Feedback
I.D.: 6630696

Lucrari de reabilitare, dezvoltare si modernizare ambulatorii ale Spitalului de Boli Cronice Sebis – Orasul Sebis, judetul Arad

Data publicarii
04.06.15 Exista 123.444 licitatii active asemanatoare. Inregistrati-va pentru a avea acces la acestea.
Coduri CPV
45453100-8
Pretul estimativ:
617.937,00 RON
 
 
Locul realizarii:
  • Descarca
  • Tipareste
  • Observatii
    Adaugati favorite, invitatii si note. Aceste functii sunt disponibile doar pentru utilizatorii logati in platforma. Logati-va sau inregistrati-va la o Testare Gratuita pentru a avea acces.
  • Trimite
Descriere:
In baza contractului de lucrari ce se doreste a fi atribuit se vor asigura cu respectarea conditiilor si cerintelor cuprinse in Documentatia tehnica, anexa la prezenta documentatie de atribuire: - reabilitarea, dezvoltarea si modernizarea ambulatoriilor (parterul corpului C) Spitalului de Boli Cronice, repectiv lucrari de desfaceri, inchideri si compartimentari in scopul delimitarii unor spatii destinate unui ambulatoriu de...
In baza contractului de lucrari ce se doreste a fi atribuit se vor asigura cu respectarea conditiilor si cerintelor cuprinse in Documentatia tehnica, anexa la prezenta documentatie de atribuire: - reabilitarea, dezvoltarea si modernizarea ambulatoriilor (parterul corpului C) Spitalului de Boli Cronice, repectiv lucrari de desfaceri, inchideri si compartimentari in scopul delimitarii unor spatii destinate unui ambulatoriu de pediatrie si unui ambulatoriu de adulti; - realizarea instalatiilor electrice, termice, sanitare, ventilatii din incinta ambulatoriilor Spitalului de Boli Cronice Sebis; - amenajarea unei cai de acces pentru persoanele cu handicap locomotor; - orice alte activitati regasite in documentatia tehnica publicata in SEAP. Valoarea achizitiei: 617.937,25 lei, fara TVA din care: 2.1. Racorduri la utilitati: 11.571,87 lei fara TVA 4.1. Constructii si instalatii: 521.876,67 lei fara TVA 4.3. Utilaje, echipamente tehnologice si de montaj: 27.371,60 lei fara TVA 4.5. Dotari PSI: 564 lei fara TVA 5.1. Organizare de santier: 11.075, 08 lei fara TVA 5.3. Cheltuieli diverse si neprevazute: 45.478,03 lei fara TVA (8,1092% din valoarea cap. 2.1., 4.1. si 4.3.) Valoarea aferenta procentului de diverse si neprevazute de 45.478,03 lei fara TVA va fi decontata, doar daca apar, cheltuielile cu lucrari care pot fi incidente pe parcursul derularii contractului si care nu reprezinta modificari substantiale ale contractului de achizitie publica.
Inregistrati-va acum pentru un test gratuit de 7 zile
si veti putea vizualiza aceasta licitatie si multe altele asemanatoare!
 

De ce licitatie-publica.ro?

  • Oportunitati de afaceri selectionate
    individual

  • Anunturi scanate si actualizate
    din peste 3200 surse publice si private

  • Manager de cont personal - chiar si
    in timpul testarii gratuite

  • Transmiterea zilnica a anunturilor noi

Contul meu