentru a fi reabilitate si/sau reparate.
Valoarea aferenta cheltuielilor diverse si neprevazute pentru fiecare lot in parte este:
2.028.416 lei care reprezinta 9,69 % din valoarea estimata a contractului de achizitie publica, fara diverse si neprevazute la LOTUL 1;
2.112.951 lei care reprezinta 9,68 % din valoarea estimata a contractului de achizitie publica, fara diverse si neprevazute la LOTUL 2;
2.728.963 lei care reprezinta 9,67 % din valoarea estimata a contractului de achizitie publica, fara diverse si neprevazute la LOTUL 3,
4.590.636 lei care reprezinta 9,7 % din valoarea estimata a contractului de achizitie publica, fara diverse si neprevazute la LOTUL 4.
Antreprenorul va tine cont de cerintele refitoare la serviciile de publicitate aferente contractelor de lucrari. Antreprenorul va face implementarea prevederilor din Planul de publicitate în conformitate cu Manualul de identitate vizuala pentru POS Transport 2007-2013, editia II ianuarie 2012 si în limita plafonului financiar pentru informare si publicitate.