Autoritatea contractanta doreste sa achizitioneze Lucrari de reabilitare, modernizare, extindere pentru proiectul PNDL II 2017-2020 ”Extindere cu grupuri sanitare şi spaţiu pentru centrală termică a şcolii cu clasele I-IV din localitatea Grădinari, comuna Grădinari, jud. Giurgiu”.
Lucrarile sunt descrise in documentatia tehnico economica (DALI extins cu PTh) intocmite pentru obiectivul ”Extindere cu grupuri sanitare şi sp...
Autoritatea contractanta doreste sa achizitioneze Lucrari de reabilitare, modernizare, extindere pentru proiectul PNDL II 2017-2020 ”Extindere cu grupuri sanitare şi spaţiu pentru centrală termică a şcolii cu clasele I-IV din localitatea Grădinari, comuna Grădinari, jud. Giurgiu”.
Lucrarile sunt descrise in documentatia tehnico economica (DALI extins cu PTh) intocmite pentru obiectivul ”Extindere cu grupuri sanitare şi spaţiu pentru centrală termică a şcolii cu clasele I-IV din localitatea Grădinari, comuna Grădinari, jud. Giurgiu”.
Cladirea existenta va fi consolidata si reabilitata pastrandu-si regimul de inaltime Parter, insa va fi extinsa ca suprafata construita si recompartimentata.
Se vor realiza in extinderea imobilului cu grupuri sanitare, lucrari de : anvelopare, instalatii electrice, instalatii detectie incendiu, instalatii sanitare, instalatii termice in conformitate cu noile cerinte.
Au fost prevazute grupuri sanitare corespunzatoare numarului de persoane prevazut a functiona in acest imobil, dotate cu obiecte sanitare corespunzatoare standardelor specifice.
Suprafata construita existenta : 954,78 mp
Suprafata construita desf. existenta: 1450,13 mp
Suprafata construita propusa: 1159,74 mp
Suprafata construita desf. propusa: 1655,09 mp
Suprafata utila parter: 402,53 mp
Suprafata utila etaj: 0,00 mp
Suprafata utila totala: 562,39 mp
Valoarea estimata aferenta contractului este de 967.917 lei fara TVA
Valoarea estimata este formata din :
- 2 Cheltuieli pentru asigurarea utilitatilor necesare obiectivului de investitii – 115.365
-4.1 Constructii si instalatii: – 788.783 lei fara TVA
-4.3 Utilaje , echipamente tehnologice si functionale cu montaj : – 41.165 lei fara TVA
-5.1 Organizare de santier: – 22.604 lei fara TVA
Valoarea cheltuielilor diverse si neprevazute ce urmeaza sa se deconteze in conformitate cu prevederile legii este de 146.279,00 lei fara TVA.
Cheltuielile diverse si neprevazute nu sunt cuprinse in valoarea estimata a contractului
Modificarea contractului de achizitie publica, in cursul perioadei sale de valabilitate, se face in conditiile prevazute la art. 221 din Legea nr.98/2016.
Modificarea contractului in cursul perioadei sale de valabilitate, altfel decat in cazurile si conditiile prevazute la art. 221 din Legea nr.98/2016, se realizeaza prin organizarea unei noi proceduri de atribuire, in conformitate cu dispozitiile legii.
Termenul limita de raspuns din partea Autoritatii contractante la solicitarea de clarificari – 6 zile inainte de data limita de depunere a ofertelor.
Termenul limita pana la care se pot solicita clarificari: 11 zile (inainte de data limita de depunere a ofertelor/candidaturilor)