Autoritatea contractanta doreste sa achizitioneze Lucrari de reabilitare, modernizare, extindere pentru proiectul PNDR 2014-2020 ”Reabilitare, modernizare si extindere Liceul Tehnologic nr. 1”.
Contractul vizeaza atat Lucrarile de interventie asupra constructiei existente care constau in lucrari de infrastructura, suprastructura , arhitectura, instalatii sanitare, instalatii termice interioare, instalatii electrice interi...
Autoritatea contractanta doreste sa achizitioneze Lucrari de reabilitare, modernizare, extindere pentru proiectul PNDR 2014-2020 ”Reabilitare, modernizare si extindere Liceul Tehnologic nr. 1”.
Contractul vizeaza atat Lucrarile de interventie asupra constructiei existente care constau in lucrari de infrastructura, suprastructura , arhitectura, instalatii sanitare, instalatii termice interioare, instalatii electrice interioare, gospodaria de incentiu, montaj utilaje, utilaje
cat si Lucrari de extindere care constau in realizarea unui laborator de informatica (lucrarile constand in lucrari de infrastructura, suprastructura , arhitectura, instalatii termice interioare, instalatii electrice interioare) si a unui SAS (lucrarile constand in lucrari de infrastructura, suprastructura , arhitectura, instalatii sanitare , instalatii termice interioare, instalatii electrice interioare).
Valoarea estimată aferentă contractului este de 2.860.591,28 lei , fara TVA .
Valoarea estimată este calculată astfel:
-4.1 Constructii si instalatii: – 2.837.946,21 lei fara TVA
-4.2 Montaj utilaj tehnologic: - 699,00 lei fara TVA
-4.3 Utilaje , echipamente tehnologice si functionale cu montaj : – 13.476,29 lei fara TVA/
-5.1 Organizare de santier: – 8.469,78 lei fara TVA
Modificarea contractului de achizitie publica, in cursul perioadei sale de valabilitate, se face in conditiile prevazute la art. 221 din Legea nr.98/2016.
Modificarea contractului in cursul perioadei sale de valabilitate, altfel decat in cazurile si conditiile prevazute la art. 221 din Legea nr.98/2016, se realizeaza prin organizarea unei noi proceduri de atribuire, in conformitate cu dispozitiile legii.
Termenul limita de raspuns din partea Autoritatii contractante la solicitarea de clarificari – 6 zile inainte de data limita de depunere a ofertelor.
Termenul limita pana la care se pot solicita clarificari: 11 zile (inainte de data limita de depunere a ofertelor/candidaturilor)